Gjest 1111 Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Da har jeg vært og sett "Pusur" på kino. morsom katt! det eneste som jeg irriterte meg over er at de så absolutt må legge til norsk tale ser uhyre dumt ut og det eneste jeg gjør er å irritere meg over det. noen andre som har sett den? (jada, jada, er nok litt barnslig av meg)
Gjest @ Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 Synes filmen ser urteit ut, kunne aldri finne på å se den samme hva.
Gjest 1111 Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Synes filmen ser urteit ut, kunne aldri finne på å se den samme hva.
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Mylian; hvilken alder tror du filmen passer fra? Minsten er syv år og har spurt om vi kan se den.
Gjest 1111 Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Mylian; hvilken alder tror du filmen passer fra? Minsten er syv år og har spurt om vi kan se den. Syvåringer kan fint se den. ingen skumle scener overhodet. Uff, nei, nå følte jeg meg barnslig..
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2004 #6 Skrevet 7. september 2004 Barnslig? Næhæ...gleder meg til å se den jeg også! En liten gutt på syv er jo bare verdens beste grunn til å få med seg barnefilmene Thanks.
Gjest Starya Skrevet 7. september 2004 #8 Skrevet 7. september 2004 Dubbing er ondskap, spesielt dersom det ikke er snakk om heltegnede filmer. Greit nok, det er kjekt for småfolk som ikke kan lese, men da burde det være mulig å også kunne gå på en udubbet versjon. Sønnen min (10) har droppet å se enkelte filmer bare fordi de har vært dubbet.
Gjest 1111 Skrevet 7. september 2004 #9 Skrevet 7. september 2004 Dubbing er ondskap' date=' spesielt dersom det ikke er snakk om heltegnede filmer. Greit nok, det er kjekt for småfolk som ikke kan lese, men da burde det være mulig å også kunne gå på en udubbet versjon. Sønnen min (10) har droppet å se enkelte filmer bare fordi de har vært dubbet.[/quote'] Jeg hadde ikke sett godt nok etter og trodde jeg ville få se orginal-versjonen på kino. ble ganske skuffet over dubbinga.. blir så distrahert med munner og ansikt som ikke stemmer med lyden og sinnsstemningen til de som snakker.
Arkana Skrevet 7. september 2004 #10 Skrevet 7. september 2004 Jeg har litt lyst å se den, men jeg vil se den på originalspråket og jeg antar jeg da må vente til den kommer på DVD. En annen ting jeg synes virker litt skuffende er at han ligner ikke på "seg selv", eller slik han ser ut i tegneseriene. Men kanskje det ikke har så mye å si?
Gjest 1111 Skrevet 7. september 2004 #11 Skrevet 7. september 2004 Jeg har litt lyst å se den' date= men jeg vil se den på originalspråket og jeg antar jeg da må vente til den kommer på DVD. En annen ting jeg synes virker litt skuffende er at han ligner ikke på "seg selv", eller slik han ser ut i tegneseriene. Men kanskje det ikke har så mye å si? Jeg tenkte ikke på det når jeg så filmen, men når du sier det så.. han ligner ikke. og det gjør ikke jon heller. han går ikke med prikkete slips
Grooo Skrevet 7. september 2004 #12 Skrevet 7. september 2004 Syntes ikke den filmen så noe morsom ut jeg, så jeg tror jeg står over i første omgang i alle fall...
Gjest lilletroll Skrevet 8. september 2004 #13 Skrevet 8. september 2004 Jeg vil se filmen, men jeg venter til den kommer på DVD for jeg skal se den på originalspråk!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #14 Skrevet 8. september 2004 Jeg er gammel fan av stripene, og har en god bunke pusur skoledagbøker liggende. Det har jo lenge gått tegneserier med samme poenger som i stripene omtrent(tror kanskje at Nickelodeon eller en av de kanalene hart sendt det), men jeg likte de aldri. Så tror kanskje at jeg ikke skal gå på kino og se filmen iallfall.
Chiquita Skrevet 8. september 2004 #15 Skrevet 8. september 2004 Jeg sitter og lurer på om jeg skal be med meg mine to små-søsken på kino jeg, så har jeg unnskyldning for å se den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå