AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Leier en plass. Tenkte jeg skulle reise boblebadet sånn at jeg kan bruke det, men det var veldig skittent så jeg slår fra meg den tanken. Kjøpte klor rens på bademiljø og gjorde det jwg skulle. Eneste problemet er at det er skikkelig gult og misfarget på bunnen. Det går ikke bort. Jeg har skrubbet med jif skurekrem og klor, men føler bare det blir enda verre. Finnes det noe jeg kan gjøre? Kjipt å ha misfarget boblebadet når det var så hvitt før jeg gjorde dette.Anonymous poster hash: aa49d...c14
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Leier en plass. Tenkte jeg skulle reise boblebadet sånn at jeg kan bruke det, men det var veldig skittent så jeg slår fra meg den tanken. Kjøpte klor rens på bademiljø og gjorde det jwg skulle. Eneste problemet er at det er skikkelig gult og misfarget på bunnen. Det går ikke bort. Jeg har skrubbet med jif skurekrem og klor, men føler bare det blir enda verre. Finnes det noe jeg kan gjøre? Kjipt å ha misfarget boblebadet når det var så hvitt før jeg gjorde dette.Anonymous poster hash: aa49d...c14 Er du sikker på at det var så hvitt før du gjorde dette? Kanskje det hadde misfargingen under skitten som du vasket bort? Anonymous poster hash: fdef4...dfd
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Hva med bakepulver og vann? Noen ide om hvor mye pulver jeg trenger? Virker som det er kloren som har gjort det gult. Har ikke blitt bedre når jeg har prøvd å skure, for da har jeg lagd små riper som det gule setter seg i.Anonymous poster hash: aa49d...c14
Gjest Sille4 Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Jeg pleier å vaske badekaret mitt med vaskepulver som er til vaskemaskin og en svamp, det fungerer som bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå