skinnjakke Skrevet 14. mars 2016 #21 Skrevet 14. mars 2016 Eg tenkte på en ting... Eg har norwegiankortet, så hvis eg kjøper klær eller noe med det og poengen registreres, så leverer eg tilbake det i butikken men tar tilbake det i cash? Hvis det går da...? Da får man jo masse gratis poeng? Setter selvfølgelig in pengene på vanlig brukskonto og fører over det når fakturaen kommer.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #22 Skrevet 14. mars 2016 ^ Denne lurer jeg også på! Har akkurat fått 365-kredittkort, og dette er jo en lur måte å tjene noen ekstra kroner på Anonymkode: 5a126...818
Li Skrevet 15. mars 2016 #23 Skrevet 15. mars 2016 17 timer siden, RompeRusk skrev: Jeg har hatt trumf visa i halvannet år, aldri hatt noen problemer. Både fått svar fra kundeservice uten noe problem, overfører bonus uten problemer, fått inn all bonus uten problemer. Sånn som du skryter får du kanskje 10 prosent snart. Jeg er ikke interessert i rabatt på masse ting jeg ikke trenger, bare at et selskap oppfører seg redelig og holder sine løfter. Det har ikke Trumf gjort mot meg. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er medlem lenger, bare Trumf kan slutte å klamre seg til bankkortene mine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå