Gå til innhold

Barn rammes av ferie fyll....

Naima

Anbefalte innlegg

http://www.ba.no/nyheter/article1240385.ece

Hva er deres reaksjoner på dette ?

Er det så normalt ,jeg trodde det vare bare enkel tilfeller som var slik men, nå ser jeg det mer og mer til og med mennesker jeg vet hvem er holder på på denne måten...

Nei da er man får ung til å få barn....

Stakkar små som fortjener å bli tatt vare på og satt i første rekke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette er de samme barna som lider under folks alkoholforbruk hjemme også.

Jeg ble ikke forskrekket over oppslaget.

hemme er det langt flere barn som lider. bry oss??Ja selfølgelig må vi det.

Håper det ikke skal avisoppslag til før i bryr oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
http://www.ba.no/nyheter/article1240385.ece

Hva er deres reaksjoner på dette ?

Er det så normalt ,jeg trodde det vare bare enkel tilfeller som var slik men, nå ser jeg det mer og mer til og med mennesker jeg vet hvem er holder på på denne måten...

Nei da er man får ung til å få barn....

Stakkar små som fortjener å bli tatt vare på og satt i første rekke....

Står vel ikke noen ting om alderen på foreldrene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett alder, så er det jo snakk om uansvarlighet, og mennesker som ikke er skikket til å ta hånd om barn. Barnevernet må jo kobles inn slik at barna kan få den omsorgen de trenger...synes reiseoperatørene's utskremte burde være flinkere til å plukke opp sånt når det skjer på sydenreiser..det blir jo synliggjort i mange tilfeller, og da er det jo en anledning god som noen til å få meldt fra til den rette instansen. Trist når sånt skjer, har sett mange skrekkeksempler på foreldre som glemmer barna sine når syden-fylla tar overhånd..utrolig makabert å se..og jeg melder personlig fra hver gang jeg ser slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat like ille som de foreldrene som ødelegger hver eneste jul for barna sine fordi de drikker for mye - tragisk :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Står vel ikke noen ting om alderen på foreldrene her?

Nei, alder er mer som et tall - dette sier mest om modenhet. Derimot står det, som Longva også utdypet i radiointervjuer, at det i stor grad dreide seg om alenemødre på tur.

Dette betyr med andre ord at altfor mange norske kvinner fortsatt gjør sitt for å opprettholde de visstnok plagsomme og generaliserende fordommene man blir møtt med fra lokale menn der nede. Trist at dette skjer samtidig som barna lider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det sto at det var alenemødrene som var værst. Jeg har selv sett dette flere ganger i syden, men da har både mor og far vært med. Og de har vært fulle allerede på Gardermoen. Det verste eksemplet jeg kan nevne er faren som ble båret ut av bussen, mens kona sto utenfor og danset og sang.... Ganske så usmakelige foreldre. De hadde 3 barn fra ca. 1. klasse og yngre. De ansatte fra Saga ble gjort oppmerksom på familien flere ganger, men om det ble gjort noe vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare så tragisk!Stakkars stakkars unger!Og ingen av dem har det vel særlig annerledes hjemme heller! Når noen svikter ungene sine så totalt er det neppe bare i syden de gjør det!

Hadde jeg opplevd noe slikt på ferie hadde jeg ikke nølt med å reagere!

Å så trist jeg blir av slikt :(

Klems Charmina

:babyjente: termin 11.11 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste eksemplet jeg kan nevne er faren som ble båret ut av bussen' date=' mens kona sto utenfor og danset og sang.... Ganske så usmakelige foreldre. De hadde 3 barn fra ca. 1. klasse og yngre. De ansatte fra Saga ble gjort oppmerksom på familien flere ganger, men om det ble gjort noe vet jeg ikke.[/quote']

Noe så trist. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig ikke det spøtt overrasket over at det nettopp er barn av Tyrkia-reisende, som rammes av dette, uten at jeg vil utdype det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...