Gå til innhold

En ukes egotripp-ferie. Hvor?

Bertha

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har bestemt meg for å reise bort ei uke for meg selv. Enten ta noe på sparket nå i sommer, eller tidlig på høsten (september).

Ønsker meg et sted hvor jeg kan slappe av, gjøre som jeg vil og forsvinne i mengden. Med andre ord en deilig, anonym tilværelse langt borte fra jobb og de daglige forpliktelser.

Er urban av natur, glad i vin og trimmer gjerne bankkortet :sjarmor:

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jamila

For en herlig plan!

Støtter forslaget om Italia. Med Milano som base har du også mulighet til å ta toget til Ivrea eller Padova også, begge to veldig hyggelige byer med masse sjarm!

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for Italia-tips!!!

Skal utforske det videre, dvs godsnakke med noen reisebyråer i løpet av kort tid. Uansett: Det blir nok en storby på meg, ja.

La oss håpe at det finnes såkalte "kampanje-billetter" - kryss fingrene for meg da!!!

*knegg* Samme hvor det blir - jeg gleder meg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Jeg er i Marbella (Spania) naa, Bertha.

Ikke noen stor by, men absolutt verdt et besoek! Gamlebyen er herlig, deler av byen er ogsaa ny og moderne. Her er en herlig blanding av litt jetset-liv, sydenferie og slappe dager for en som bare vil vekk fra det hjemme for en stund.

Uansett; haaper du faar en herlig ferie uansett hvor du drar, der du skjemmer deg selv vekk max!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei

Bare en liten kommentar; Italia er kjempetoppers, ingen tvil om det. Tror likevel jeg ville vært skeptisk til å reise dit alene, tror ikke det er den tryggeste plassen å reise alene som jente.

Var i Italia og i Sør Frankrike sammen med en venninne, en super ferie men litt mange ubehagelige situasjoner fra pågående karer. Er glad vi var to for å si det sånn.

Vet ikke om det er noen andre som har lignende erfaringer?? Det er jo mulig vi hadde odsen mot oss og traff på kun de ekle kara...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...