AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har lett etter sokkeklyper i lang tid nå. Lett i diverse butikker som har mye rart, Nille, europris, sparkjøp, noe for enhver osv. Men finner det ikke. Har trålet meg gjennom ebay, og funnet noen veldig dyre, som jeg ikke vet om funker. Veldig dårlig utvalg der også. Kjøpte noen for mange år siden som er veldig gode, og skulle så gjerne hatt flere. Jeg hater å finne sokkepar! Ekstra ille er det fordi jeg var så dum at jeg kjøpte 20 par like sokker, men i to forskjellige størrelser. Noen til mannen og noen til meg. Skulle så gjerne festet dem sammen før vask. Noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 1c18c...044
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 TS Jeg vil ikke ha de som heter clip it. Har prøvd det en gang, og det fungerte ikke. (Er villig til å gi det en ny sjanse, hvis noen her syns det er bra) Anonymous poster hash: 1c18c...044
Arabella Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Har de ikke sokkeklyper der hvor du kjøper sokker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå