AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Kjøpte meg denne kjolen på Vero Moda (men den ligger ikke ute på nettsiden deres, så fant den bare et annet sted): http://www.bubbleroom.no/nn/kl%C3%A6r/dame/only/minikjoler/tano-7-8-short-dress-sugar-coral Syntes den er kjempe fin på! Men er usikker på hvilke anledninger jeg kan bruke den? Går veldig sjeldent på fest o.l, da jeg ikke er så glad i å feste. Anonymous poster hash: f5285...b13
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Bursdagsselskap, på byen, hvis du skal ut å spise eller på bytur med kafèbesøk eller liknende. Anonymous poster hash: 919e1...d5a 1
FantasDick Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Jeg kunne lett brukt den til hverdags, fin kjole.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Nydelig kjole! Personlig synes jeg den blir litt mye på dagtid, men til middag ute på kvelden, en spasertur i byen og innom en bar for en drink, selskaper og lignende er den ypperlig til. Anonymous poster hash: 0f8ec...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå