AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 #41 Skrevet 26. juli 2015 Den doptesten var jo useriøs, gikk bare på de hardeste narkotiske stoffene, og ikke på beroligende medikamenter. Hun innrømte jo selv at hun brukte smertestillende pga migrene, så veldig rart at testen ikke viste det. Ok Anonymous poster hash: 9f390...abc
Gjest Rose11 Skrevet 26. juli 2015 #42 Skrevet 26. juli 2015 Adblock.Anonymous poster hash: b4114...84e Hva er det for noe?
boks Skrevet 26. juli 2015 #43 Skrevet 26. juli 2015 Denne sesongen virker jo helt sinnsyk. Følte jeg satt og ristet på hodet og hadde vondt av nesten alle ungene gjennom hele episoden. Altså, hvem legger sine 5-6 (og 1 åring for den saks skyld) år gamle barn kl 00 på en skoledag hvor de må opp kl 7 uansett? Og den bilen. Herregud Kan ikke si det kom som noe sjokk at de ikke er gift lenger for å si de sånn... Og Javi, greit nok at det kanskje er dumt å "helle bensin på bålet" fra Kail sin side, men hallo. Han er jo så sjalu at det er jo helt latterlig. Storme ut av huset fordi hun følger en gutt på insta? Shit.... For ikke å snakke om Adam, hvem f+%#"n sitter og lover et barn noe du vet du ikke kan holde på den måten der? Fikk så uendelig vondt av Aubrey når hun fortalte Chelsea hva han hadde sagt Neeei, spennende sesong dette
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #44 Skrevet 30. juli 2015 Nathen var fæl i forrige episode! Kaller Jenelle for miss peggy/piggy på restaurant og sier han hadde banket henne hvis hun ikke hadde vagina. Wow. Jeg hadde ALDRI godtatt at noen snakket sånn til meg!! Anonymous poster hash: 9f390...abc
Gjest iGirl Skrevet 30. juli 2015 #45 Skrevet 30. juli 2015 Nathen var fæl i forrige episode! Kaller Jenelle for miss peggy/piggy på restaurant og sier han hadde banket henne hvis hun ikke hadde vagina. Wow. Jeg hadde ALDRI godtatt at noen snakket sånn til meg!! Anonymous poster hash: 9f390...abc Hvilken episode var det?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #46 Skrevet 30. juli 2015 Hvilken episode var det? Episode 3.Anonymous poster hash: 9f390...abc
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #47 Skrevet 30. juli 2015 Når kommer episode 4? Anonymous poster hash: 9f274...78d
Birdo Skrevet 30. juli 2015 #48 Skrevet 30. juli 2015 Når kommer episode 4? Anonymous poster hash: 9f274...78d Imorgen
Sitronmelis Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #50 Skrevet 31. juli 2015 Håper episode 4 kommer snart! Drama Ligger ute på watch series nå
Sitronmelis Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #51 Skrevet 31. juli 2015 Omg, ungene til Leha...Aleeah Grace (?) slår seg jo vrang hele tiden jo! Og Leah ga henne ris på rumpa!!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #52 Skrevet 1. august 2015 Nå er jeg slem, men jeg synes ungene til Leah kan være litt drittunger. Anonymous poster hash: 763e8...a00 2
Sitronmelis Skrevet 1. august 2015 Forfatter #53 Skrevet 1. august 2015 Nå er jeg slem, men jeg synes ungene til Leah kan være litt drittunger.Anonymous poster hash: 763e8...a00 ENIG! 1
Gjest Blue Ivy. Skrevet 2. august 2015 #54 Skrevet 2. august 2015 Nå har jeg sett siste episode. Jeg får så vondt av Chelsea. Adam er grusom og må være et mareritt å ha barn med. Hun gjør en god jobb, men jeg hadde flydd på veggen til slutt med en slik eks. Huff! De ungene til Leah. Er ikke rart de oppfører seg slik da. Mora er jo helt på tuppa og mister grepet snart. Javi da. For en fjott. Jeg hadde dumpet han asp! Jeg blir irritert bare å se på han! Han gir Kaliyn all skylden og virker ikke som han gidder noen ting. Som hun sa, de gikk alt for fort frem med bryllup og barn. Fikk så vondt av Jenelle da Jace kalte Barbra for mom
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #55 Skrevet 2. august 2015 Synes det er rart at Adam ikke forstår hvorfor Chelsea og den andre eksen (husker ikke navnet) ikke vil han skal være alene med barna. Han tror de bare er vanskelige. Anonymous poster hash: 763e8...a00
frk91 Skrevet 2. august 2015 #56 Skrevet 2. august 2015 Kailyn fortjener bedre. Javi virker som en komplett idiot. Ser på instagramen hennes at de fremdeles er sammen, hun må virkelig ha en helt forferdelig selvtillit som vil være sammen med han. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #57 Skrevet 3. august 2015 Synes det er rart at Adam ikke forstår hvorfor Chelsea og den andre eksen (husker ikke navnet) ikke vil han skal være alene med barna. Han tror de bare er vanskelige. Anonymous poster hash: 763e8...a00 Jeg synes ikke det er rart at han ikke skjønner det, han er jo en komplett idiot! Havner i bilulykker og kjører rundt med datteren sin i bilen uten belte på. Er det mulig!Anonymous poster hash: 34323...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #58 Skrevet 3. august 2015 Jeg synes ikke det er rart at han ikke skjønner det, han er jo en komplett idiot! Havner i bilulykker og kjører rundt med datteren sin i bilen uten belte på. Er det mulig!Anonymous poster hash: 34323...ecf Gjør han? Trodde det var Ryan (eksen til Maci fra sesong 1) som gjorde det? Kanskje Adam å gjør det.Anonymous poster hash: 763e8...a00
Savannah87 Skrevet 3. august 2015 #59 Skrevet 3. august 2015 Så kali og Javi er sammen enda? At hun gidder. Kanskje han har skjerpet seg, men tviler på det for å si det sånn. Hvis min unge hadde kalt noen andre enn meg for "mamma" så hadde jeg blitt knust. Uansett hva grunnen var. Lurer på hvordan mora reagerer når hun får vite Jenelle har søkt om full omsorg for Jack DRAMA!
Gjest iGirl Skrevet 4. august 2015 #60 Skrevet 4. august 2015 (endret) Jeg synes det er Kailyn som er urimelig jeg, ikke Javi. Joda, han er sjalu.. men hun kunne beroliget ham uten å hisse seg opp på den måten der. Det kommer ikke noe godt ut av det. Hun er alltid i dårlig humør, og jeg tror ikke hun ser selv hvor heldig hun er. Javi virker som en snill, stabil type som dessuten er en helt super stefar for Isaac. At Jace kaller bestemoren for "mom", og ikke Jenelle er kun hennes egen feil. Hun er en utakknemlig drittunge, og hun skjønner virkelig ikke hva moren han gjort for henne. Jeg håper hun kun får delt omsorg for Jace, for det er ikke riktig ovenfor ham (eller bestemor) at han skal måtte endre livssituasjon så drastisk, og bli revet bort fra alt han kjenner til kun fordi at Jenelle omsider føler seg klar for å ta vare på ham. Hun og Nathan har uansett et så usunt forhold at jeg kan aldri tenke meg at de kommer til å klare seg... Jeg opplever ham som en tikkende bombe. Plutselig smeller det. Jeg er glad for at Chelsea endelig har møtt noen. Det fortjener hun! Men det gjør vondt å se på hvor lite konsekvent hun er med Aubree. Når hun ikke hadde oppført seg i barnehagen teller hun til 3, men på 3 skjer det jo ingen verdens ting. Ikke rart Aubree ikke bryr seg.. Hun snakker dessuten altfor mye dritt om Adam foran Aubree. Det tjener ingen av de noe på. Når det er sagt er Adam en møkkafar... Også Leah da... hva skal man si. Hun har mistet taket. Fullstendig. Trist å se på.. håper virkelig Corey og Miranda får 50/50. Det tror jeg ungene ville være tjent med. De eier jo ikke oppdragelse, stakkars. Er det én ting jeg har lært av dette programmet, så er det at man virkelig må velge barnefar med omhu. Endret 4. august 2015 av iGirl 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå