Birdo Skrevet 16. september 2015 #141 Skrevet 16. september 2015 Jeg mener at det handler pm tillit, ikke om å gjemme ting. Jeg synes det blir feil at hun skal måtte gi han passordet på diverse sosiale medier fordi han er usikker. Jeg mener det er han som eier problemet, ikke henne. Han kan heller ikke straffe henne for at hun var utro mot eksen. Og jeg syns det virker som hun har noe skjule når hun blir så sint om han spør om å få se. Vi får nesten bare være enig i å være uenige
Lady Skrevet 16. september 2015 #142 Skrevet 16. september 2015 Og jeg syns det virker som hun har noe skjule når hun blir så sint om han spør om å få se. Vi får nesten bare være enig i å være uenige Ja, skulle til å skrive det samme 1
neiognei Skrevet 17. september 2015 #143 Skrevet 17. september 2015 Jo må være verdens mest tålmodige person. Kaylin er... jeg har ikke ord! Hun er så aggressiv. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #144 Skrevet 17. september 2015 Javi og Kaylin er like ille synes jeg. Hun er dramaqueen og gjør aldri saken noe bedre. Javi er alt for sjalu og kontrollerende. De burde ikke være sammen Bare krangler hele tiden. Anonymous poster hash: 763e8...a00
Sommernatt Skrevet 25. september 2015 #145 Skrevet 25. september 2015 Får helt angst av at INGEN bruker bilbelte!
Lady Skrevet 26. september 2015 #146 Skrevet 26. september 2015 (endret) Flere som har sett den siste episoden? Jeg synes Cory og Miranda er stygge mot Leah.. Hun prøver tross alt så godt hun kan. Skjønner veldig godt at hun ikke ville ha møte med Cory når Miranda satt to stoler unna.. De to rottet seg sammen imot henne forrige gang. Jeg håper det går bedre med Leah nå og at terapien hjalp. Endret 26. september 2015 av Lady
Birdo Skrevet 26. september 2015 #147 Skrevet 26. september 2015 Flere som har sett den siste episoden? Jeg synes Cory og Miranda er stygge mot Leah.. Hun prøver tross alt så godt hun kan. Skjønner veldig godt at hun ikke ville ha møte med Cory når Miranda satt to stoler unna.. De to rottet seg sammen imot henne forrige gang. Jeg håper det går bedre med Leah nå og at terapien hjalp. Ja, så den igår Rotte seg mot blir jo veldig feil å si, Miranda er tross alt konen til Cory, og hun skal snart føde søsteren/broren til døtrene hennes. Når Jeremy var gift med Leah så dro hun med seg han hver gang hun skulle prate med Cory.. Jeg skjønner godt at de er skeptiske til henne jeg, sånn som hun har holdt på de siste årene, når det er rus i bildet(samme om det er reseptbelagt eller ikke) så er det barna man skal ta hensyn til, ikke misbrukeren. 1
Birdo Skrevet 26. september 2015 #148 Skrevet 26. september 2015 Og vil ikke si at hun har bedret seg heller, allerede før hun dro på rehab så hadde hun visst fått seg ny kjæreste, når hun kom hjem så fortsatte de å møtes og en måned etter så flyttet han inn..
Lady Skrevet 26. september 2015 #149 Skrevet 26. september 2015 Ja, så den igår Rotte seg mot blir jo veldig feil å si, Miranda er tross alt konen til Cory, og hun skal snart føde søsteren/broren til døtrene hennes. Når Jeremy var gift med Leah så dro hun med seg han hver gang hun skulle prate med Cory.. Jeg skjønner godt at de er skeptiske til henne jeg, sånn som hun har holdt på de siste årene, når det er rus i bildet(samme om det er reseptbelagt eller ikke) så er det barna man skal ta hensyn til, ikke misbrukeren. Ja, selvfølgelig. Men synes likevel de er stygge mot henne. Fikk vondt av henne i denne sesongen.. Hun prøver så godt hun kan, oppsøker hjelp og reiser bort.. Cory kan la være å snakke så stygt til henne.
Lady Skrevet 26. september 2015 #150 Skrevet 26. september 2015 Og vil ikke si at hun har bedret seg heller, allerede før hun dro på rehab så hadde hun visst fått seg ny kjæreste, når hun kom hjem så fortsatte de å møtes og en måned etter så flyttet han inn.. Hvordan vet du det? :o
Birdo Skrevet 26. september 2015 #151 Skrevet 26. september 2015 Ja, selvfølgelig. Men synes likevel de er stygge mot henne. Fikk vondt av henne i denne sesongen.. Hun prøver så godt hun kan, oppsøker hjelp og reiser bort.. Cory kan la være å snakke så stygt til henne. Syns ikke han snakker stygt til henne jeg. Klart han blir forbannet noen ganger, som den gangen hun begynte å krangle med han på tlf mens jentene hørte det, det språket hennes var ikke mye barnevennlig. Og barna har jo sagt til han flere ganger at Leah og Jeremy kranglet så mye at de gjemte seg på vaskerommet.. Syns ikke hun prøver så godt hun kan, alle i familien hennes setter henne på en pidestall og bortforklarer alle feilene hennes. Hvordan vet du det? :o Et raskt søk på google så står det i alle kjendissmagasiner. Så hun som var så sliten av å ta seg av tre barn, har nå flyttet inn med en eldre mann med to gutter på heltid..
Lady Skrevet 26. september 2015 #152 Skrevet 26. september 2015 Og vil ikke si at hun har bedret seg heller, allerede før hun dro på rehab så hadde hun visst fått seg ny kjæreste, når hun kom hjem så fortsatte de å møtes og en måned etter så flyttet han inn.. Ikke bra hvis dette stemmer ... Gleder meg til Check up med dr Drew
Birdo Skrevet 26. september 2015 #153 Skrevet 26. september 2015 Ikke bra hvis dette stemmer ... Gleder meg til Check up med dr Drew http://radaronline.com/celebrity-news/leah-messer-new-boyfriend-new-home-teen-mom-personal-trainer-big-house-after-rehab-stint/http://www.enstarz.com/articles/103380/20150818/leah-messer-boyfriend-teen-mom-2-star-hints-at-split-from-t-r-dues-needs-support-video.htm
Lady Skrevet 26. september 2015 #154 Skrevet 26. september 2015 http://radaronline.com/celebrity-news/leah-messer-new-boyfriend-new-home-teen-mom-personal-trainer-big-house-after-rehab-stint/http://www.enstarz.com/articles/103380/20150818/leah-messer-boyfriend-teen-mom-2-star-hints-at-split-from-t-r-dues-needs-support-video.htm Mye rart som står på nett, så kan jo ikke ta det for gitt. Håper ikke det stemmer..
Birdo Skrevet 26. september 2015 #155 Skrevet 26. september 2015 Mye rart som står på nett, så kan jo ikke ta det for gitt. Håper ikke det stemmer.. Det er sant, men det er jo mønsteret hennes da så..
Sommernatt Skrevet 27. september 2015 #156 Skrevet 27. september 2015 Leahs nye "kjæreste" nekter nå for at de har datet... Var visst bare venner! Jenelle har fått seg ny kjæreste! Han har tre kids med to forskjellige damer, ikke foreldrerett for noen av de og et rulleblad langt som et vondt år som inkluderer fyllekjøring, vold og innbrudd. What a catch!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #157 Skrevet 27. september 2015 Leahs nye "kjæreste" nekter nå for at de har datet... Var visst bare venner! Jenelle har fått seg ny kjæreste! Han har tre kids med to forskjellige damer, ikke foreldrerett for noen av de og et rulleblad langt som et vondt år som inkluderer fyllekjøring, vold og innbrudd. What a catch! Ingen bombe at hun finner seg en slik mann igjen. Hun lærer aldri. Stakkars barn! Anonymous poster hash: 763e8...a00
Lady Skrevet 27. september 2015 #158 Skrevet 27. september 2015 Leahs nye "kjæreste" nekter nå for at de har datet... Var visst bare venner! Jenelle har fått seg ny kjæreste! Han har tre kids med to forskjellige damer, ikke foreldrerett for noen av de og et rulleblad langt som et vondt år som inkluderer fyllekjøring, vold og innbrudd. What a catch! Virkelig Når skal hun fokusere på barna sine istedenfor å innvollere seg med den ene taperen etter den andre
Sitronmelis Skrevet 27. september 2015 Forfatter #159 Skrevet 27. september 2015 Jeg som akkurat skulle til å skrive at jeg syns Leah er mye verre en Jenelle blitt.. Men så leste jeg lenger ned her at Jenelle har funnet denne mannen! Søren altså, jeg som håpet Jenelle virkelig hadde forbedret seg og ikke gikk etter slike menn lenger... What a mess. Men Leah er jo helt messed up..
Gjest Rose11 Skrevet 27. september 2015 #160 Skrevet 27. september 2015 Seriøst? Når skal Jenelle ta seg sammen og slutte med dette tullet?! Merker jeg blir irritert når hun ender opp med den ene kriminelle etter den andre. Noen som vet om hun har fått omsorg for Jace? Jeg tviler på det slik som hun holder på. Hjelpes! Vet ikke helt hva jeg skal tenke om Leah. Hun er et vrak. Skjønner godt Corey er bekymret. Det har han all grunn til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå