Savannah87 Skrevet 4. august 2015 #61 Skrevet 4. august 2015 Jeg synes det er Kailyn som er urimelig jeg, ikke Javi. Joda, han er sjalu.. men hun kunne beroliget ham uten å hisse seg opp på den måten der. Det kommer ikke noe godt ut av det. Hun er alltid i dårlig humør, og jeg tror ikke hun ser selv hvor heldig hun er. Javi virker som en snill, stabil type som dessuten er en helt super stefar for Helt uenig. Jeg synes helt klart Javi er den urimelige. Synes ikke han er snill når han nekter henne å dra på konsert (han ga seg til slutt, men det skulle ikke være nødvendig å måtte diskutere og krangle seg til det. På toppen av det hele kunne hun bare glemme å dra på byen der uten han. Da måtte han komme dit) og stormer ut av huset (sjekker inn på hotell) fordi hun følger en fyr på IG! Ok, hun er ikke perfekt og kan være dramaqueen, men jeg synes det er Javi som har de største problemene i forholdet. Et stort sjalusi problem. 4
Sitronmelis Skrevet 5. august 2015 Forfatter #62 Skrevet 5. august 2015 Finally sier jeg bare http://www.mtv.com/news/2232628/jenelle-evans-calls-off-engagement/
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #63 Skrevet 5. august 2015 Finally sier jeg bare http://www.mtv.com/news/2232628/jenelle-evans-calls-off-engagement/ Får håpe hun ikke blir sammen med han igjen og kan finne seg en ordentlig mann for en gang skyld. Anonymous poster hash: 5a9b1...2da
Gjest iGirl Skrevet 5. august 2015 #64 Skrevet 5. august 2015 Finally sier jeg bare http://www.mtv.com/news/2232628/jenelle-evans-calls-off-engagement/ Se der ja. Det kom ikke akkurat som noen overraskelse......
Gjest Rose11 Skrevet 5. august 2015 #65 Skrevet 5. august 2015 Jeg kan ikke se for meg at Jenelle får guttungen tilbake. Hun er kanskje blitt bedre når det kommer til rus og festing, men hun er fortsatt ustabil. Bra hun og Nathen er ferdige i alle fall.
_Malene Skrevet 5. august 2015 #66 Skrevet 5. august 2015 Jeg så en episode nå. Får så vondt langt inni hjerterota av enkelte av barna. Tror det føles verre siden jeg har barn selv. Har fulgt litt med oppigjennom, og må si at jeg synes ikke Jenelle burde hatt barn i det hele tatt. Så mye krangling og drit den stakkars (eldste) sønnen har vært vitne til. Det blir vel det samme med babyen også.. Tviler på at hun klarer å ta vare på han når han blir eldre og krever mer. Huff, for noen skakkjørte mennesker.. Eneste jeg synes virker oppegående og som en god mor er Chelsea. 1
Sommernatt Skrevet 8. august 2015 #67 Skrevet 8. august 2015 (endret) http://allaboutthetea.com/2015/08/08/jenelle-evans-and-nathan-griffith-split-and-she-runs-back-to-kieffer-delp/ Well, Jenelle... Endret 8. august 2015 av Sommernatt
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #68 Skrevet 8. august 2015 http://allaboutthetea.com/2015/08/08/jenelle-evans-and-nathan-griffith-split-and-she-runs-back-to-kieffer-delp/ Well, Jenelle... Seriøst, den jenta der kommer aldri til å endre seg! Hvorfor henger hun sammen Kieffer eller what his name is på et utested? Anonymous poster hash: 763e8...a00
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #69 Skrevet 8. august 2015 Advokaten til Leah spør om hun og Corey krangler foran ungene. nei sier hun, men de kranglet jo på tlf mens ungene var hos Leah da. Hun hever stemmen først og banner, Skjønner godt Corey reagerer når hun mener ungene har et stabilt hjem hos henne. Really? Kan Javi la Kailyn kose seg på ferie? Sender melding og ringer hele tiden. Sier hun er en dårlig mor, må komme hjem så fort hun kan, du må tenke på familien din, ikke kall meg honey osv SHIT!! Han satt vel hjemme å tvinnet tommeltotter og bare ventet på hun skulle komme hjem igjen. Anonymous poster hash: 763e8...a00 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #70 Skrevet 8. august 2015 Hvor mange episoder er ute nå? Jeg har bare funnet 4 så langt Anonymous poster hash: 34323...ecf
boks Skrevet 9. august 2015 #71 Skrevet 9. august 2015 Hvor mange episoder er ute nå? Jeg har bare funnet 4 så langt Anonymous poster hash: 34323...ecf 5 episoder er ute --- Som vanlig hakeslepp gjennom store deler av episoden. Skjønner ikke at jeg fortsatt blir overrasket, men herreguuuud
Gjest Rose11 Skrevet 9. august 2015 #72 Skrevet 9. august 2015 (endret) Det var teit av Javi å kontakte Kali hele tiden og si stygge ting, MEN hun burde (som flere sa) ignorert han og prøvd å kose seg. Det at hun kranglet med han på tlf og sånn, er veldig kjipt for andre. Hvert fall når man er på ferie. Hun burde skrudd av tlf, men da hadde han vel eksplodert! Jenelle vil kun hevne seg på mora "siden hun nekter meg i å møte Jace, så nekter jeg henne å få se han jeg får full omsorg for han" NÅR?? Endret 9. august 2015 av Rose11
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #73 Skrevet 9. august 2015 hvor ser dere serien?? jeg klarer ikke å finne den noen plass? vil også se :-) Anonymous poster hash: c71b4...391
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #75 Skrevet 9. august 2015 Lastet ned fra kickass men må du opprette konto der? som piratebay? Anonymous poster hash: c71b4...391
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #76 Skrevet 9. august 2015 men må du opprette konto der? som piratebay? Anonymous poster hash: c71b4...391 Nei.
Sitronmelis Skrevet 9. august 2015 Forfatter #77 Skrevet 9. august 2015 Finner ikke nyeste episoden på kickass jeg
boks Skrevet 10. august 2015 #78 Skrevet 10. august 2015 Finner ikke nyeste episoden på kickass jeg http://kat.cr/usearch/Teen%20mom%202%20s06e05/ Øverst
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #79 Skrevet 10. august 2015 Den har ligget ute på Watchseries i noen dager nå. Der kommer episoder fort ut.Anonymous poster hash: 9f390...abc
Sitronmelis Skrevet 10. august 2015 Forfatter #80 Skrevet 10. august 2015 Jeg syns mora til Jenelle er FÆL! Måten hun behandler Jenelle på og holder Jace borte fra henne! Og det at Jenelle ikke får være med på det møtet på skolen osv. NEI, vet du hva, det er kanskje ikke rart Jenelle har blitt som hun har blitt heller når man ser hvordan mora oppfører seg. Ja hun har tatt seg av Jace siden han ble født, creds for det, men se hvordan han oppfører seg og da, kan ikke bare legge skylden på Jenelle her heller. Leah OH MY GOD, jeg er så lei henne, hun er så dum og sutrete. Gir Adalynn timeout fordi hun ville ha av seg skoene på kafe? Greit nok skulle hun ha sprunget rundt, men hvis hun hadde bare sittet rolig på stolen sin så ser jeg ikke problemet! ADAM, fy f, han er SÅ DOUCE, ber Aubrey ringe Taylor og høre om hun kan se Paisley.. Herregud! Snakker alltid stygt om Chelsea til Aubrey osv.. NEI VET DU HVA. Kailyn og Javi er ikke verdt å nevne en gang, krangler jo alltid. De er like ille begge to etter min mening. Kaliyn er kald, sur og bitchy all the time, og han er sjalu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå