AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Hei! Fikk ganske nylig målt bh størrelsen min og hadde 60E, og har tydeligvis brukt feil hele tiden frem til nå... Jeg er 18 år og syns det lille utvalget i min størrelse er ganske kjedelig og litt for voksent for meg (har sett på Change og div nettbutikker) ... vet noen av dere om noen butikker/nettbutikker med noen fine BHer i min størrelse som ikke er så kjedelige ?Anonymous poster hash: 1e766...7bd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Det er vanskelig for oss å vite hva du ser etter Du må hjelpe oss og vise oss hva slags BHer du liker og ikke synes "er så kjedelige". Ta en titt på ebay, både den amerikanske og den britiske Anonymous poster hash: 4a5ef...20d
Gjest crazycatlady Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 *følge med* Jeg må også ha 60 rundt og F/G i cupen. Kommer litt an på merke og utforming på bhen. Kjøper ofte 65E/F i stedet da det er lettere å få tak i, men blir for vid rundt etterhvert. Jeg syns også Change sine bher er litt for voksne og kjedelige og utvalget i str 60 er heller dårlig. Pupper er noe satans dritt! Skulle ønske jeg kunne bruke 65/70b og kjøpe bher på H&M! 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Har du målt deg selv? For de på Change måler helt merkelig. Jeg ble målt til 70E der, men den størrelsen passer meg ikke overhodet. Målte meg selv til 80C, og det er den størrelsen jeg alltid har brukt. Med målene til Change får jeg valker på ryggen og tomme kopper. Med størrelsen jeg har målt selv passer den perfekt over ryggen uten å lage valker, og koppene sitter tett rundt brystene uten å lage dobbelpupp. Jeg fatter ikke hvorfor de måler så teit der, må være for å greie å konkurrere med butikker med normalstørrelser. Anonymous poster hash: 3f23e...d77 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Det er vanskelig for oss å vite hva du ser etter Du må hjelpe oss og vise oss hva slags BHer du liker og ikke synes "er så kjedelige". Ta en titt på ebay, både den amerikanske og den britiske Anonymous poster hash: 4a5ef...20d Jeg ser egentlig bare etter litt det samme utvalget som du får på H&M osv ... Brukte tidligere 70 og 65 og det ble alt for vidt etter noen måneder bruk men kan i nøden kjøpe 65 Anonymous poster hash: 1e766...7bd
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Jeg ser egentlig bare etter litt det samme utvalget som du får på H&M osv ... Brukte tidligere 70 og 65 og det ble alt for vidt etter noen måneder bruk men kan i nøden kjøpe 65 Anonymous poster hash: 1e766...7bd Det beste rådet er faktisk å besøke en skikkelig undertøysbutikk, en som selger flere merker og flere modeller enn Change. Vet du hvilke modeller som passer deg best ? Og hvilke merker ? Da kan du søke litt her og der og se hva du finner. Utvalget hos H&M finner du bare der, men samme stilen (i mer for seg gjort utgave til en annen pris) finner du i skikkelige undertøysbutikker. Om du bor i Oslo, Bergen, Stavanger eller Trondheim så har alle disse byene gode undertøysbutikker. Anonymous poster hash: 4a5ef...20d
Gjest Ravna Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
FantasDick Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Jeg bruker 60 E/F og kan faktisk finne noen modeller på H&M i 70D som er trange nok rundt. Du må lete en del, da. Noen modeller i 65 på Cubus passer meg også.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Pleier å gå til Change, men følte meg litt gjerrig og gikk på billigleting. Lindex har en del store størrelser. Fant 70E nylig. Var få igjen, så antar de har hatt andre også. Så de hadde 65D. Fin og tynn bh, uten mye padding. Veldig behagelig. Anonymous poster hash: 831a6...6e3
Nort Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Jeg synes også at Change kan være litt tantete til tider, bestill fra Victorias Secret... Jeg bruker kun bh'er derifra
Gjest Dårris Skrevet 23. juli 2015 #12 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Jeg dreit meg ut da jeg kjøpte bh på ebay siden jeg trodde engelske cupstr var de samme som europeiske. Bestilte en kjempefin bh i 60G som er str jeg har målt meg til og på lappen sto det UK 28G og EU 60J! Skyldes så klart dobbeltstr som engelskmennene har i tillegg til de enkle, men det tenkte jeg ikke over da jeg bestilte. Teite meg! Trenger vel ikke å si at den var altfor stor i cupen selv om den passet bra i omkretsen. Haha, jeg som vanligvis har motsatt problem, for stor omkrets og for liten cup. Neste gang jeg bestiller engelsk str satser jeg på 28DD eller E og håper jeg treffer blink. Håpløst å ha så teit bh-str, er jo så få steder som har den str. Endret 24. juli 2015 av Ræff
mulberrygal Skrevet 24. juli 2015 #13 Skrevet 24. juli 2015 Du kan også filtrere etter størrelse på asos. De har jo gratis frakt og utrolig mye fresht undertøy.
Gjest Birti Skrevet 24. juli 2015 #14 Skrevet 24. juli 2015 Prøv http://www.bravissimo.com/De har masse fint med god støtte! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå