Gjest TinaTina Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Jeg har et spm, som jeg lurer på om noen kan svare meg på. Jeg er ei jente på 18, som nesten har fått meg en kjæreste. Ettersom jeg ikke har begynt på p-piller ennå, og han ikke helt fikser kondom, har vi ventet med å ha samleie, men vi har utført oralsex på hverandre. Det jeg lurer på, er om jeg kan være gravid dersom jeg kommer "borti" sæden hans etter han har fått utløsning? At det på en eller annen måte har blitt transportert "inn i meg"? Å dersom han har hatt sæd på fingrene, og har tatt på meg etterpå, hva kan skje da? Eller hva med at vi har gnikket kjønnsorganene våre inntil hverandre, med truse på? Jeg hadde eggeløsning når dette skjedde, og er nå redd for at jeg kan være gravid. Er det helt absurd tankegang, eller hva?
Gjest Lise Kari Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Nope, en ikke helt absurd tankegang. Det er mulig å bli gravid uten samleie. Hvis han har sed på fingrene og er inne i henne, så er det fullt ut mulig å bli gravid.......
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Uff... ble veldig usikker nå jeg. Skulle egentlig fått mensen i går kveld, men ettersom jeg pleier å ha uregelmessig mens, tar jeg det ikke fullt så alvorlig enda. Tok angrepillen noen dager etter jeg var rimelig sikker på at jeg hadde vært borti litt av hans sæd (men det skjedde også etterpå at samme uhell skjedde), og det står som bivirkning, at mensen kan være litt forsinka. Håper det skyldes nettopp det. Men er sjangsen stor for at jeg kan ha blitt gravid? Er ganske bekymra...
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 tror du skal ta det helt med ro, det at du tenker for mye på det kan være med på å utsette mensen din også.... sjansen er minimal for at du er gravid, har vært gjennom alt det der selv om jeg vet hva det dreier seg om.. lev livet ditt nå og ikke tenk mer på det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå