LilleCa Skrevet 14. juli 2015 #22 Skrevet 14. juli 2015 Maine Coon Du er den virkelig STORE! Hos deg er det hjerterom nok å ta av, og det mangler ikke på personligheten din heller. Med mot og hjerte som en Gaupe kan du trygt kalles Verdens Mektigste! ..jamen, jeg er jo lita og rund?
Olaf Skrevet 14. juli 2015 #24 Skrevet 14. juli 2015 Maine Coon Du er den virkelig STORE! Hos deg er det hjerterom nok å ta av, og det mangler ikke på personligheten din heller. Med mot og hjerte som en Gaupe kan du trygt kalles Verdens Mektigste!
Perelandra Skrevet 17. juli 2015 #26 Skrevet 17. juli 2015 Norsk Skogskatt Du er en ekte patriot! Man finner bestandig deg midt i 17.mai togene, ropende høyest på "Ja vi elsker". Du er familiekjær og har masse kjærlighet. Med ditt litt spesielle lynne kan det være vanskelig for enkelte å forstå deg, men har man først sett personligheten din, faller man dypt for den:)
Gjest Peanut Skrevet 17. juli 2015 #27 Skrevet 17. juli 2015 Jeg tenkte før jeg tok testen at "skulle ikke forundre meg om jeg havnet på Siameser eller noe slikt". Og så var det visst akkurat det jeg gjorde... Av alle rasene er du den mest lukseriøse! Du elsker å få gaver, bli overøst med kos og klemmer, og jo mer luksus jo bedre. Diamanter og smaragder er vel noe av det beste du vet?Er dog enig i at jeg elsker kos og klemmer (det er jo gaver i seg selv ), og diamanter, smaragder (og rubiner) som man kan finne her inne er jo beste i verden! ^^, Ellers er jeg visstnok også "en bortskjemt katt"- på kos og klemmer. ^^, Apropos kos og klem:
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. juli 2015 #28 Skrevet 18. juli 2015 (endret) Hehe... Koselig å se flere resultater fra andre innpå her. Endret 18. juli 2015 av Sunflower-Delight
Perelandra Skrevet 18. juli 2015 #29 Skrevet 18. juli 2015 Alt som har med katter å gjøre er bra. Det kan aldri bli for mye pus i hverdagen! Jeg glemte å ta den andre testen, den om hvilken katt ligner du på. Her er resultatet: Den vrange katten! Du er vrang og du vet om det! Du er sta, egen og veldig egenrådig. du hører ikke på noen og går alltid dine egne veier. men du har dine gode sider også. du er flott og se på, elegant og vakker Tja, vet ikke helt om det stemmer. Da tror jeg resultatet om at jeg ble Norsk skogskatt passer bedre.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. juli 2015 #30 Skrevet 18. juli 2015 Alt som har med katter å gjøre er bra. Det kan aldri bli for mye pus i hverdagen! Jeg glemte å ta den andre testen, den om hvilken katt ligner du på. Her er resultatet: Den vrange katten! Du er vrang og du vet om det! Du er sta, egen og veldig egenrådig. du hører ikke på noen og går alltid dine egne veier. men du har dine gode sider også. du er flott og se på, elegant og vakker Tja, vet ikke helt om det stemmer. Da tror jeg resultatet om at jeg ble Norsk skogskatt passer bedre. Hehe... Ja, ikke alle resultater passer oss like bra. Men morsomt er det å ta sånne tester, sjølv om resultatene kan være helt ute på bærtur noen ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå