Gå til innhold

Får man kjøpt tiramisu is i butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor? Gjerne italiensk is også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

Coop Obs! har i Trondheim ihvertfall. Kanskje de har det andre steder også.

Gjest Ennasus
Skrevet

Er vel ikke akkurat svar på det du spurte om, men jeg vil absolutt anbefale deg å heller lage det selv! Har gjort det en gang for en stund siden og det var utrolig godt! :)

Skrevet

Er vel ikke akkurat svar på det du spurte om, men jeg vil absolutt anbefale deg å heller lage det selv! Har gjort det en gang for en stund siden og det var utrolig godt! :)

Lyst til å dele oppskrift? :)

Skrevet

Meny har!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt blant annet turamisu-is av merket G7 i "innvandrersjapper". Skulle tro at Meny også har den? Eller ihvertfall velassorterte storkiosker.

Skrevet

Oppskrift?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt det på Deli de Luca tidligere. Altså, den samme isen som de selger i kuleis, bare at de tar oppi en litersboks for deg. Det er en stund siden da, så jeg vet ikke pris og om de en gang selger isen på den måten lenger.. Den var iallfall veldig god!

Anonymous poster hash: 872fc...9ee
Skrevet

Meny har!

Ja Meny har en italiensk Tiramisu is, den var god!

Alle jeg har prøvd i det merket er kjempegode :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Åh, det fikk jeg og lyst på nå! Husker jeg pleide å kjøpe det på bunnpris for noen år siden, men de selger det kanskje ikke lengre de da?

Anonymous poster hash: ae091...714

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...