Gå til innhold

Teen Mom 2 Sesong 6!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde jo bare sett på er hus i samme nabolag! Hun burde være glad han ønsker å bo nærme sønnen sin og at hun slipper å kjøre 3 timer hver vei for å levere og hente. Han bor jo sammen med Vee og de skal ha et barn snart, så skjønner virkelig ikke problemet.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er vel da man bringer frem empati, forståelse og kjærlighet - og skaffer seg en jobb i hjembyen i stedet, begynner å bidra hjemme slik at hun ikke er alene med 3 barn når man ser det har blitt for mye. På sikt kunne hun fått seg en liten jobb hun og, kommet seg ut sosialt sett, og tjent litt ekstra penger. 

Man trykker henne ikke ned, og stikker av slik som han gjør.

Anonymous poster hash: c4a7e...b46

Ho visste godt at han var borte hele uken FØR de ble sammen, ho klagde på at det var tungt med to mens han var på jobb, men fortsatt valgte ho å få et barn til.. Ho skal alltid være offeret, det er aldri ho som gjør noe galt.

Ja, synes det er positivt at en barnefar skal bo i samme by jeg også - men nabo? :P Han hadde jo sjekket ut en leilighet i samme blokk, eller noe, og da forstår jeg at hun reagerte :)

Anonymous poster hash: c4a7e...b46

Ja, block som i nabolag.

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg skjønner godt han ikke gidder mer. Det er ikke han sin jobb å fikse Leah. Det må hun faktisk gjøre selv. Kan ikke skylde på at han jobber borte. Hun kan f.eks få time hos psykolog eller noe. Do something. Jeg vedder på Jeremy har prøvd sitt beste over lengre tid. Når ingenting blir bedre, så er det nok.

Skrevet

Han hadde jo bare sett på er hus i samme nabolag! Hun burde være glad han ønsker å bo nærme sønnen sin og at hun slipper å kjøre 3 timer hver vei for å levere og hente. Han bor jo sammen med Vee og de skal ha et barn snart, så skjønner virkelig ikke problemet.

Enig. Hun sitter bare å himler med øynene og er ikke interessert i hans forslag. Som sagt, så er jeg temmelig lei Kailyn.

Skrevet

Kailyn må være seriens størte dramaqueen. Hun skal lage drama av den MINSTE ting. Liker faktisk Jenelle bedre :P

Skrevet

Jeg begynner å bli lei Kailyn.

Fikk vondt av Chelsea da hun tylor? (Eksen til Adam) Begynte å tvile og var usikker på om hun ville følge planen. Planen til hun og Chelsea. Skjønner ikke hvorfor hun hører på hva Adam sier. Ikke rart Chelsea blir frustrert.

Anonymous poster hash: 9f390...abc

Skrevet

Endelig ny sesong av Teen Mom 2! :)

Flere som skal se på? :)

Virker som at forholdet til Javi og Kailyn går downhill :( Javi er jo SYKELIG sjalu! :O

Syns Leah virket dopet når hun og Jeremy var ute og spiste!

Syns faktisk Jenelle klarer seg ganske bra, er overrasket over det! Men han typen hennes virker ikke helt god.. Men det er vel slutt nå? :klo: Og mora hennes er egentlig fryktelig og, jeg forstår Jenelle blir irritert!

Digger Chelsea! Hater Adam!

Er "Leah" et typisk Unge Mødre-navn?

Norges kongefamilie har jo en liten pike ved navn Leah.

Anonymous poster hash: 00271...f02

Skrevet

Er "Leah" et typisk Unge Mødre-navn?

Norges kongefamilie har jo en liten pike ved navn Leah.

Anonymous poster hash: 00271...f02

Leah har blitt et ganske vanlig navn i Norge de siste årene ja..

Skrevet

Nå er jeg slem, men jeg synes ungene til Leah kan være litt drittunger.

Anonymous poster hash: 763e8...a00

ENIG!

5 år gamle barn blir som omgivelsene har formet dem. Og i det uorganiserte hjemmet der, med en dopa og utslitt mor, søvnmangel (for alle), dårlig kosthold, utsatt for krangling ++ Jeg synes så synd på alle ungene i den serien og klarer ikke hele tiden å se på skjermen engang.. Fælt

Kaylin er også ganske begredelig i sin oppførsel ovenfor Jo. Han vil flytte nærmere sønnen sin, men det synes hun ikke noe om? Snakk om å kun tenke på deg selv og lage drama ut av alt.

Skjønner ikke hvorfor hun blir sur fordi faren ønsker å være far :O Synes det er kjempebra at han tar ansvar, er nok av dem som "glemmer" første ungen når det er ny baby på vei.. Tviler på at hun har lyst til å bytte barnefar med Chelsea for eks :P 

Jeg skjønner ikke at ikke barnevernet kommer inn i bildet etter denne serien her jeg??  Disse barna kommer jo til å få varige skader av dette her.

Anonymous poster hash: a3522...6f2

Skrevet

Enig med deg AB. Hvor er BV? Tenker da mest på ungene til Leah. Stakkars unger! Må gjemme seg på vaskerommet når Leah og Jeremy krangler.

I DK, så er jo BV innblandet flere ganger. På Unge Mødre DK.

Anonymous poster hash: 5a9b1...2da

Skrevet

Noen som har sett episode 7?

Wow, just wow :sjokkert: Nathan er gal!

Helt utrolig at Adam forventer å få 50/50 i omsorg. Han har vel ikke noe nå? Eller i alle fall veldig lite. Som Chelsea sa, han klarer ikke det en gang. Huff, får vondt av Chelsea som har en slik idiot til eks.

Jeg får vondt av Leah :(

• Liker 1
Skrevet

Haha, Adam er en fjott. Forventer halv omsorg og blir på toppen av det hele arrest i retten. Hjelp! Bra at det gikk Chelsea sin vei :)

Skrevet

Må jo si jeg får skikkelig vondt av Leah nå. Ser jo hvor mye hun sliter. Bra hun ville legge seg inn, men synes Jeremy virker litt care til det hele. Skjønner han er lei, men likevel.

Anonymous poster hash: 9f390...abc

• Liker 1
Skrevet

Jenelle er så utakknemlig og stygg mot moren sin, tatt seg av sønnen hennes siden han ble født. Ikke rart han kaller henne mamma. Synes synd på Jace, han kommer til å få problemer senere

Anonymous poster hash: 09f10...06a

• Liker 2
Skrevet

Få som kommenterer her.

Håper episode 8 kommer snart :)

Skrevet

Den ligger allerede ute på tvmuse hvert fall :) Så den istad.

Skrevet

Den ligger allerede ute på tvmuse hvert fall :) Så den istad.

Ingen av linjene på tvmuse fungerer hos meg?:/

Noen som har link til episode 8?:)

Skrevet

Ingen av linjene på tvmuse fungerer hos meg?:/

Noen som har link til episode 8?:)

Du må gå i kommentarfeltet :)
  • 2 uker senere...
Skrevet

Litt OT, men noen som har sett Farrah på Celebirty Big Brother?

Hun er så fæl! Hvordan er det mulig å være så bitchy som den jenta der? Hjelp! Rart hun ikke skjønner at det faktisk er hun det er noe galt med og ikke alle andre. Allerede første kvelden, så begynner hun å krangle med en av de andre.  En annen gang klikker hun hun fordi 2 av homsene liksom stirret på henne og kalte han ene for søppel, pikk, voks opp, du er ditt og datt. 

Takler ikke den kjerringa!!  :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...