Berit Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Har jo lest om folk som er kritiske til facebook bla fordi de mener at folk legger ut skrytebilder av sitt perfekte liv, og at virkeligheten er en annen. Jeg forstår det at noen, særlig unge, kan bli påvirket på den måten. Men slik jeg ser det, synes jeg det er hyggelig å dele opplevelser og kunne få ta del i andres gleder og opplevelser som venner legger ut. En kollega sa at hun synes facebook var så forferdelig, og at det var så galt å bruke så mye tid på det. Jeg synes det er feil å kritisere de som synes det er hyggelig og har glede av å være på facebook. Alle må vel få gjøre det de vil uten at folk skal kritisere dem for det. Synes det hadde vært fint å få høre positive og negative sider dere tenker om det.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Jeg er kritisk til Facebook på grunn av metodene dem bruker for å samle inn all verdens opplysninger om folk, og hvordan dem behandler (selger) denne informasjonen videre til alle andre. Greia med Facebook: If you`re not paying for it. You`re not the customer. You`re the Product being sold. Anonymous poster hash: 17e23...64f
Berit Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2015 Jeg er kritisk til Facebook på grunn av metodene dem bruker for å samle inn all verdens opplysninger om folk, og hvordan dem behandler (selger) denne informasjonen videre til alle andre. Greia med Facebook: If you`re not paying for it. You`re not the customer. You`re the Product being sold. Anonymous poster hash: 17e23...64f Det er jeg enig i. Men man bestemmer jo selv hva man legger ut på facebook, og det er mange uskyldige bilder som jeg ikke ser at det er noe problem i om det opplyses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå