AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Hei! Kom akkurat over noen før og etter-bilder på instagram av noen som hadde prøvd noe de kalte for C9. De skrev at det var en diett som bestod av mye shaker, og at dag 1 og 2 skulle de ikke spise... Kuren gikk over 9 dager, og på dag 9 var hun det gjaldt helt sykt mye tynnere.. Skal sies at hun var ganske så rulten fra før, og litt lubben etterpå også, men forskjeller var syk!! Når jeg googler det virker det som om jeg må ta kontakt med noen før jeg får ordentlig info, og jeg kunne tenke meg å vite noe mer om det, da jeg sliter litt med vekta selv. Er 167 cm høy, og veier nå (desverre) rundt 76-77 kg.. Vil gjerne ned på 60-65 kg.. Noen erfraringer? Kan det funke på meg? Håper på litt svar!! :-) Anonymous poster hash: 5e78e...fed
Pringle Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Ni dager er ingenting hvis du ønsker å gå ned i vekt, du må regne 1-2 uker pr kilo. Det er heller ikke noe magisk med shaker fremfor vanlig mat, de virker hvis de skaper et kaloriunderskudd, og det kan du oppnå med mat også, altså bare spise litt mindre. Men trenger ikke kjøpe noe for å gå ned i vekt. For mange kan det være aktuelt med en matvekt og/eller PT, men det er valgfritt. Et bilde sier mer enn tusen ord, men bilder kan også lyve. 2
_LanciA_ Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Spis vanlig mat og legg deg på kaloriunderskudd. Begynn å trene litt. Ikke vanskelig gjøre noen tynner på et bilde. 5 min i photoshop. Dessuten ville jeg vært kritisk til å hive i meg alle disse shakene uten å vite hva de inneholder.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Dette er bare tull. Det er ikke store mengden fett du klarer å miste på ni dager. Bilder er lett å manipulere. Det eneste som fungerer er fornuftig kosthold men et lite kaloriunderskudd over tid. Anonymous poster hash: 10e15...66f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 http://www.dailymail.co.uk/news/article-2408384/From-fat-fit-just-15-MINUTES-Personal-trainer-reveals-tricks-used-fitness-industry-easy-fake-transformation.html Bare sånn for å illustrere hvor lett det er å vise en forskjell på før og etter bilder. Anonymous poster hash: 79226...a6d 2
Blosa Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Prøver C9 nå etter anbefaling fra andre som har blitt kvitt søtsuget og fått mer energi. Tenkte bruke det som en kickstart mot en lettere meg. Er på dag 6 ig til nå har jeg vært skrubbsulten siden start, har enda ingen energi og søtsuget er verre enn noen gang. Jeg har gått ned 2 kg og gått inn 20 cm fra dag 1 til dag 3, men det var nok pga at jeg sultet meg i 2 dager 😜 Jeg skal be om pengene igjen, for dette fungerer ikke på meg 😕 Anbefaler deg å se på bloggen www.fitfocuse.blogg.no Skal følge kostplanene hennes heller. 👍🏻😊
acna Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Prøver C9 nå etter anbefaling fra andre som har blitt kvitt søtsuget og fått mer energi. Tenkte bruke det som en kickstart mot en lettere meg. Er på dag 6 ig til nå har jeg vært skrubbsulten siden start, har enda ingen energi og søtsuget er verre enn noen gang. Jeg har gått ned 2 kg og gått inn 20 cm fra dag 1 til dag 3, men det var nok pga at jeg sultet meg i 2 dager 😜 Jeg skal be om pengene igjen, for dette fungerer ikke på meg 😕 Anbefaler deg å se på bloggen www.fitfocuse.blogg.no Skal følge kostplanene hennes heller. 👍🏻😊 Den bloggen er bra, følger den selv
Blosa Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Den bloggen er bra, følger den selv Ja. Fitpå 30 er jo kjempebra. Mye god mat og du slipper å gå sulten. Snikebegynner en uke før på mandag 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 På den C9 dietten skal du vel spise 600 kalorier hver dag (i tillegg til shakene) etter de to første dagene uten mat. Sier seg jo selv at om du spiser lite kalorier går du ned i vekt. Nå vet jeg ikke hvor mange kalorier det er i de shakene og sånn men regner med at det blir rundt en 800-1200 kalorier hver dag. Hjelper kanskje mot søtsug og sånn men er ikke noe mirakelkurAnonymous poster hash: 16dd5...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå