Gjest Poirot Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Jeg har en sambo som ikke er så glad i utdrikningslag. Han hater å bli flau, og synes mye av standardopplegget er dustete. Vennene hans liker mere sprell, men vet hvordan han er (kommer til å gå hjem om det blir for ille). I dag fikk jeg vite at han skal kles opp i et ufattelig dumt kostyme med bjeller og greier midt i byen og på bussen om noen uker. Jeg synes så innmari synd på ham, vet han kommer til å hate det så innmari. Men de skal også gjøre ting senere som jeg vet han kommer til å like veldig godt. Skulle ønske jeg ikke hadde fått vite det, for jeg tror virkelgi han kommer til å synes det er skikkelig kjipt. Og nå føler jeg meg råtten som vet dette uten å kunne si det.
Gjest Madley Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 Jeg hadde sagt det jeg. Eller så ville jeg ha sagt fra til forloveren at det er noe som samboeren ikke kommer til å like i det hele tatt og at de risikerer at han blir irritert/sur/ etellerannet. Hadde blitt lynende forbandet om jeg fikk vite at Kjæresten min visste om det på forhånd og ikke avverget det!
Gjest Poirot Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Jeg sa det jeg mente til forloveren (som jeg kjenner godt). Skulle bare ønske de ikke hadde fortalt det til meg, for nå er jeg redd for at han blir sur etterpå.... NBNB Jeg er ikke en slik dame som vil overstyre utdr.laget til mannen min, jeg er mye villere og galere enn ham, og er ikke videre redd for at ting skal gå over stokk og stein sånn sett. Men jeg kjenner min sambo godt.
Gjest MrsL Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Hva sa forloveren hans da når du sa de mening? Synes de burde holde seg for god til å legge opp til slikt når de vet hva han liker og ikke liker. Når skal de gutta innse at det er mye koseligere for alle parter og skjemme bort brudgommen litt, slik det er blitt vanlig på brudenes utdrikningslag.
Gjest Poirot Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Hva sa forloveren hans da når du sa de mening? . Han sa at de har tatt veldig hensyn til han resten av dagen (dette her skal kun vare litt over en time), og han må tåle å bli litt utdritet (hvilket jeg forøvrig er enig i). Resten er på hans premisser så godt de har klart, og det tror jeg forøvrig blir veldig bra. Greit med LITT utdriting, men dette her tar jo liksom kaka, tilogmed JEG ville synes det var så flaut at jeg bare ville dødd. Når vi ser slike midt i byen pleier sambo å skule bort på dem og synes de er kjempedustete... Men man, for alt jeg vet kan det jo gå bra.
Gjest Lompa Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Da synes jeg du skal be forloveren hans finne på noe bedre, som dere VET at samboeren din vil takle. "LITT" kjipt om den som skal drikkes ut går hjem....
Bokalven Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 :o Hadde noen gjort noe slikt med meg hadde de måtte tåle en veldig sint og såret lunacia. Og de hadde neppe blitt regnet som god venn etterpå. Men det er meg. Jeg har uansett aldri skjønt helt poenget med utdritningslag. Da har jeg mer sansen for for de lagene hvor man drar på spa el. l. Min kjære var med på utdrikningslag hvor de spanderte helikoptertur på brudgommen. Det synes jeg var kult, han hadde alltid hatt lyst på noe slikt! Jeg skjønner at du synes det er vanskelig, Poirot. Nå blir du på en måte satt mellom barken og veden... Det er ikke kult å vite hva de har planlagt, siden du vet at din kjære ikke vil like det, men så vil du ikke "sladre" heller. :trøste:
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Jeg synes fremdeles det er teit at de har lagt opp til dette. De kan da "drote" ham ut på andre måter. Gjerne sammen med bare de som skal være med på utdrikningslaget, med feks. gamle historier og slikt. Når man ikke liker å være med på slikt, kan man i allefall, når det skal bli gjort, få føle at man har trygge rammer (altså sammen med venneflokken)
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #9 Skrevet 9. september 2004 håper at mitt utdrikkingslag tar litt av.. ikke meg imot å bli utskjemt litt. er jo bare for morro skyld.. men, kan forstå du blir litt oppgitt over dette. siden du og de andre vet han ikke liker slikt, men som du sa selv, litt må man tåle.. er liksom vennenes "siste" sjangse for å ha d morro med han.. og de har jo lagt opp resten av dagen for han etter hans smak. tror det vil gå greit... tror jeg kommer til å få et litt vilt utdrikkingslag, ut fra mine venners personlighet og dømme. kan godt ende i kukostyme eller værre, å prøve å gjøre noe rart.. ikke meg imot dette, siden jeg liker slikt litt.
Gjest Madam Felle Skrevet 9. september 2004 #10 Skrevet 9. september 2004 Jeg mener man skal ta hensyn til den som drikkes ut, og det blir jo tydeligvis ikke gjort i dette tilfelle. Men på den andre siden, så kan han jo bare nekte å ta det på seg, for det hadde jeg gjort. Men du kan ikke holdes ansvarlig, for noe forloveren hans ahr planlagt. Selv om du vet om det på forhånd.
Gjest Poirot Skrevet 9. september 2004 #11 Skrevet 9. september 2004 Jeg mener man skal ta hensyn til den som drikkes ut, og det blir jo tydeligvis ikke gjort i dette tilfelle. Det blir jo gjort i alle de andre timene det kommer til å vare. De har mye bra på programmet som jeg virkelig tror han vil like. Synd jeg ikke kan være med (jeg er så mye sammen de gutta, og vi har det så fint sammen). Det får bare stå til. Han er tøff nok til å si nei, og kan også kle seg ut om han er i humør. Jeg kommer til å pakke det de ber om, og blir han sur på meg får jeg bare si at jeg ikke visste hva det var til, eller at jeg sa til dem hva jeg mente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå