AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Hvis din samboer og mor hadde bytta inn DIN bil som du er helt fornøyd med, mot en bedre bil. Altså sagt ja til en annen bil og mener nå at vi skal eie den sammen og at jeg skal selge MIN bil for å finansiere den nye som jeg ikke engang har sett på ! De har allerede kjøpt den. Anonymous poster hash: 44204...6ed
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Ja, ikke for selve bilen men fordi at jeg ikke hadde blitt inkludert i prosessen og de bare forventer at jeg skal takke ja til noe de har bestemt seg for. Eller tror ikke jeg hadde vært sur, tror jeg hadde vært rasende!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Dette er ikke lovlig engang.Anonymous poster hash: fb228...f03 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Ja. Anmeld dem. Ditt navn på alle papirer på din bil sant?Anonymous poster hash: 652c9...1ba 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Ja såklart! Herregud hva foregår i hodet til folkAnonymous poster hash: be072...04d 2
Gjest Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Du svarer bare at "det er ikke aktuelt", og så finner han en annen løsning. Ring bilfirmaet og orienter dem om at du ikke er med på avtalen. 4
Gjest chisandra Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 Hvis din samboer og mor hadde bytta inn DIN bil som du er helt fornøyd med, mot en bedre bil. Altså sagt ja til en annen bil og mener nå at vi skal eie den sammen og at jeg skal selge MIN bil for å finansiere den nye som jeg ikke engang har sett på ! De har allerede kjøpt den.Anonymous poster hash: 44204...6ed Sur? Nei, for det hadde ikke blitt aktuelt uten mitt samtykke. Jeg må spørre, godtar du dette?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Jeg hadde blitt fly forbanna! Jeg vil ha bilen min så kan han ha den ny bilen sin alene.Har han ikke råd til bilen uten mine penger. Burde han tenkt på det før. Anonymous poster hash: fd2fb...584
Gjest Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Vel, TS, nå har du fått våre reaksjoner. Hadde vært hyggelig å få høre litt om situasjonen rundt dette, og hva du faktisk ender opp med å gjøre. Det er jo rart om det kommer som lyn fra klar himmel at en samboer tar seg til rette med din eiendom i så stor grad! 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Står din bil i ditt navn får de jo ikke gjort en dritt uten din underskrift. Så da kommer de ikke langt... Anonymous poster hash: 62f89...5a7 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Ja, dette hadde jeg reagert kraftig på. De har bevisst gått bak ryggen din, og "antatt" at det er greit. I HI virker det jo som at dette overhode ikke er greit for deg! Si i fra til dem, og ta rådene du får her om å ringe bilselskapet ditt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Hvis din samboer og mor hadde bytta inn DIN bil som du er helt fornøyd med, mot en bedre bil. Altså sagt ja til en annen bil og mener nå at vi skal eie den sammen og at jeg skal selge MIN bil for å finansiere den nye som jeg ikke engang har sett på ! De har allerede kjøpt den. Anonymous poster hash: 44204...6ed [/aycronym] Om det var min bil og den sto på meg, så kunne de ikke gjort det uten min underskriftAnonymous poster hash: 61522...969
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Jeg forstår ikke TS' innlegg som at bilen faktisk er "byttet inn", slik det ser ut til at noen tror. Jeg forstår det som at det er kjøpt en ny bil, slik at man pr. nå har to, men at det forventes at TS nå uten å mukke selger sin bil for å betale for den nye. At TS nå i praksis presses til å selge sin bil for dette. Altså ikke et direkte, faktisk bytte, men likevel et "bytte" av bil. Det er uansett fullstendig uakseptabelt, og det høres helt vanvittig ut at noen kan være frekke og dumme nok til å gjøre noe slikt. Min første tanke er å be dem dra til helvete. Samtidig forstår jeg at det er lett å si for oss som står på utsiden, for TS handler det om forholdet til samboer og mor. De vil vel også si at de bare mente det godt og at det derfor liksom bør være greit. Men jeg kunne ikke funnet meg i noe sånt, og voksne mennesker kan ikke være så fullstendig blåst at de tror dette er en fin ting å gjøre. Om de bare har vært "grovt uaktsomme", og bare gjort deg en skikkelig bjørnetjeneste, er det likevel så langt unna det man kan forvente av et vanlig, voksent menneske at det bør få følger. Anonymous poster hash: 80c52...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå