Gjest utlogget nå gitt Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 hva er PMS? hva står det for? burde egentlig vite dette vil jeg tro :oops:
Gjest Madam Felle Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 http://www.helsenett.no/2_19/2_18_3_s10.html
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Slik jeg har i dag, det Men jeg skal jo til typen :D Å jeg er sulten men jeg har jo mat Slik
maiia Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 omtrent sånn Føler meg sånn i dag jeg.... sukk...
Sheba Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Du verden - det begynner virkelig å gå opp for meg at jeg må være ufattelig heldig som ikke har den minste anelse om hva pms kan være for noe..lycky me!
Gjest Virvar Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Kanskje du er heldig som ikke vet det. Bare du ikke er sånn uten å vite det da Jeg blir både :evil: og kan ha lett for å , og så blir jeg veldig lett og nærtagen. Slitsomt. Og hissig. Kan glefse og kjefte og smelle. Tenker andre da. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Det er helt grusomt!!! ikke noe å trakte etter
Suzy Skrevet 8. september 2004 #10 Skrevet 8. september 2004 Jeg blir værre og værre ettersom tida går jeg - det bekymrer meg. Hadde aldri PMS tidligere, men nå til dags er jeg slik stadig vekk... :-?
Lady Lovelylocks Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 Jeg blir værre og værre ettersom tida går jeg - det bekymrer meg. Hadde aldri PMS tidligere' date=' men nå til dags er jeg slik stadig vekk... :-?[/quote'] Sånn har jeg også det. Blitt verre den siste tiden. Stakkars de som omgås meg i denne perioden. Igår hadde jeg skikkelig PMS. Var kjempesur og fornærmet hele dagen. Det er slitsomt det, både for meg og andre...
Gjest Ikke innlogget AUF Skrevet 8. september 2004 #12 Skrevet 8. september 2004 Godt å høre at det ikke er bare meg som sliter med dette! Det er et H!!!!!!
ivanka Skrevet 8. september 2004 #13 Skrevet 8. september 2004 min ex visste alltid før meg at jeg snart skulle ha mensen, for å si det sånn.
Carmen_ Skrevet 8. september 2004 #15 Skrevet 8. september 2004 Hahaha..... jeg blir akkuratt sånn. Skal til legen med dette snart også...
Gjest Anki Skrevet 8. september 2004 #16 Skrevet 8. september 2004 Jeg blir værre og værre ettersom tida går jeg - det bekymrer meg. Hadde aldri PMS tidligere' date=' men nå til dags er jeg slik stadig vekk... :-?[/quote'] Jeg også, helt forferdelig. Har i dag greid å krangle både med sambo og sønn om bagateller, og kjeftet og være irritert for den minste ting. Det er så slitsomt!!! Vet at jeg er så ufattelig urimelig, men klarer bare ikke å slutte. Tok meg til slutt en lang sykkeltur og et bad for å la de andre være i fred og kanskje få opp endorfin nivået. Klarte i hvert fall å til slutt si noe hyggelig til samboeren som har søkt tilflukt i datarommet! Stakkars familie! :o Har lurt på å prøve det der produktet Femal eller Feminal eller hva det nå het. Noen som har prøvd det?
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2004 #17 Skrevet 8. september 2004 Jeje pms er kjempegøy jeg begynner å grine fordi det er ei uke til jeg får meg noe dette er ikke sunt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå