AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Jeg ble med en hjem fra byen på fredag. Hadde en fin kveld/natt. Han ville jeg skulle bli der til dagen etterpå, men fordi jeg skulle på jobb dro jeg hjem. Når jeg gikk kysset han meg og ville absolutt ha nummeret mitt osv. Jeg er ikke interessert i noe mer, så jeg ga han feil nummer og var egentlig ferdig der... Nå er saken den at jeg selvfølgelig ikke finner lommeboken min med busskort, bankkort, noen penger osv. Den har jeg sikkert glemt igjen hos han. Er det dårlig av meg om jeg sender en melding for å spørre om den ligger igjen der. Eller bør jeg bare la det gå og skaffe meg nye kort? For jeg vil helst ikke møte han igjen eller gi inntrykk av noe. Jeg vil heller ikke være frekk. Samtidig vil jeg ha den tilbake, det hadde spart meg for mye styr. Jeg over-tenker nok, kan jeg sende en melding? Anonymous poster hash: 2cdd3...a71 Anonymous poster hash: 2cdd3...a71
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Hva?? Du merket ikke at lommeboken var borte lørdag på vei til jobb? Og du har ikke ringt banken og sperret kortene? Og du antar at lommeboken ligger hjemme hos han? Hva hvis lommeboken ikke er der? Dagens! Anonymous poster hash: 7eb1a...3f0 1
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Klart du kan sende en melding Spør om lommeboka er der, og at du trenger den igjen. Litt kleint eneste at han skjønner du gav feil nummer når du sender melding... haha...! Huff...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Hva?? Du merket ikke at lommeboken var borte lørdag på vei til jobb? Og du har ikke ringt banken og sperret kortene? Og du antar at lommeboken ligger hjemme hos han? Hva hvis lommeboken ikke er der? Dagens! Anonymous poster hash: 7eb1a...3f0 Merket ikke at den var borte før etter jobb i går nei. Bor rett ved jobben Har selvfølgelig fått sperret bankkortet, men hadde likevel vært greit å få tilbake resten. TS Anonymous poster hash: 2cdd3...a71
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Klart du kan sende en melding Spør om lommeboka er der, og at du trenger den igjen. Litt kleint eneste at han skjønner du gav feil nummer når du sender melding... haha...! Huff... Takk for svar! Ja, føler meg litt frekk om jeg tar kontakt og han ser jeg ga han feil nummer. Men tror jeg gjør det likevel. Anonymous poster hash: 2cdd3...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå