Gå til innhold

Når noe først skjer, hvorfor skjer alt på en gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først går en rundt i ukesvis, månedsvis, årevis, og håper at en skal treffe noen, at noen skal melde sin interesse. Men ingenting skjer, fullstendig tørke, en begynner å tenke at det sikkert er noe galt med en, at det er håpløst. Så plutselig treffer en noen på en fest, tenker at en får se hvor det bærer hen. "Så koselig, dette er jeg bare så klar for". Samtidig: tre stykker tar kontakt over facebook. "Hei, traff deg der og der. Du er søt". Samme dag tar exen kontakt, som en ikke har snakket med på årevis. Hvorfor skjer dette? Hvorfor må det være sånn? Hvorfor må alt være så forbanna vanskelig? Enten har en ikke sjans, eller så har en for mye sjans. Enten er en ensom, eller så er en forvirra. Er det noe mennesker bare lukter seg frem til? "Oi, her er noen interessert. Da må jeg også være det".

Anonymous poster hash: 5d338...313
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er universets lov. Når du bare tenker at du har lyst å treffe noen så tar det for mye plass i livet ditt. Du ser en potensiell kjæreste i nesten alle du treffer og livet ditt dreier seg kun om det. Når du til slutt gir opp og da flytter fokuset ditt på deg selv og andre kjekke ting i livet ditt så utstråler du at du er tilfreds og i harmoni med deg selv. Du har på en måte slått deg til ro med situasjonen din. Dette plukker folk opp og derfor prøver flere seg på deg samtidig :-)

Anonymous poster hash: c2704...12a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er universets lov. Når du bare tenker at du har lyst å treffe noen så tar det for mye plass i livet ditt. Du ser en potensiell kjæreste i nesten alle du treffer og livet ditt dreier seg kun om det. Når du til slutt gir opp og da flytter fokuset ditt på deg selv og andre kjekke ting i livet ditt så utstråler du at du er tilfreds og i harmoni med deg selv. Du har på en måte slått deg til ro med situasjonen din. Dette plukker folk opp og derfor prøver flere seg på deg samtidig :-)

Anonymous poster hash: c2704...12a

Akuratt det tenker jeg også. Ikke nødvendigvis pga man tenker på det og da skjer det ikke, men ihvertfall universet lov ;) Er i samme situasjon her ts, fra å ikke ha kommet over noen bra menn på mange mange år (og vært singel) så plutselig er det tre Romeo-romantiske bra menn som ber meg ut på date eller sier de liker meg.

Anonymous poster hash: 4e888...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...