Gå til innhold

Oxytocin nesespray, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med oxytocin nesespray under sex? Mann eller kvinne. Hvordan påvirket det din opplevelse og orgasme?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har nesespray innflytelse på sex?

Anonymous poster hash: 29a7d...19d
AnonymBruker
Skrevet

Får man den på apoteket?

Anonymous poster hash: b1321...c39

AnonymBruker
Skrevet

Ja man får den i dagligvare butikk og på apoteket. Hva har dette med sex å gjøre? Er det en hemmelig effekt her, som f-eks kokain har? (Ved å smøre kokain på kjønnsdelene blir de mye mer følsomme)

Gjest UngMann1986
Skrevet

Ja man får den i dagligvare butikk og på apoteket. Hva har dette med sex å gjøre? Er det en hemmelig effekt her, som f-eks kokain har? (Ved å smøre kokain på kjønnsdelene blir de mye mer følsomme)

Nei, oxytocin er ikke vanlig nesespray mot forkjølelse. Det er et hormon, det såkalte kjærlighetshormonet. Selges ikke i butikk.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, oxytocin er ikke vanlig nesespray mot forkjølelse. Det er et hormon, det såkalte kjærlighetshormonet. Selges ikke i butikk.

Jøss det var jeg ikke klar over. At en nesespray faktisk inneholdt kjærlighetshormonet. Trodde det var navnet på den vanlige hvite og blå, eller hvite og gule i butikken/apotekshylla jeg.

Men det er vel for liten mengde i nesesprayen til at det påvirker mennesket vil jeg tro? Tror også det tar litt tid med hormoner, altså ikke samme type umiddelbar afrodisiac som f.eks spesielle matretter kan være, men hormoner såvidt jeg vet må tilføres kroppen i mengde over tid for at det skal taes opp i kroppen (sammenligner da med testosteron hormonet eller kortisol f.eks)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har asperger og har forsøkt den, fikk ingen effekt. Men en venninne med samme diagnose ble forelsket i alle og mye flinkere sosialt.

Anonymous poster hash: fad6f...ab4
  • Liker 2
Skrevet

Jøss det var jeg ikke klar over. At en nesespray faktisk inneholdt kjærlighetshormonet. Trodde det var navnet på den vanlige hvite og blå, eller hvite og gule i butikken/apotekshylla jeg.Men det er vel for liten mengde i nesesprayen til at det påvirker mennesket vil jeg tro? Tror også det tar litt tid med hormoner, altså ikke samme type umiddelbar afrodisiac som f.eks spesielle matretter kan være, men hormoner såvidt jeg vet må tilføres kroppen i mengde over tid for at det skal taes opp i kroppen (sammenligner da med testosteron hormonet eller kortisol f.eks) Anonymous poster hash: 29a7d...19d

Leste at oxytocin nesespray ved lav orgasmeopplevelse skulle ha effekt ved innsprøyting 1 minutt før forventet orgasme. Leste og at oxytocin skulle ha positiv effekt på testosteron både for menn og kvinner. Spør etter erfaringer ikke spørsmål.

Skrevet

Leste at oxytocin nesespray ved lav orgasmeopplevelse skulle ha effekt ved innsprøyting 1 minutt før forventet orgasme. Leste og at oxytocin skulle ha positiv effekt på testosteron både for menn og kvinner. Spør etter erfaringer ikke spørsmål.

Noen kilder og linker på dette?

Skrevet

ved innsprøyting 1 minutt før forventet orgasme.

Vet ikke hvorfor jeg fikk komiske mentale bilder av den setningen :fnise:

Det finnes forresten et par allergi medisiner (anfallsmedisin) som booster sexopplevelse betydelig hos ganske mange.

Er ikke sikker på om man får de i Norge, men man må ikke langt av sted for å få fatt i de.

Gjest Sukkerbit
Skrevet

HAHAH, leste "Oxycontin" jeg.. Skjønte ingen verdens ting... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en Oxytocinspray av ammeeksperten på sykehuset etter fødselen, da utdrivningsrefleksen var litt sen, slik at babyen hele tiden sovnet før den kom skikkelig i gang.

Brukte den en måneds tid.

Vanskelig å si om det bare var barselhormoner, men jeg tror sprayen hadde en effekt også.

Husker jeg følte meg så glad og harmonisk i den tiden. Følte en nærhet med, og varme for nesten alle mennesker jeg snakket med, og at jeg forsto dem ekstra godt.

Anonymous poster hash: c9bd0...cdd
AnonymBruker
Skrevet

Så min antakelse er at sex etter å ha tatt det hormonet, helt sikkert er en veldig sterk opplevelse...

Anonymous poster hash: c9bd0...cdd
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg fikk komiske mentale bilder av den setningen :fnise:

Det finnes forresten et par allergi medisiner (anfallsmedisin) som booster sexopplevelse betydelig hos ganske mange.

Er ikke sikker på om man får de i Norge, men man må ikke langt av sted for å få fatt i de.

Hvilke og hva kommer det av? Interessant dette her

Skrevet

Den øker blodtrykket og får dermed blodet til å "bruse" litt ekstra, noe som gjør orgasmen sterkere. 

Skrevet

Noen kilder og linker på dette?

Leste en Powerpoint under legeforeningen.no om lavt testosteron. Var flere innlegg på KG om temaet og søkte opp artikkelen om anbefalte medisiner med mer. Da dukket oxytocin som effektivt mot svak orgasmeopplevelse. Det stod ikke mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...