Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2002 #1 Skrevet 6. juli 2002 Jeg har et lite problem så jeg håper noen av dere kunne hjelpe meg me!! Jeg har nylig fått meg en type å jeg er enormt forelska.. Var avstandsforelska i et halvt år før han endelig fikk øynene opp for meg! :D Og nå når vi nettopp er blitt sammen så har alt vært bare bra så langt! Men det er et lite minus med det hele... Han har rykte på seg for å være en så er sammen med damer bare for å ligge med dem... :cry: Og alle vennene hans sier at han bare er sammen med meg for å ligge med meg.. Men når jeg spørr han sier han at det ikke er sant. Hvem skal jeg høre på?? Vennene hans som har kjent han siden han gikk på barneskolen eller han som jeg er sammen med... Jeg vil så gjerne at forholdet vårt skal funke og at vi skal ha det bra sammen... Håper dere kan gi meg noen gode råd!! Da hadde jeg vært svært takknemlig!!
Gjest care Skrevet 6. juli 2002 #2 Skrevet 6. juli 2002 Tja, si det.... Egentlig synes jeg det bare er en ting å gjøre - vent med å hoppe til køys..... :blunke: ..... går han fra deg eller mister interessen fort, kan man vel konkludere med at han bare var ute etter en ting. :blunke:
Kristian (71) Skrevet 6. juli 2002 #3 Skrevet 6. juli 2002 Du har 2 muligheter: 1. som care sier vente med sex'en og se om han mener noe seriøst med dette, men det er vanskelig for deg også sikkert for du har vel også lyst. 2. Ha sex med han og se om vennene han snakker sant. Da må du i såfall være forberedt på at det kan skje, og veie det opp i mot om det er verdt det for deg å ligge med han.
waco Skrevet 6. juli 2002 #4 Skrevet 6. juli 2002 Kanskje du burde ligge med ham straks? For å sjekke om han er noe tess... Waco ....ånei jeg glemte... dama er jo alltid offeret....ikkesant Care....?
Gjest care Skrevet 6. juli 2002 #5 Skrevet 6. juli 2002 :blunke: Her er det ikke snakk om noe offer. Tullete av deg Wacco, å blande dette inn her. Nok en gang prøver du å avspore debatten for å få en annen teit debatt på banen. Helst med jenta på den ene siden og gutten på den andre. Du vet Waco, når du får noen år på deg så vil du snart merke at det ikke finnes noe som heter jentelus og guttelus!!!! Et råd til Gjesten som opprinnelig vil ha et råd: ikke ligg med han bare for å finne ut om han er noe å samle på, så desperat er du vel ikke? :blunke:
waco Skrevet 6. juli 2002 #6 Skrevet 6. juli 2002 Hør da Care.... i løpet av et kvinnes gjennomsnitt liv har hun ca firetusen samleier... En til eller fra gjør ingenting... Jeg hadde ikke giddet involvere meg i en kvinne som nektet meg sex...fordi ei kjerring på nettet sa "veeeent......kanskje han bare er ute etter eeeen tiiiing..." Skjønner du hva jeg mener nå? Waco ...kan godt ta det en gang til....
Gjest care Skrevet 6. juli 2002 #7 Skrevet 6. juli 2002 Vet du hva, Waco. Dette blir for teit, og det vet du også...... Jeg holder meg for god til å debattere mer om dette....jeg også elsker å debatterer for debatten sin skyld, men da må det være noe som er mer givende enn dette. Ha en fortreffelig lørdagskveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå