Gå til innhold

Hvordan møter dere folk fra Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så veldig tøff på å møte folk fra nettet edru, i dagslys. Jeg er rett og slett bare redd for at det skal bli pinlig, så jeg har enda ikke turt å møte noen av dem jeg har chattet med, selv om det er noen som har spurt..

Så jeg lurer.. Er det noen andre som er litt sjenerte på det området men som fremdeles bruker Tinder aktivt for å møte folk? Hvordan møtes dere og hva gjør dere som oftest?

Anonymous poster hash: 5ac84...22b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaffe eller øl på pub/kafé er det jeg har inntrykk av at er vanligst, men hvis du ikke takler å sitte rett overfor noen i frykt av stillhet er det kanskje bedre å gjøre noe aktivt. Dersom dere har en hobby til felles kan dere f.eks. møtes og gjøre det. Ellers er det alltid fint å gå en liten tur sammen, enten i byen og så avslutte med en kaffe, eller på fjellet/marka hvis dere er typen til det. 

Anonymous poster hash: 45d6d...b5f
  • Liker 1
Skrevet

Må jo ikke møte dem edru i dagslys heller. Foreslå en øl. Ellers synes jeg ikke trasking er så dumt, enten det er i byen eller i skogen.

AnonymBruker
Skrevet

Må jo ikke møte dem edru i dagslys heller. Foreslå en øl. Ellers synes jeg ikke trasking er så dumt, enten det er i byen eller i skogen.

Trosse sin angst er bra for psyken, det å møte komplett fremende folk fra nettet kan å er skummelt, mye fordi man kanskje tar Internett chatting for lett å snakke om alt. Har møtt folk fra internett, da snakker jeg ikke om kaffe men reist. 

Reist 4 timer med buss, verst med turen at jeg ble med hun og familien til hytta, og det visste seg at alle de er klinkokos, ble sittende der i snær 4 dager.. Opplevelse, iallefall lærte jeg!

Om du bruker alkohol som unnskyldning til møting evt date/sex partner, da luper problemene fort på frykten. Har en venn som bruke pilller for fylle angsten, nå er han sterk misbruker av stoffet. Har familie som treng vikingfjord slik butikkturen blir aktuel... 

Anonymous poster hash: 4bfc3...cbb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å forslår at vi kan finne på noe feks;

*Kjørebil ( kan bli kjedelig evt veeeeeeeldig A4)

*Kaffe (klassiker, kaffe forebygger dopamin som gjør hver enkelt glad i nuet)

*Evt bli med ut på fest/byen (Det kan være en tabbe)

Om du søker sexpartner, da er kjørebil eller møte hjemme best..  

Anonymous poster hash: 4bfc3...cbb
AnonymBruker
Skrevet

Å møte en mann fra nettet for første gang for å traske i skogen (der det antakeligvis ikke er noen andre) er noe av det dummeste man kan gjøre. Det er viktig å være litt på vakt og være på en plass der det er en god del andre. Det finnes mange syke mennesker, og flere av disse befinner seg også på datingtjenester. 

Anonymous poster hash: 559a0...cf5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver med en type kampsport som er veldig lett å plukke opp og begynne med. Siden jeg har nøkkel til senteret og tilgang til utstyr, pleier jeg å foreslå å dra på kampsportdate. Overraskende mange synes det er gøy, og har fått tilbakemelding på at det var et friskt pust blant alle "ta en øl?"-henvendelsene.

Anonymous poster hash: 84c6a...1ce
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tidlig-pils på bar/uteservering eller gå tur. Ågjøre noe aktivt som nevnt over, som å gå tur, gjøre noe annet dere begge liker (fiske, gå på workshop eller lignende) er bra for å ikke ha det kleine one on one fokuset.

Anonymous poster hash: 91f62...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...