AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Hei! Jeg drar til Tyrkia om 10 dager (Alanya) og skal bli i 2 uker. Leier en leilighet, noen generelle tips å anbefale? Aldri vært der før. Hvor varmt er det? Hvordan er shoppingmulighetene? Hvordan er maten? Aktiviteter? Strand? Tyrkerene generelt? Anonymous poster hash: d7821...6bc
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Hei Har vert i Tyrkia mange ganger, trives kjempegodt der.. Spesielt i Alanya ! Det er VELDIG varmt der nå, kan godt komme opp i 40 grader.. så basseng/sjø er plassen å oppholde seg på dagtid... Stranden der er fantastisk, superduperlang og veldig deilig ! Sjøen kan være ganske ekkel faktisk avogtil, når søppel og alt driver inn ifra partybåtene..engang svømte jeg forbi et bind.. haha..! Men det er ikke sånn langs hele stranden vil jeg tro,pluss at det driver videre avsted... Shoppingen er så som så,det er jo falske merker all the way. Men om du ikke bryr deg om det så er de egenlig supert.. Er ikke sånn superbillig, men litt billigere enn her . Har ikke så god erfaring med maten egentlig, da jeg har bodd på all inclusive og spist for det meste på hotellet, men det jeg har smakt på restaurantene har vert veldig godt,de skryter godt av maten generelt... Mange liker ikke Tyrkia pga at tyrkerene er pågående og vil ha deg til å kjøpe det de tilbyr for enhver pris nesten. Gir seg ikke. Har funket for meg å bare ignorere, eller si fint nei og gå forbi,stopper du og nøler så er de på deg med engang..
2ne2 Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Smør masse med høy faktor, drikk masse efes malt og prut masse! God tur :-)
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Pass på at du kjøper ekte visum. Vært mange falske nettsider i det siste, og folk som måtte kjøpe nødvisum da jeg var der i juni.Anonymous poster hash: 9ed63...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå