angie Skrevet 10. september 2004 #21 Del Skrevet 10. september 2004 En liten pikk er når den er under 10 cm :o Men så må den ikke være for svær eller tykk heller da.. For stort vil jeg si er når du kan sammenligne den med dildoen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 13. september 2004 #22 Del Skrevet 13. september 2004 En liten pikk er når den er under 10 cm :o Men så må den ikke være for svær eller tykk heller da.. For stort vil jeg si er når du kan sammenligne den med dildoen din det spørs nå hvor stor dildoen din er det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #23 Del Skrevet 14. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #24 Del Skrevet 15. september 2004 Hva med å se i den nye boka til Esben Benestad. Er bilder av store, små, lange, korte, tynne, tykke, med og uten hår. Med andre ord noe for en hver småk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilli Skrevet 15. september 2004 #25 Del Skrevet 15. september 2004 Hva med å se i den nye boka til Esben Benestad. Er bilder av store' date=' små, lange, korte, tynne, tykke, med og uten hår. Med andre ord noe for en hver småk.. [/quote'] Samme tenkte jeg på. Ta en titt i Penisleksikonet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #26 Del Skrevet 23. september 2004 Som en sigar, spiker, tyggispakke, knakkpølse-snabb (Gilde), agurk og banan: alt dette er for smått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #27 Del Skrevet 23. september 2004 http://www.erotikknett.no/sexleker/111.php Det motsatte av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 23. september 2004 #28 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har sett en del peniser, men bare en jeg vil karakterisere som liten. Den vil jeg si var på størrelse med en halv wienerpølse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. september 2004 #29 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg vet ikke.. Jeg var så uheldig å oppleve en penis på +siden av normalen da jeg hadde type for første gang. Så alt etter det har virket noe.. Mindre? Om ikke lite, så mindre. Liten, skikkelig liten, det har jeg opplevd 1 gang. Helt ærlig, jeg merket ikke om han var inne, det var helt grusomt! Tynne peniser synes jeg også kvalifiserer som små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LostInSpace Skrevet 23. september 2004 #30 Del Skrevet 23. september 2004 om en penis er liten eller stor. Hvis en penis er 20 cm lang og har en tykkelse (diameter) på 10 cm, er volumet over 8!!! ganger større enn volumet til en penis som er 10 cm lang og 5 cm tykk. Det vil si at den store vil fylle et hull som er åtte ganger så stort som det hullet den lille vil fylle :veldigsur: . Formelen = Pi *radius * radius * legden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 24. september 2004 #31 Del Skrevet 24. september 2004 LostinSpace, ta fram linjalen og mål hvor langt 10 cm er. Tror ikke det finnes menn som har 10 cm bred penis. Og i hvertfall ikke noen av de mennene noen av dere her på KG har truffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 24. september 2004 #32 Del Skrevet 24. september 2004 LostinSpace, ta fram linjalen og mål hvor langt 10 cm er. Tror ikke det finnes menn som har 10 cm bred penis. Og i hvertfall ikke noen av de mennene noen av dere her på KG har truffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2004 #33 Del Skrevet 24. september 2004 Gutter nå må dere snart slutte! Pikk er pikk og pikk er godt! Tilgang er det som teller! Hvis dere fikk valget mellom å klasse alt dere ville på noen litt slække pupper, eller ingen pupper? Hm??? Tror dere ville gått for puppene jeg gitt. På samme måte som vi damer går for pikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LostInSpace Skrevet 28. september 2004 #34 Del Skrevet 28. september 2004 Hele poenget ble borte selvfølgelig når jeg roter så med radius og diameter. I mitt eksempel skulle forholdet i tykkelse og legde mellom en liten og en stor penis være lik 1 til 2 og da vil faktisk den store i volum være 8 ganger så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #35 Del Skrevet 28. september 2004 For meg er en liten penis når den er så kort at den går helt ut mellom hvert "jukk"...(litt vanskelig å forklare) og i tillegg er tynn (og er den veldig skjev også så er jo det hele komplett :-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 28. september 2004 #36 Del Skrevet 28. september 2004 For meg er en liten pikk, når man så vidt, om man kjenner nøye etter, kjenner at den er inni, uavhengig av om man har "hard eller myk" sex... *sukk* Men vet ikke hvor mange cm det er da, er så forskjellig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #37 Del Skrevet 28. september 2004 Hele poenget ble borte selvfølgelig når jeg roter så med radius og diameter. I mitt eksempel skulle forholdet i tykkelse og legde mellom en liten og en stor penis være lik 1 til 2 og da vil faktisk den store i volum være 8 ganger så stor. Bare for å pirke litt mer. 10 cm i omkrets er normalt. 5 cm er veldig tynt. Snakker vi om en kulepenn her? Men ok, poenget er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuperella Skrevet 29. september 2004 #38 Del Skrevet 29. september 2004 ...lillefingerstørrelse, dvs. målt mot min lillefinger, ikke hans.... skjønte ingenting før det hele var over uten å ha kjent noe........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rolf Skrevet 29. september 2004 #39 Del Skrevet 29. september 2004 stor eller liten? her er malen: http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsa...ticle284216.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. september 2004 #40 Del Skrevet 29. september 2004 For meg er en liten penis mindre en 17-18 cm... Jeg er nok litt bortskjemt for de fleste sexpartnerene mine har hatt veldig store. Men den ene var så liten at jeg nesten ikke kjente at han var inne i meg!! Han hadde det visst veldig godt likevel... Kjærsten min sin er 20 eller 21 cm men ikke så veldig tykk (Vi målte for morroskyld). Jeg må si jeg er litt usikker på akkurat hvor man skal måle fra da... (utsiden der den starter?) Jeg får orgasme nesten hver eneste gang vi har sex! Jeg er heldig jeg....!!!! Den ene eksen min hadde en som både var lang og tykk, mmmmmm!!!! Men jeg tror man blir vant til størrelsen til kjærsten sin etterhvert uansett hvor stor den er.. Håper jeg iallefall.... :-? Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå