AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Hei! Jeg er jakt etter en ny serie og se! Jeg er 21 år gammel og jente. -Det må være spennende! Gjerne et mysterium eller lignende som skal løses. -Kan godt være ungdommer/high school osv, men er ikke et must - Må ligge på Netflix (den norske eller amerikanske) eller Viaplay Kan nevne noen serier som jeg har likt så dere får en pekepinn - Pretty little liars - Supernatural - Vampire Diaries - Revenge - Twisted - Breaking bad Har sett mange fler, men var disse jeg kom på i farten Anonymous poster hash: bc03b...d9b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Orphan Black og Better Call Saul Orange is the new black er bra. Har sett 1,5 sesong av Orphan Black og 2 sesonger av Orange is the new black! Syntes de var bra i begynnelsen, men ble liksom litt lei etterhvert! Må være litt mer.. spennende liksom for at jeg skal greie å holde på interessen. men tusen takk for tips likevel! Anonymous poster hash: bc03b...d9b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 House of Cards, har du sett det? Nei! Aldri hørt om det heller. Dette må jeg google! Takk Anonymous poster hash: bc03b...d9b
Gjest Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 Nei! Aldri hørt om det heller. Dette må jeg google! Takk Anonymous poster hash: bc03b...d9b Worth it! Man må se noen episoder før man blir hekta. Nå har jeg lenge hatt et lite crush på Kevin Spacey, som muligens har gjort det mye enklere å like serien. Men ja, veldig bra serie som jeg jevnt over synes er veldig spennende.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Orphan Black, Walking Dead, The 100, American Horror Story, White Collar, Prison Break, Heroes, Dexter, Sherlock, The Returned... tror alle er på Netflix Anonymous poster hash: af1ed...c6e
AnonymBruker 42 Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 (endret) Denne anbefalingen har null sammenheng med hva du hadde sett tidligere, og er vel mere en generell anbefaling til alle, men Mr.Robot ser ganske lovede ut, Daredevil var ganske bra, og som tidligere nevnt ; Better Call Saul, som jeg synes var tip-topp-knute! Det er vel de eneste nye seriene jeg kan gå god for.... Edit: Glemte True Detective, som er relativt ny, og sesong 2 begynte akkurat Endret 13. juli 2015 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Beauty and the beast. The fall (anbefaler!) Anonymous poster hash: 303fa...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå