Gå til innhold

Oppbevaring vaskepulver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hylle over vaskemaskinen på badet der jeg har vaskepulver. Jeg synes ikke det er så veldig pent med de eskene fra OMO, så vil gjerne ha tips til oppbevaring av vaskepulver. Gjerne fine bokser som er merket "white" og "color", eller andre kreatie ideer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var kjempefine! :D

Absolutt!  Har de selv. Pynter opp uten at de skriker se på meg :) 

Skrevet

Jeg har en helt hvit plastboks med lokk som det bare står Omo Color på med liten logo, fikk kjøpt den (tom) for femten kroner eller noe på en Rimibutikk for rundt ti års tid siden, så jeg vet ikke hvor du evt får tak i dem nå.

Den ca dobbelt så stor som en pakke knekkebrød og holder tre pakker av de nyeste Omo color-pulverpakkene før den blir for full.

Skrevet

Jeg har en helt hvit plastboks med lokk som det bare står Omo Color på med liten logo, fikk kjøpt den (tom) for femten kroner eller noe på en Rimibutikk for rundt ti års tid siden, så jeg vet ikke hvor du evt får tak i dem nå.

Den ca dobbelt så stor som en pakke knekkebrød og holder tre pakker av de nyeste Omo color-pulverpakkene før den blir for full.

Det hørtes ikke dumt ut! Skal holde øynene åpne.

Skrevet

Det hørtes ikke dumt ut! Skal holde øynene åpne.

Du kan jo prøve å kontakte Lilleborg og høre om du kan få tilsendt et par sånne tomme bokser gratis.

Det kan jo hende de har noen stående? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...