AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har hatt kontakt med en type i et par mnd. Vi har en god avstand mellom oss, derfor møtes vi ikke så ofte, men vi har møttes 3 ganger på denne tiden. Vi har en del kontakt på sms/Facebook osv. Poenget er at han virker ganske interessert. Vi kysser, og vi har hatt sex. Vi prater om alt mulig rart, ting føles naturlig. Men jeg har to barn, og han har aldri spurt om noe ang de. Jeg tenker at om han var oppriktig interessert i et forhold, så ville han kanskje ha visst litt om de? Jeg vet at det er tidlig, men hadde situasjonen vært motsatt, så hadde jeg spurt om ting ang barna hans, for å vise at jeg bryr meg om ting/personer i livet hans. Jeg er 31, han er 33. Så hva tror dere? Anonymous poster hash: d6a65...768
Ordkløverenga Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Generelt sett så bryr ikke menn seg om andres barn. Og dere er fortsatt bare på "dater'n" og da er han fortsatt der at han blir kjent med deg. Han har vel ikke hatt noe med barna dine å gjøre heller. Dere har bare møttes tre ganger, det er ikke lenge nok til å vite om man vil ha et seriøst forhold med noen, fra han sin side. Kanskje. Og da er det i hvert fall ikke interessant med barna dine enda. Menn og kvinner er generelt sett forskjellige der. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Takk for et fornuftig svar Anonymous poster hash: d6a65...768
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Ja, menn er ikke som oss.. Han spør nok sikkert når det er mer seriøst mellom dere eventuelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå