Gå til innhold

Teen Mom 2 Sesong 6!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mora til Jenelle er fæl, men synes det blir teit at Jenelle skal rive Jace vekk fra henne og nekte henne å treffe han. (Hvis hun får omsorg) jeg var helt enig med Nathen. Det vil bli feil ovenfor Jace når hun har vært hans nærmeste i alle disse årene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blue Ivy.
Skrevet (endret)

Etter å ha sett 5 episoder, så er det mora som er den urimelige av de. Altså mora til Jenelle. Hun er jo så lite samarbeidsvillig.Tar ikke tlf når hun ringer, (hvis hun tar, så kan hun bare si "jeg må legge på nå" midt i samtalen) nekter henne å være med på foreldremøte på skolen osv. Greit nok hun ikke vil la guttungen være alene med de to, men hun kunne jo ha invitert Jenelle over eller blitt med de på lekeplassen, mens hun holdt seg i bakgrunnen.

Jeg synes Jenelle har skjerpet seg og ikke er like ille som før. 

Helt utrolig at Kal og Javi enda er sammen! :sjokkert: Pr dags dato!!

Endret av Blue Ivy.
Skrevet

Gleder meg til ny episode i morgen. Skulle ønske det gikk hver dag :)

Nesten så jeg bare hopper over Kailyn og Javi. De bare krangler jo.

Anonymous poster hash: 763e8...a00

Skrevet

Kailyn og Javi er tragiske. Hvem i huleste blir så sint over at kjæresten følger en person av det motsatte kjønn? 

• Liker 1
Skrevet

Er man nødt til å se de tidligere sesongene for å skjønne noe? Og er det virkelig underholdende? Så en halv episode en eller annen gang oog da virket det gørrkjedelig :ninja:

Anonymous poster hash: ac6d3...a01
Skrevet

Kailyn og Javi er tragiske. Hvem i huleste blir så sint over at kjæresten følger en person av det motsatte kjønn?

Javi tydeligvis :roll: Jeg hadde ikke orket å vært sammen med han i en dag en gang. Hvert fall ikke gifte og få barn med han. Hjelp!

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Er man nødt til å se de tidligere sesongene for å skjønne noe? Og er det virkelig underholdende? Så en halv episode en eller annen gang oog da virket det gørrkjedelig :ninja:

Anonymous poster hash: ac6d3...a01

Nei, man må ikke det. Synes ikke ting har forandret seg noe særlig. Jenelle krangler fortsatt med mora og eksen til Chelsea er fortsatt en idiot.  Vet ikke hvilken sesong du har sett, men synes denne sesongen er underholdende :) 

Skrevet

Episode 6 ute på WS :) 

Anonymous poster hash: a390e...ab1
Skrevet

Kailyn og Javi i bilen. Da synes jeg (selv om jeg ikke liker Javi) Kaillyn var dramaqueen og den urimelige.

Nathan er fæl. Hva er galt med han? Kaller Jenelle for bitch, psykopat, du trenger hjelp, søppel osv. Drar bort i 2 dager på "business tur" og kommer tilbake uten å si i fra han er kommet hjem.

Skrevet

Creds til Jenelle som ikke klikket mens Nathan sa alle de stygge tingene til henne! Hadde det vært før så hadde hun vel klikket totalt! Syns hun har forandret seg til det bedre :-) Nathan er jo den som er psykopat og trenger hjelp. Digget at Jenelle sa han ikke skulle bekymre seg for ringen og at hun skulle ta den av før hun dro ut på byen  :laugh:  Bra hun endelig kom seg vekk fra han (mtp på at de har slått opp igjen)

Jeg syns igrunnen Kailyn er den som er urimelig. Eller begge er det! De har begge ting de må jobbe med, for det forholdet der er ikke sunt! Syns begge to er like ille!

I denne episoden fikk jeg faktisk vondt av Leah. Det virker som hun sliter veldig med både angst, stress og depresjon, og ingen forstår henne, så det må være tøft! Men hun burde søke hjelp! Jeremy har jo stort sett vært borte på jobb og har jo ikke sett hvordan det har vært for Leah. Føler han ga henne opp litt for lett istedenfor å være der for henne og hjelpe. Men syns hun burde gi Corey mer tid med barna slik at hun får litt mer hjelp med de, mtp alt stresset osv.

Skrevet

Kaylin er også ganske begredelig i sin oppførsel ovenfor Jo. Han vil flytte nærmere sønnen sin, men det synes hun ikke noe om? Snakk om å kun tenke på deg selv og lage drama ut av alt.

• Liker 2
Skrevet

Kaylin er også ganske begredelig i sin oppførsel ovenfor Jo. Han vil flytte nærmere sønnen sin, men det synes hun ikke noe om? Snakk om å kun tenke på deg selv og lage drama ut av alt.

Enig!

• Liker 1
Skrevet

Kal er dramaqueen. Hun virket jo ikke glad for at Jo vil flytte der de bor. "Du kan bare drite i å være naboen vår"

Skrevet

Er så lei Kailyn og Javi. Jeezs!

Jeg fikk vondt av Leah, men forstår Jeremy ikke gidder mer. Som han sa, hun bruker opp alle pengene mine, er fjern, våken hele natta, uorganisert osv. Han har bare gitt opp.

Skrevet

Jeg fikk vondt av Leah, men forstår Jeremy ikke gidder mer. Som han sa, hun bruker opp alle pengene mine, er fjern, våken hele natta, uorganisert osv. Han har bare gitt opp.

Vel, det er vel da man bringer frem empati, forståelse og kjærlighet - og skaffer seg en jobb i hjembyen i stedet, begynner å bidra hjemme slik at hun ikke er alene med 3 barn når man ser det har blitt for mye. På sikt kunne hun fått seg en liten jobb hun og, kommet seg ut sosialt sett, og tjent litt ekstra penger. 

Man trykker henne ikke ned, og stikker av slik som han gjør.

Anonymous poster hash: c4a7e...b46

• Liker 3
Skrevet

Kal er dramaqueen. Hun virket jo ikke glad for at Jo vil flytte der de bor. "Du kan bare drite i å være naboen vår"

ville du hatt eksen din til nabo? :P

• Liker 1
Skrevet

ville du hatt eksen din til nabo? :P

Av hensyn til barnet de har sammen så burde hun være medgjørlig angående Jos flytting. 

• Liker 2
Skrevet

Av hensyn til barnet de har sammen så burde hun være medgjørlig angående Jos flytting. 

Ja, synes det er positivt at en barnefar skal bo i samme by jeg også - men nabo? :P Han hadde jo sjekket ut en leilighet i samme blokk, eller noe, og da forstår jeg at hun reagerte :)

• Liker 1
Skrevet

Ville sønnen hatt pappaen som nabo? Er vel samme hva HUN vil!? Så mye dead beat dads som finnes så skal hun prise seg lykkelig for at hennes lille gutt har en pappa som ønsker å bo nærmest mulig. Tror du han ønsker å bo så nære en grinete eks som ikke setter pris på noe som helst?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...