Gjest Sabrina Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Så jeg har en sånn sprayflaske som jeg blander eplesidereddik med vann i - som brukes til rengjøring. Har merket at den skiller seg, så det danner en sånn brun snerk. Er det normalt? Betyr det at den er dårlig? Jeg har ikke vært borti dette så mye, men den edikken har jo blitt skrytt opp i skyene, så jeg ville prøve det selv.
Vox_populi Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 (endret) Bruk ren eddik til rengjøring, dvs. blank essens. Farget eddik er forurenset i denne sammenhengen. Fargen gir smak (og kanskje helsebot, for den som er lettlurt), men slik eddik er ikke egnet til rengjøring. Tillegg: Eddik dreper ikke mikroorganismer og løser ikke fett, så den erstatter ikke andre rengjøringsmidler. Men den kan brukes mot kalkbelegg (hardt vann). Endret 13. juli 2015 av Vox_populi
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Så du ikke på NRK programmet om hun som brukte eddik på kjøkkenbenken før testing av hvor rent hun hadde det? På testen fikk hun over 10 000, og ble frarådet bruk av Eddik ved regjøring. Nåe eddiken skiller seg så er den dårlig, akkurat som melk som skiller seg. Den er ikke egnet til å stå. Bruk mikrofiber og vann. Tester viser at det er mest effektivt. Anonymous poster hash: c9ad9...d09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå