Gå til innhold

Hvilken katterase er du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maine Coon

Du er den virkelig STORE! Hos deg er det hjerterom nok å ta av, og det mangler ikke på personligheten din heller. Med mot og hjerte som en Gaupe kan du trygt kalles Verdens Mektigste!

..jamen, jeg er jo lita og rund?  :ler:
Skrevet

Maine Coon

Du er den virkelig STORE! Hos deg er det hjerterom nok å ta av, og det mangler ikke på personligheten din heller. Med mot og hjerte som en Gaupe kan du trygt kalles Verdens Mektigste!
Skrevet

Norsk Skogskatt

Du er en ekte patriot! Man finner bestandig deg midt i 17.mai togene, ropende høyest på "Ja vi elsker". Du er familiekjær og har masse kjærlighet. Med ditt litt spesielle lynne kan det være vanskelig for enkelte å forstå deg, men har man først sett personligheten din, faller man dypt for den:)
Gjest Peanut
Skrevet

Jeg tenkte før jeg tok testen at "skulle ikke forundre meg om jeg havnet på Siameser eller noe slikt". Og så var det visst akkurat det jeg gjorde... :blink:

Av alle rasene er du den mest lukseriøse! Du elsker å få gaver, bli overøst med kos og klemmer, og jo mer luksus jo bedre. Diamanter og smaragder er vel noe av det beste du vet?

Er dog enig i at jeg elsker kos og klemmer (det er jo gaver i seg selv :hoppendeglad: ), og diamanter, smaragder (og rubiner) som man kan finne her inne er jo beste i verden! ^^, :strix:

Ellers er jeg visstnok også "en bortskjemt katt"- på kos og klemmer. ^^,

Apropos kos og klem:

158625.jpg

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet (endret)

Hehe... :) Koselig å se flere resultater fra andre innpå her. :smilyblomst:

Endret av Sunflower-Delight
Skrevet

Alt som har med katter å gjøre er bra. Det kan aldri bli for mye pus i hverdagen! :catmilk:

Jeg glemte å ta den andre testen, den om hvilken katt ligner du på. Her er resultatet:

kat_2.png

Den vrange katten!

Du er vrang og du vet om det! Du er sta, egen og veldig egenrådig. du hører ikke på noen og går alltid dine egne veier. men du har dine gode sider også. du er flott og se på, elegant og vakker :)

Tja, vet ikke helt om det stemmer. Da tror jeg resultatet om at jeg ble Norsk skogskatt passer bedre.

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Alt som har med katter å gjøre er bra. Det kan aldri bli for mye pus i hverdagen! :catmilk:

Jeg glemte å ta den andre testen, den om hvilken katt ligner du på. Her er resultatet:

kat_2.png

Den vrange katten!

Du er vrang og du vet om det! Du er sta, egen og veldig egenrådig. du hører ikke på noen og går alltid dine egne veier. men du har dine gode sider også. du er flott og se på, elegant og vakker :)

Tja, vet ikke helt om det stemmer. Da tror jeg resultatet om at jeg ble Norsk skogskatt passer bedre.

Hehe... Ja, ikke alle resultater passer oss like bra. :) Men morsomt er det å ta sånne tester, sjølv om resultatene kan være helt ute på bærtur noen ganger. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...