AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 En mann jeg er har kjent i mange år har blitt singel. Vi har alltid hatt en god tone når vi treffes og jeg har veldig lyst å legge inn noen aksjer nå merker jeg. Vi jobber også på samme arbeidsplass, men er ikke så nære kolleger at vi har noe med hverandre å gjøre på jobben så det kommer ikke til å bli noe problem hvis det evt. skulle skje noe mellom oss. For to uker siden møtte jeg han uten på byen og vi endte opp med å danse resten av kvelden. På dette tidspunktet trodde jeg han fremdeles var sammen med damen som han har vært sammen med i mange år så jeg passet på at ting ikke gikk over streken. Det skjedde derfor ikke noe mer enn dansing og vi gikk hjem hver for oss. Morgenen etter fikk jeg melding av han der han skrev at han takket for i går og han hadde hatt det veldig kjekt. Han lurte på om hvilke planer jeg hadde for resten av helgen og jeg sa jeg skulle møte en venninne. Det ble et par meldinger frem og tilbake. Når kvelden ( eller rettere sagt natten) kom fikk jeg ny melding der han spør om vi er ute på byen. Jeg svarte ikke på den for jeg hadde sovnet rett og slett. Synes det var litt rart å skulle svare på den dagen etter så jeg gjorde aldri det heller...også fordi jeg trodde som sagt at han hadde dame. Men så så fant jeg ut senere den uken at han var blitt singel og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn han. Han er på ferie nå og kommer ikke tilbake før om et par uker. Jeg har lyst at det skal skje noe mer mellom oss. Han tror kanskje jeg ikke er interessert siden jeg ikke svarte på siste meldingen, men hvordan skal jeg vise min interesse? Jeg har lyst å gå forsiktig frem her og prøve å bli bedre kjent på en naturlig måte. Anonymous poster hash: cd2e7...7d3
Sannerlig Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Du har han jo allerede på kroken. Så send han en tekstmelding og si at når han kommer hjem ber du han på en middag hjemme hos deg:) 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Send en melding og spør om han vil ta en kaffe etc. Tror ikke jeg ville invitert ham hjem første gangen. Lykke til! 😊Anonymous poster hash: 4d724...6b5 2
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Du kan jo sende melding selv om han er på ferie.. Ville sendt en melding og sagt at du håpet dere kunne ses når han kommer hjem..
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Takk for gode tips:) Jeg tror jeg venter til han kommer hjem og sender melding om han har hatt det fint på tur. Og så håper at det utvikler seg naturlig til å gå ut å ta en øl eller kaffe fra det. Men kjenner jeg er utålmodig, har lyst at ting skal skje i dag Anonymous poster hash: 87dc8...e2d 1
Gjest Gjest_frisk Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Jeg tror det kan være bra for din del at det går litt tid, så risikoen for å bare bli en "rebound" minker. Du sier de var sammen lenge og da er sjansen større for at han kan savne henne lenge og trenger litt tid før han vurderer noe seriøst igjen. Hvis det er noe seriøst du selv er ute etter, da. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Jeg tror det kan være bra for din del at det går litt tid, så risikoen for å bare bli en "rebound" minker. Du sier de var sammen lenge og da er sjansen større for at han kan savne henne lenge og trenger litt tid før han vurderer noe seriøst igjen. Hvis det er noe seriøst du selv er ute etter, da. Jeg tror det ble slutt mellom de tidligere i vår og det lå ingen dramatikk bak bruddet. Men ja, jeg har tenkt at jeg vil gå rolig frem her og ta det gradvis og naturlig:)Anonymous poster hash: 87dc8...e2d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Takk for gode tips:) Jeg tror jeg venter til han kommer hjem og sender melding om han har hatt det fint på tur. Og så håper at det utvikler seg naturlig til å gå ut å ta en øl eller kaffe fra det. Men kjenner jeg er utålmodig, har lyst at ting skal skje i dagAnonymous poster hash: 87dc8...e2d Samme her. Jeg har lyst til å høre hvordan det går med en gang. Anonymous poster hash: 58a39...440
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Samme her. Jeg har lyst til å høre hvordan det går med en gang.Anonymous poster hash: 58a39...440 Hehe, godt det ikke bare er meg som er utålmodig. Jeg har prøvd å hinte litt til han ved å like bildene han legger ut fra turen. Tenkte da at han kom til å se at jeg følger litt med og at han da ville ta kontakt, men tror ikke han tenker at en "like" nødvendigvis betyr det ene eller andre. Han er jo mann tross alt Anonymous poster hash: 87dc8...e2d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 oppdater oss da. :D Anonymous poster hash: ba789...588 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 oppdater oss da. :D Anonymous poster hash: ba789...588 I will! Håper det blir noen kjekke nyheter å oppdatere med da Anonymous poster hash: 87dc8...e2d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Jeg synes du skal sende melding nå mens han er på ferie! Siden du aldri svarte på meldingen tror han helt sikkert du ikke er interessert. Og da kan han jo like godt møte en ny dame når som helst, også mens han er på ferie. Du synes han er en kjekk mann, og mange andre damer synes nok også det. Send han en melding og skriv at du gjerne vil treffe han når han kommer tilbake. Anonymous poster hash: 196a7...7a1 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Jeg synes du skal sende melding nå mens han er på ferie! Siden du aldri svarte på meldingen tror han helt sikkert du ikke er interessert. Og da kan han jo like godt møte en ny dame når som helst, også mens han er på ferie. Du synes han er en kjekk mann, og mange andre damer synes nok også det. Send han en melding og skriv at du gjerne vil treffe han når han kommer tilbake.Anonymous poster hash: 196a7...7a1 Å, du sier min verste frykt har tenkt på at kanskje han møter en ny dame på turen. Men jeg føler kanskje det ikke er naturlig å sende melding til han for vi har ikke sendt noe særlig meldinger med hverandre tidligere. Jeg la han til på Instagram og kommenterte det første reisebildet han la ut. Føler kanskje det blir litt voldsomt eller innpåtrengende hvis jeg sender melding også? Problemer, problemer.... Anonymous poster hash: 87dc8...e2d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #14 Skrevet 13. juli 2015 Å, du sier min verste frykt har tenkt på at kanskje han møter en ny dame på turen. Men jeg føler kanskje det ikke er naturlig å sende melding til han for vi har ikke sendt noe særlig meldinger med hverandre tidligere. Jeg la han til på Instagram og kommenterte det første reisebildet han la ut. Føler kanskje det blir litt voldsomt eller innpåtrengende hvis jeg sender melding også? Problemer, problemer.... Anonymous poster hash: 87dc8...e2d Nei, det er bare sjarmerende å være en litt ivrig kvinne, så lenge han liker deg. Anonymous poster hash: 196a7...7a1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #15 Skrevet 13. juli 2015 Synes ts godt kan ta det rolig siden han nylig har blitt singel. Du vet ikke hans intensjon ennå. Anonymous poster hash: 23140...99f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #16 Skrevet 13. juli 2015 Synes ts godt kan ta det rolig siden han nylig har blitt singel. Du vet ikke hans intensjon ennå. Anonymous poster hash: 23140...99f Han ble singel i vår, tørrpinn. Anonymous poster hash: 196a7...7a1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #17 Skrevet 13. juli 2015 Jeg tenkte kanskje å sende han en melding mens han er på ferie. Bare spørre om han har det fint på tur og sånn...Men tror ikke jeg kommer til å spørre om vi skal treffes når han kommer hjem, det må komme hvis det føles naturlig i samtalen Det er ikke godt å vite hvilken intensjon han har, men noen sjanser må man ta her i livet Anonymous poster hash: 87dc8...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå