Gå til innhold

Normalt å kalle pappaen sin for deilig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok.. dette høres ganske rart ut, men noen ganger får jeg "rare tanker"  :fnise:

Jeg har ei venninne som har en "kjekk" far. Han ER kjekk, og alle jeg har pratet med synes det er samme. Han er på en måte naturlig kjekk og pen. Vanskelig å forklare, men du vet hva jeg mener  :fnise: Og det er jo greit nok det. 

Men.. venninnen min sier det selv også. "Se hvor kjekk pappa er på dette bilde!" eller "Jeg er så glad i en pene, kjekke, hotte pappaen min. Gratulerer med dagen" på facebook slik at alle kan se det. 

Er det normalt å se sin far og tenke "wow, han er jo drit pen!" ?

På lik linje som når du ser en helt annen mann som er kjekk? 

Pappa'n min er ikke hva du vil kalle kjekk, han er.. pappa.  :fnise:  Bare pappa, god og snill, men kjekk det er han ikke. Hadde aldri falt meg inn å kalle han for deilig, eller hot slik som hun gjør! 
Jeg snakker ikke om "kjekk" som i "du ser kjekk ut i de klærne", men som i "han er drit kjekk! kunne fint ha ligget med han"-kjekk! 

Det er ei til jeg kjenner, og faren hennes er også pen. Og hun hater å få høre hvor kjekk og deilig han er, hun takler det ikke, synes det er ekkelt at andre går rundt å sikler etter faren hennes. Noe jeg forstår godt også! Nå snakker jeg om jevnaldre, ikke 40 år gamle damer som kaller faren for kjekk altså. 

Så.. hvorfor kan noen se på sin egen far og tenke "wow han er så deilig!", mens andre, som JEG ser på som "normale", kun ser på sin far som pappa, og ikke en "deilig" mann?

Det å si at "oy den dressen kler du, du ser kjekk ut i den", det er normalt. Det å si at din mor er pen, er normalt. Men det å si at en av de er "deilig"? Hun sa noe i fylla i helgen som fikk meg til å måpe.. "Pappa er sååå pulbar"! HVEM i svarte er det som sier noe sånt om sin egen far? 

Er det virkelig normalt å tenke slik? og ikke minst si det?

Anonymous poster hash: d5a26...3a2
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Universe
Skrevet (endret)

Litt rart å kalle sin egen far deilig og synes han er hot ja, men finnes jo tydeligvis de som gjør det/synes det. :fnise: Hvor normalt det er vet jeg ikke. Kjekk far er jo greit nok, men deilig, sexy og hot er litt eh ja.

Endret av Universe
AnonymBruker
Skrevet

Har kun hørt hun ene si det. og har flere venninner med "pene" foreldre. 

Men det å omtale de som deilig, pulbar, hot og kjekk har jeg aldri hørt. Kun hun ene som har nesten incest-tendenser mot sin far til de grader! 

ts

Skrevet

Faren min var en fantastisk pen mann, såg en høyere versjon av Paul Newman, men jeg ville ikke kalt ham deilig, det er jo bare sykt.

Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Jada, det tenker jeg også, både om moren min og faren min, når jeg ser bilder fra da de var unge. Og så lurer jeg på hva i helvete som skjedde med avkommet??

Endret av Veslefrikk
Skrevet

Nei, det er ikke normalt!

AnonymBruker
Skrevet

1431460918990.jpg

Anonymous poster hash: 66013...166
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Går litt imot strømmen her:

Selvfølgelig er det greit å omtale pappaen sin som kjekk/deilig/ hot, sånn rent objektivt sett!?

Akkurat som jeg, som mann, kan omtale andre gutter/menn som pene/kjekke/hot'e..

Betyr jo ikke nødvendigvis at jeg har lyst til å pewle dem likevel...

Anonymous poster hash: 4612c...3b8

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det greit å omtale pappaen sin som kjekk/deilig/ hot, sånn rent objektivt sett!?

men du kan jo ikke sammenligne din far med en random fyr på gaten?

Det å si "den hårfrisyren gjør at du ser kjekk ut" - er greit, for det er en annen type "kjekk", enn for eksempel hvordan du ville ha kalt en kjendis f.eks Leonardo DiCaprio for kjekk... 

Men det å omtale dine foreldre som deilig eller hot mener jeg er heeelt feil. Så fremt det ikke er snakk om en "midlertidig" ting som sminke, hår, klær etc. 

ts

Gjest baremeg89
Skrevet

Ikke normalt å ville pule faren sin nei..

Skrevet

Ok.. dette høres ganske rart ut, men noen ganger får jeg "rare tanker" :fnise:

Jeg har ei venninne som har en "kjekk" far. Han ER kjekk, og alle jeg har pratet med synes det er samme. Han er på en måte naturlig kjekk og pen. Vanskelig å forklare, men du vet hva jeg mener :fnise: Og det er jo greit nok det.

Men.. venninnen min sier det selv også. "Se hvor kjekk pappa er på dette bilde!" eller "Jeg er så glad i en pene, kjekke, hotte pappaen min. Gratulerer med dagen" på facebook slik at alle kan se det.

Pappa'n min er ikke hva du vil kalle kjekk, han er.. pappa. :fnise: Bare pappa, god og snill, men kjekk det er han ikke. Hadde aldri falt meg inn å kalle han for deilig, eller hot slik som hun gjør!

Jeg snakker ikke om "kjekk" som i "du ser kjekk ut i de klærne", men som i "han er drit kjekk! kunne fint ha ligget med han"-kjekk!

Det er ei til jeg kjenner, og faren hennes er også pen. Og hun hater å få høre hvor kjekk og deilig han er, hun takler det ikke, synes det er ekkelt at andre går rundt å sikler etter faren hennes. Noe jeg forstår godt også! Nå snakker jeg om jevnaldre, ikke 40 år gamle damer som kaller faren for kjekk altså.

Så.. hvorfor kan noen se på sin egen far og tenke "wow han er så deilig!", mens andre, som JEG ser på som "normale", kun ser på sin far som pappa, og ikke en "deilig" mann?

Det å si at "oy den dressen kler du, du ser kjekk ut i den", det er normalt. Det å si at din mor er pen, er normalt. Men det å si at en av de er "deilig"? Hun sa noe i fylla i helgen som fikk meg til å måpe.. "Pappa er sååå pulbar"! HVEM i svarte er det som sier noe sånt om sin egen far?

Det høres virkelig IKKE normalt ut

Skrevet

Æsj. Ekkelt. Dump ham!

Skrevet

Kjekk og pen er helt greit. Hot er litt på grensen, men sagt på spøk, kanskje når han skal på date med din mor... Kanskje greit. Deilig og pulbar... Det synes jeg er ekkelt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Ekkelt. Dump ham!

:laugh:  :laugh:

Anonymous poster hash: 12fed...7b6

Skrevet

Hmm jeg syns nesten det er litt bekymringsfullt. Hva for et forhold har hun til faren sin egentlig?...

AnonymBruker
Skrevet

Kjekk/deilig/hot/pulbar er ikke objektive begreper. Hvor mange ganger skal man si det? Det er en subjektiv oppfatning. Når venninnen til TS sier at faren hennes er pulbar mener nettopp denne venninnen at faren hennes er pulbar. Det er noe hun selv synes, ikke en objektiv sannhet. 

Og ja, det er merkelig å omtale faren sin som deilig og pulbar. 

Anonymous poster hash: 80121...ae2

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det var sånn passe ok helt til du skrev at hun synes han er ....pulbar??? ÆSJ!!

Anonymous poster hash: e4a0b...71d
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det var sånn passe ok helt til du skrev at hun synes han er ....pulbar??? ÆSJ!!

Anonymous poster hash: e4a0b...71d

Før hun sa det så tenkte jeg "jaja, hun ser vell bare at han er kjekk. normalt det. Kanskje ikke å skryte av det, men greit". så sa hun det i fylla... pratet lenge om hvor deilig han var, viste rundt bilder av han og spurte "ikke sant han er deilig ja?", og "jeg er heldig som har en så deilig pappa. Glad han ikke ser stygg ut" etc. 

Men etter at hun sa det, så klarer jeg ikke å slutte å tenke på det! For det er jo helt på trynet å si noe slikt om sin egen far! Og det er snakk om biologiske far. Foreldrene er ikke skilt, de bor sammen og har gjort det hele livet hennes. Om det var en stefar eller noe så hadde det jo vært litt på kanten å si. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ok.. dette høres ganske rart ut, men noen ganger får jeg "rare tanker"  :fnise:

Jeg har ei venninne som har en "kjekk" far. Han ER kjekk, og alle jeg har pratet med synes det er samme. Han er på en måte naturlig kjekk og pen. Vanskelig å forklare, men du vet hva jeg mener  :fnise: Og det er jo greit nok det. 

Pappa'n min er ikke hva du vil kalle kjekk, han er.. pappa.  :fnise:  Bare pappa, god og snill, men kjekk det er han ikke. Hadde aldri falt meg inn å kalle han for deilig, eller hot slik som hun gjør! 

Jeg har en usedvanlig kjekk far. Jeg har hørt det hele livet, erfart det (masse damer etter han), og jeg ser det jo selv. Det har nok hendt at jeg har sagt at pappa er veldig kjekk, men jeg kunne aldri ha kalt han pulbar(æsj, brekker meg bare jeg tenker på det), eller hot. Ingenting som kan antyde noe seksuelt. 

Jeg kunne kalt han en kjekkas, men der går grensen. 

Anonymous poster hash: 2eb45...85e

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Å kalle faren sin for delig er like sykt og motbydelig som å kalle sin mor for delig

Så nei det er ikke normalt. Det er ekkelt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...