Gå til innhold

Greit å slette gamle innlegg en har skrevet?

20 stemmer

1. 1. Slette egne innlegg?

• Greit
      16
    • Ugreit
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Hofmann
Skrevet

Hva tenker dere? Er det greit å slette innlegg en får helt noia av når en leser det seinere? Eller syns dere det er dårlig nett-etikette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Går du gjennom alt du har skrevet tidligere? :P 

Gjest Stringfellow1
Skrevet

Da burde man vel helst ha latt være å poste innlegget i første omgang?

Gjest Hofmann
Skrevet

Går du gjennom alt du har skrevet tidligere? :P

Vel, det hender jo det dukker opp et løk-innlegg i en tråd en ikke husker en hadde skrevet noe i.

Da burde man vel helst ha latt være å poste innlegget i første omgang?

CJDN5C7XAAAF8Ex.png

AnonymBruker
Skrevet

Slett i vei.

Så får du bare håpe på at ingen har sitert innleggene du angrer på. 

Anonymous poster hash: 5204f...794
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjent med at brukere sletter innhold de har skrevet, enten etter noen minutter når de vet at den de sender en melding til har kommentert og lest innholdet. Eller de går systematisk til verks og sletter gammelt innhold. Trådene mister da sin opprinnelige mening. Kan de ikke stå for det de har skrevet så bør de heller ikke skrive noe som helst.

Anonymous poster hash: 2fcce...f5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit å slette.

Anonymous poster hash: 5bb5c...9d7
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør man det?

Anonymous poster hash: fc437...3d0
Skrevet

Hvordan gjør man det?

Anonymous poster hash: fc437...3d0

Første bud er å skrive under brukernavn, og ikke som anonym bruker. Innlegg skrevet under brukernavn kan redigeres, så da er det bare å slette det som står, og skrive noen punkrum i stede.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig imot at man sletter innlegg man har skrevet. Har man skrevet noe, så skal det stå. Men er man så totalt håpløs innimellom, slik du kan være Veslefrikk, så kan det faktisk være greit å slette noen. Og så håper jeg du har lært deg litt nettetikette og lar være å skrive så mye skit.

Anonymous poster hash: e222e...a9f
Gjest Jacklost
Skrevet

Om man kunne slettet kommentarer så hadde jeg syns det var bra ja. Men da hadde der rota til diskusjoner når folk begynner å slette innleggene sine :P

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg er veldig imot at man sletter innlegg man har skrevet. Har man skrevet noe, så skal det stå. Men er man så totalt håpløs innimellom, slik du kan være Veslefrikk, så kan det faktisk være greit å slette noen. Og så håper jeg du har lært deg litt nettetikette og lar være å skrive så mye skit. Anonymous poster hash: e222e...a9f

Det er jo bare bra om man har skrevet noe dårlig og innser raskt at man burde fjerne det og skrive noe annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...