Gå til innhold

Kun tomatketchup (uten tilsatt sukker) som pålegg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bra, sunt eller usunt, eller skadelig?

Anonymous poster hash: 35e3c...c09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke verre enn honning eller nugatti :fnise: Hvis man liker det så spis i vei!

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke verre enn honning eller nugatti :fnise: Hvis man liker det så spis i vei!

Tusen takk! :)

Skrevet

Tusen takk! :)

Vel bekomme :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Det er faktisk veldig godt :spise: (Idun sin, uten tilsatt sukker) 

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg fant på dette med tomatketchup som pålegg, er fordi det er en enkel måte å få i meg tomater på, nå som jeg bruker  Vita Pro·aktiv margarin som er kolesterolsenkende, og når man bruker denne margarinen må man passe på å få i seg tomater (av en eller annen grunn som jeg ikke husker)

:biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg fant på dette med tomatketchup som pålegg, er fordi det er en enkel måte å få i meg tomater på, nå som jeg bruker Vita Pro·aktiv margarin som er kolesterolsenkende, og når man bruker denne margarinen må man passe på å få i seg tomater (av en eller annen grunn som jeg ikke husker)

Den er ikke kolesterolsenkende, men inneholder platefett istedenfor animalsk fett, den kan være med senke kolesterolet hvis du spiste mye smør før. Hvilken som helst margarin gjør, irriterer meg litt at vita markedsfører produktene sine som om de skulle være revolusjonerende.

Anonymous poster hash: 334a8...6ea

• Liker 3
Gjest Ennasus
Skrevet

Så lenge det ikke er det eneste du spiser så vil jeg da si at det er ufarlig :P

AnonymBruker
Skrevet

Det er ÆSJ!!

Anonymous poster hash: 57d85...c98
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg fant på dette med tomatketchup som pålegg, er fordi det er en enkel måte å få i meg tomater på, nå som jeg bruker  Vita Pro·aktiv margarin som er kolesterolsenkende, og når man bruker denne margarinen må man passe på å få i seg tomater (av en eller annen grunn som jeg ikke husker)

Kan du komme en en kilde på det? For vi har det smøret og jeg tåler ikke tomater...

Anonymous poster hash: 911d3...901

Gjest Citronella
Skrevet

Du velger riktig med tomat som er varmebehandlet, da får du i deg lykopen.

Men sleng en skive med skinke eller noe på toppen, da! Jeg synes bare det hørtes så stusselig ut...

AnonymBruker
Skrevet

Kan du komme en en kilde på det? For vi har det smøret og jeg tåler ikke tomater... Anonymous poster hash: 911d3...901

Tomatallergi her i huset og. Rart at man må ha tomat til en type margarin

Anonymous poster hash: bc535...781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...