Gå til innhold

Facebook,lapp,prate,what to do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett en jente som jobber i butikk rett bak parkeringsplassen hvor jeg jobber. Hun har sett meg utenfor jobben min og vet at jeg jobber der. Jeg vet hva hun heter og fant henne facebook. Jeg liker henne. Jeg traff på henne på vei til jobb en dag og jeg sa hei til hun og hun hei tilbake :) - Tror ingen her til lands ville hilst fordi hun kom forbi hjørnet raskt og 4 meter fra meg. At jeg turte... Jeg må stikke innom hvor hun jobber til uka å se henne. Men jeg tør jo ikke snakke, liker ikke å snakke sånn, spesialt ikke når jeg liker henne og det er i hennes arbeidstid, ikke på byn liksom.

Hva gjør jeg? Facebook,lapp,prate,what to do?

Hva gjør jeg om jeg ser hun jobbe med ting i butikken, ikke sitter i kassa?

Anonymous poster hash: eef74...686
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger henne til på facebokk. Snakker med henne der og neste gsng du ser henne så starter du en samtale.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legger henne til på facebokk. Snakker med henne der og neste gsng du ser henne så starter du en samtale.

Og hva skriver jeg i det hele tatt til henne? Går ikke an å legge henne til som venn, hun har nok blokert den muligheten... Kan skrive melding til hun, men hva skriver jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg henne til på facebook, da tvinger du deg på henne. Snakk med henne. Er du for feig til det, så burde du droppe hele greia.

Anonymous poster hash: ba207...fcb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg henne til på facebook, da tvinger du deg på henne. Snakk med henne. Er du for feig til det, så burde du droppe hele greia.

Anonymous poster hash: ba207...fcb

Jeg er enig. 

Anonymous poster hash: 6ab3b...81a

Skrevet

Jeg er også enig det over.

Det er litt tråkking av privatlivet å sende hun melding på facebook, spesielt når hun  har valgt å stenge venneforespørsel funksjonen , det betyr at hun ikke ønsker kontakt fra fremmede eller bekjente der.
Skjønner at du ikke ser på deg selv som en fremmed for henne siden dere sa hei, men folk sier som regel hei tilbake når de får et hei, selvom man er noen meter fra hverandre.

Eneste tipset jeg kan gi deg er å fortsette å gå jevnlig til butikken hennes, men ikke for mye så det blir creepy såklart. Småprate med henne som en vennlig kunde når du er der og se an hvor mye hun responderer og hvordan praten går etterhvert etter flere ganger hvor det har blitt "vanlig" for dere å slå av en kort prat i kassa når du er innom. Kommer du til dette stadiet kan du ta neste steg med å be henne med på noe, for eksempel noe så uskyldig men hyggelig (og søtt!) som å spørre en varm sommerdag som dere småprater om været sier du plutselig "ja du vil ikke være med ut på benken å ta en is i pausen da?". Så blir dere mere kjent :)

AnonymBruker
Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...