Icy Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Er urolig mange Threads med pikk-størrelse og at den må være stor. Men mitt spørsmål er.. HVA er en liten pikk når dere tenker "den var liten..." og hva "er normalt / passe"? Kan være litt vrient da damene ikke har for vane å finne frem en liten linjal (eller en meterstokk i enklte tilfeller ) Leste i forrige Thread her at gjennomsnittet på en pikk er 11 - 12 cm ? Kan det stemme? Høres litt i underkant spør du meg.
Kevin Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 I følge McKinleys Report er snittet 11-12 cm i omkrets, mens lengden er på 15 cm.... dvs, mange over og mange under.... Hva som er for lite tror jeg er veldig individuelt, alt etter kvinnens preferanser og passform...
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Den gode gamle "er du inne"? Og han peiser på ;D
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Spidey; ikke ødelegg en seriøs tråd med snikk-snakk. Ellers støtter jeg meg til Kevins fasit.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Det er faen ikke snikksnakk, det er et svar på spørsmålet. Nå er det du som begynner med avsporing, men hvis o' store seriøsitet absolutt må ha bekreftelse, er en liten pikk på 13 cm og under. Etter MIN mening. Innlegget er endret litt. Hege (admin)
alisia4 Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Icy hva tenker du på da? En penis i erigrert tilstand eller i slapp tilstand?
Polly Ester Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Liten er den når dere ligger ved siden av hverandre og du smyger hånda nedover magen hans og ned til pikken og tar et tak rundt....nesten ingenting.... Du kjenner at du holder rundt noe, men hånda di er større.... Det er ca ...hmmm... 7-8 cm, det... Ups... har aldri målt hånda mi før - var den ikke større enn det... Der var visst jeg offisielt med i diskusjonen om små/store jeg også, gitt.... :oops:
lille mor Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Tja 5 cm er vaffal liten Men normal er kanskje 14-18 cm. Så alt over eller under er stor/liten. Men det har jo noe å si med tykkelsen og.
Icy Skrevet 8. september 2004 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2004 Icy hva tenker du på da? En penis i erigrert tilstand eller i slapp tilstand? seff blir det når den er hard i slapp tilstand er det jo meningløst å måle.
Miss Angelina Skrevet 9. september 2004 #11 Skrevet 9. september 2004 Under 10cm, er vell veldig lite!!!
Solskinnsbolla Skrevet 9. september 2004 #12 Skrevet 9. september 2004 når du er fornøyd med sexlivet, men skulle ønske innerst inne at den var litt større, at du kjente til den bare litt mer... da er den litt liten, men det går greit allikevel, for det er sånn han er bare...
Gjest Melissa Gioberti Utl. Skrevet 9. september 2004 #13 Skrevet 9. september 2004 Litt enig med Spidey..jeg husker en gang at jeg spurte "he, er det over alt?" Han hadde visst peiset på, men jeg merket ingenting. Da var den vel litt i underkant. (Har ikke opplevd det med noen andre..)
ivanka Skrevet 9. september 2004 #14 Skrevet 9. september 2004 når den er så liten at den detter ut i ett kjør.
Venus_venus Skrevet 9. september 2004 #15 Skrevet 9. september 2004 Tja 5 cm er vaffal liten Men normal er kanskje 14-18 cm. Så alt over eller under er stor/liten. Men det har jo noe å si med tykkelsen og. En erigert penis er liten når den 8 - 11 cm. Er den under 8 cm er den en micropenis. I følge fagfeltet.
Gjest gutufyrn Skrevet 9. september 2004 #17 Skrevet 9. september 2004 Den gode gamle "er du inne"? Og han peiser på ;D He.. :-? Den har JEG hørt... og da med mine over 19, ganske tykke centimetere... Men..er ikke sammen med henne lenger.. Ikke vet jeg nei...
Melissa Gioberti Skrevet 9. september 2004 #18 Skrevet 9. september 2004 Tenk på stakkars Adrian Mole, han måtte nøye seg med både 9 og 12 cm. Han målte den hver dag på badet for å se om den hadde vokst. Det er ikke alltid så greit.
Melissa Gioberti Skrevet 10. september 2004 #20 Skrevet 10. september 2004 men han var jo ikke utvokst. Nei, så sant så sant. Stakkars Adrian måtte nok vente i noen år til før det ble en snabel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå