Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pannen min er full av prikker. Helt full. Sånn kviselignende. Av og til er de borte, men så kommer de tilbake med full kraft😔

Anonymous poster hash: 8e1f9...dc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pannen min er full av prikker. Helt full. Sånn kviselignende. Av og til er de borte, men så kommer de tilbake med full kraft

Anonymous poster hash: 8e1f9...dc6

Kan være hormonelt betinget. Er du kvinne?

Anonymous poster hash: daf2a...68a

Skrevet

Ja, er det. Ser så fælt ut. Noen ganger er det ingenting, men nå er det helt fult.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det. Ser så fælt ut. Noen ganger er det ingenting, men nå er det helt fult.

Man kan få gode kremer på resept hos hudlege, som hjelper (jeg vet av erfaring)

AnonymBruker
Skrevet

Ps

Jeg fikk Skinoren og Aberella krem på resept. En av disse har byttet navn siden jeg brukte de.

Skrevet

Har du brukt lue eller pannebånd mye? Jeg kan få små prikker (eksemlignende) hvis jeg går mye med lue en periode. Så går det vekk når jeg slutter å gå med det :)

Skrevet

Takk for svar. Er så fortvilet. Har også veldig store porer. Ikke brukt pannebånd.

Skrevet

Skal jeg prøve å bare kutte ut alt av krever for en stund? Eller vil det bli verre da?

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg prøve å bare kutte ut alt av krever for en stund? Eller vil det bli verre da?

Kremer?

Mange dagkremer o.l. tetter porene og gjør problemene større.

Rens av huden er viktig,

Men som sagt, kremer fra hudlege kan hjelpe deg

Skrevet

Uff kjipt.

Jeg får det sånn i hele ansiktet hvis jeg bruker vannfast solkrem. Vet ikke om det gjelder alle typer.

Men de jeg har prøvd har jeg reagert på. Får det kun i ansiktet resten går greit med vannfast solkrem.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du mye pudder og foundation? De kan også tette porene. For guds skyld, rens sminkekostene dine!

Anonymous poster hash: c0195...95b

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sol deg!

Anonymous poster hash: 8501b...68e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...