Gå til innhold

Hvor mange neglelakker har du og hva der ditt favorittmerke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg telte nettopp alle lakkene mine og jeg har hele 30stk fra Essie. Og fortsatt står mange på ønskelisten :P

Jeg har funnet mitt favorittmerke, har ikke turt å prøve ut flere i frykt for bomkjøp.. Hva er dine favoritt merker? Jeg er fornøyd med Essie, men de er ofte for tynne, slik at jeg må legge minst tre lag.

Anonymous poster hash: 47fe0...a60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Koman igjen a! :fnise:

Neglelakk er gøy :) Må vel være flere her inne som synes det. Jeg er ute etter å sjekke ut nye merker.

Jeg kan jo legge til hvorfor jeg liker Essie. De har veldig mange farger å veldige imellom, ikke altfor dyre og de gir ut ny kolleksjoner hele tiden med farger som passer til hver årstid.

Skrevet

Jeg har 60-70 neglakker tror jeg. de jeg liker best er OPI og Nature Republic.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 60-70 neglakker tror jeg. de jeg liker best er OPI og Nature Republic.

Hvilke farger er din favoritt? Glemte å legge det til i åpningsposten. Mine er grå, blå, og lilla toner i lyse farger. Og de vanlige nude og sheer rosa. :)

Skrevet (endret)

Jeg har neglelakk fra zoya, opi og deborah lippmann. Relativt fornøyd. Synes bare at glitteret i opi sine neglelakker sitter altfor hardt. Sliter skikkelig med å få det av når jeg fjerner lakken.

Endret av Lady
Skrevet

Hvilke farger er din favoritt? Glemte å legge det til i åpningsposten. Mine er grå, blå, og lilla toner i lyse farger. Og de vanlige nude og sheer rosa. :)

Lilla, rosa og glitter er favorittene. Og nå i sommer har jeg blitt mer glad i pastellfarger.

Jeg har bestilt mye fra Korea merker nå, noen bomkjøp. Men virkelig mye bra også.

Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Tipper jeg har kanskje 10 neglelakker. Essie er merket jeg har mest av. Har ikke noen bedre grunn enn at jeg var fornøyd med den første jeg kjøpte og derfor syntes det var et greit merke å kjøpe flere av.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har neglelakk fra zoya, opi og deborah lippmann. Relativt fornøyd. Synes bare at glitteret i opi sine neglelakker sitter altfor hardt. Sliter skikkelig med å få det av når jeg fjerner lakken.

Har du prøvd trikset med aluminiumsfolie? Dynk en pad med neglelakkfjerner, plasser den på neglen og pakk de inn med folie. La det sitte i 10min og neglene er helt rene igjen, all lakken og glitteret sitter igjen på padsen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca. 50 stk, de fleste er fra Essie, men har også en del fra OPI. Her går det mest i forskjellige rosatoner, lilla og glitter. Har et par i andre farger også som grønn, blå, rød osv, men jeg har sluttet å kjøpe det for jeg synes ikke jeg passer noe annet enn lyse rosafarger og lilla, så jeg bruker de aldri.

Grunnen til at jeg liker essie best er vel fordi de har så stort utvalg alle plasser, og så liker jeg faktisk at de er litt tynne. Dette pga at jeg synes det er lettere å legge 3 tynne lag for å få det fint, i stedet for 1-2 som jeg må på andre merker, synes ikke det blir like jevnt da. 

Favorittene mine er alle fra Essie og er Ballerina slippers (?), Fiji, og Lilacism :-)

Anonymous poster hash: 409fe...0f4
Skrevet

Jeg har vel omkring 120 lakker, tror jeg. Elsker neglelakk! :ler: 

Har kanskje mest H&M fordi de er billige, kommer i mange farger, er lette å legge, trenger som regel kiun ett strøk og sitter lenge "nok" - jeg liker å skifte lakk ofte. Er også veldig fornøyd med OPI - de er ofte nydelige å jobbe med og sitter i en evighet. Har mest glitterlakker fra Essie, da jeg ikke synes de "vanlige" er så eksepsjonelle at jeg gidder betale så mye for de. 

Min absolutte favorittlakk er Essie Belugaria. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg runder snart 100 lakker, har flest fra Opi. Ellers er det Essie, Sally Hansen, L'oreal, Born Pretty, Isadora, Layla etc.  Men favorittlakken akkurat nå er Flowerista fra Essie <3

I tillegg har jeg en medium stor eske med neglestempler, rhinestones, negleklistremerker, pensler, stempelplater, waterdecals og så videre.

Jeg er hekta på lakk.

Anonymous poster hash: 6b6f7...9eb
Skrevet

Jeg har ca 20 neglelakker i forskjellige merker, men flest fra essie og isadora. Min desiderte favoritt hele året er essie sin smokin' hot.

AnonymBruker
Skrevet

Har vel ca.30 stk.Liker best Essie og Korres.

Nå om sommeren liker jeg best lyse korallrosa nyanser,som denne :rodmer:

http://www.korres.com/default.aspx?page_id=273&box=3

Denne var fin! Er faktisk ca sånn farge jeg er ute etter, finner aldri den perfekte ferkentonen :P

AnonymBruker
Skrevet

Har rundt 20-30 neglelakker, fra Chanel, Dior og Essie. Liker Dior sine veldig godt, en er litt for dyrt til å kjøpe alle lakker fra dem, så blir en del fra Essie og. Liker Chanel sine minst fordi de er vanskelige å legge, kosten er dårlig. Favorittfarge er sort på høst/vinter og nude/rosa på sommeren. Alle lakkene mine er i forskjellige farger og alle blir hyppig brukt, så holder meg mer til favorittene i grunn. I desember er det kun rød som gjelder ;) 

Anonymous poster hash: cbd40...355
AnonymBruker
Skrevet

Har rundt 20-30 neglelakker, fra Chanel, Dior og Essie. Liker Dior sine veldig godt, en er litt for dyrt til å kjøpe alle lakker fra dem, så blir en del fra Essie og. Liker Chanel sine minst fordi de er vanskelige å legge, kosten er dårlig. Favorittfarge er sort på høst/vinter og nude/rosa på sommeren. Alle lakkene mine er i forskjellige farger og alle blir hyppig brukt, så holder meg mer til favorittene i grunn. I desember er det kun rød som gjelder ;)

Holder meg ikke mer til favorittene skulle det stå :)

Skrevet

Har vel ca 50 neglelakker. Har ikke favorittmerke. Liker godt Essie på grunn av fargene, men de er tynne og holder ikke så lenge, synes jeg. Digger å legge lakk og ofte skifte farge! Nå når jeg er gravid har jeg trappet kraftig ned på bruken, grunnet lukten... Men kommer sterkere tilbake  :fnise:

Skrevet

Har du prøvd trikset med aluminiumsfolie? Dynk en pad med neglelakkfjerner, plasser den på neglen og pakk de inn med folie. La det sitte i 10min og neglene er helt rene igjen, all lakken og glitteret sitter igjen på padsen :)Anonymous poster hash: 47fe0...a60

Tusen takk for tips :)! Skal prøve det. Ser jeg skrev feil. Er glitteret i Deborah Lippmann sine som sitter bom fast, ikke opi.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips :)! Skal prøve det. Ser jeg skrev feil. Er glitteret i Deborah Lippmann sine som sitter bom fast, ikke opi.

Finnes også egne neglelakkfjernere for glitter kom jeg på nå :)

Skrevet

Finnes også egne neglelakkfjernere for glitter kom jeg på nå :)Anonymous poster hash: 47fe0...a60

Det visste jeg ikke. Skal sjekke det ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...