AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Huff, trodde ikke jeg skulle komme dit at Tinder ville påvirke selvtilliten min. Jeg har fått massevis av matcher og chattet litt med et par menn jeg har fått god tone med. En av dem spurte om jeg ville ta en kaffe en dag, og vi skulle prøve å møtes i på torsdag. Men så trakk han seg plutselig unna og det ble ikke noe av. Nå har jeg ikke hørt noe mer. Føler også responsen fra andre er lunken. Jeg har hatt litt lyst til å gå på date med et par av disse mennene og må innrømme at jeg føler meg mindre attraktiv når de ikke viser mer interesse. Jeg er voksen, så det er litt flaut å innrømme at Tinder påvirker meg sånn. Noen som kan snakke litt fornuft til meg? 😊Anonymous poster hash: 228cf...28d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Her er noe fornuftig: Hvorfor venter du på at de skal foreslå en kaffe fremfor å ta litt initiativ selv? Damer som ikke tar initiativ til å holde en samtale gående gidder jeg ikke prate med da hun sansynligvis ikke egentlig er så interessert. Anonymous poster hash: ddd5a...6c5 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Mange er nok litt nervøse når det kommer til å ta steget med å faktisk treffe noen. Jeg regner med at det er derfor enkelte viker fra i siste sekund. Det har jeg også gjort (dessverre). Når de snakker med deg og planlegger å treffe deg (selv om de avlyser) synes de jo at du er attraktiv nok. Jeg forstår at det er lett å tenke slik, men antakeligvis er det en annen årsak til dette. Det er også mange menn (akkurat som kvinner) som er på tinder for en selvtillitsboost, bare for å se, for morro skyld etc. som ikke har store planer om å prate med noen. Det er mange årsaker, og det har lite med deg å gjøre egentlig. Anonymous poster hash: b9b69...415 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Her er noe fornuftig: Hvorfor venter du på at de skal foreslå en kaffe fremfor å ta litt initiativ selv? Damer som ikke tar initiativ til å holde en samtale gående gidder jeg ikke prate med da hun sansynligvis ikke egentlig er så interessert.Anonymous poster hash: ddd5a...6c5 Jeg tok initiativ. Vi skulle avtales nærmere, og da jeg ikke hørte noe mer, foreslo jeg torsdag. Han skulle sjekke om det passet og gi beskjed - og så ble det stille. Det virket som en del menn på Tinder er vant til ikke å gå respons/svar fra damene. Så kanskje de fort tenker at dama er desperat hvis de tar initiativ? Jeg bruker alt for mye tid på å analysere og er skikkelig skuffet over at det ikke ble kaffedate. 😟Anonymous poster hash: 228cf...28d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Mange er nok litt nervøse når det kommer til å ta steget med å faktisk treffe noen. Jeg regner med at det er derfor enkelte viker fra i siste sekund. Det har jeg også gjort (dessverre). Når de snakker med deg og planlegger å treffe deg (selv om de avlyser) synes de jo at du er attraktiv nok. Jeg forstår at det er lett å tenke slik, men antakeligvis er det en annen årsak til dette. Det er også mange menn (akkurat som kvinner) som er på tinder for en selvtillitsboost, bare for å se, for morro skyld etc. som ikke har store planer om å prate med noen. Det er mange årsaker, og det har lite med deg å gjøre egentlig. Anonymous poster hash: b9b69...415 Takk for fint svar. Fornuften min sier også at det antakelig har lite å gjøre med meg. Det er jo kun snakk om noen få bilder, de vet ikke hvem eller hvordan jeg er. Det er derfor jeg blir så overrasket over at det påvirker meg i negativ retning. 😟 Det har vel noe å gjøre med at jeg er helt nysingel etter mange år i et forhold og ikke er helt trygg på min egen verdi i "markedet" ennå 😉Anonymous poster hash: 228cf...28d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Hva med bare å slette Tinder, TS? Anonymous poster hash: 8274b...8e4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 Selv om du ikke burde ta det personlig så synes jeg det er uhøflig oppførsel av disse mennene. Jeg har ikke brukt Tinder, men var aktiv på diverse andre datingsider i mine yngre dager og har ALDRI opplevd at noen som foreslår å treffes plutselig bare slutter å gi lyd fra seg. Makan! Har man først innledet en samtale med noen og funnet dem interessante nok til å drikke kaffe med så får man følge opp. Tinder må være et sted for ubehøvlede idioter.Anonymous poster hash: 12479...bca 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har litt samme erfaring, uten at jeg har gjort noen avtale med noen. Har ikke kommet så langt som at noen har foreslått date, fordi mennene er trege å svare på meldinger. Så treg at jeg har slettet flere. Jeg tenker også det samme som deg, om jeg virkelig er så lite attraktiv/interessant at de ikke gidder å anstrenge seg. Men kanskje er det andre ting, som prestasjonsangst eller at de egentlig er i et forhold. Skuffende er det i hvert fall. Anonymous poster hash: 78bb5...c6e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #9 Skrevet 12. juli 2015 Hva med bare å slette Tinder, TS?Anonymous poster hash: 8274b...8e4 Jeg kommer til å gjøre det Anonymous poster hash: 228cf...28d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #10 Skrevet 12. juli 2015 Jeg kommer til å gjøre det Anonymous poster hash: 228cf...28d Jeg synes ikke det er så lurt, å bare gi tapt. Det kan jo godt være det er flere menn der inne som passer for deg. Gi det flere sjanser. Ikke døm nye menn der inne på bakgrunn av andres oppførsel. Disse mennene har jo ingenting med hverandre å gjøre. Anonymous poster hash: 78bb5...c6e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 Selv om du ikke burde ta det personlig så synes jeg det er uhøflig oppførsel av disse mennene. Jeg har ikke brukt Tinder, men var aktiv på diverse andre datingsider i mine yngre dager og har ALDRI opplevd at noen som foreslår å treffes plutselig bare slutter å gi lyd fra seg. Makan! Har man først innledet en samtale med noen og funnet dem interessante nok til å drikke kaffe med så får man følge opp. Tinder må være et sted for ubehøvlede idioter.Anonymous poster hash: 12479...bca Takk for svar! Synes det er litt uhøflig selv. Det var jo han som spurte om kaffedate, og så ender det med st jeg blir sittende og vente på svar. Hvis man ikke vil eller kan likevel, er det ikke verre enn å si det vel? Dette er en sunn, godt utdannet mann i tredveårene med ett barn, som virket veldig ålreit. Kanskje normal høflighet ikke gjelder på Tinder... 😟Anonymous poster hash: 228cf...28d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Jeg synes ikke det er så lurt, å bare gi tapt. Det kan jo godt være det er flere menn der inne som passer for deg. Gi det flere sjanser. Ikke døm nye menn der inne på bakgrunn av andres oppførsel. Disse mennene har jo ingenting med hverandre å gjøre.Anonymous poster hash: 78bb5...c6e Joda, det er helt sikkert hyggelige menn der inne. Men når jeg ender med å føle meg mindre attraktiv, tenker jeg st det kanskje er bedre å holde meg unna og heller ta den oppmerksomheten jeg får face to face i andre settinger. 😊Anonymous poster hash: 228cf...28d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Joda, det er helt sikkert hyggelige menn der inne. Men når jeg ender med å føle meg mindre attraktiv, tenker jeg st det kanskje er bedre å holde meg unna og heller ta den oppmerksomheten jeg får face to face i andre settinger. Anonymous poster hash: 228cf...28d Jeg ser det. Men jeg er jo litt i samme situasjon, og jeg tok meg først ganske nær av den lunkne responsen blant flere der inne. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke vil ta det innover meg. Basert på tilbakemeldinger jeg har fått i det virkelige liv så vet jeg jo at jeg ikke er lite attraktiv. Og man blir mer attraktiv av å ha selvtillit og ikke være avhengig av hvilken respons man får fra en mann. Jeg synes du skal ta makten og tenke at den mannen på Tinder som får muligheten til å bli kjent med deg er heldig, uansett om han ikke skulle ha vett/mot nok til å benytte sjansen. Anonymous poster hash: 78bb5...c6e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #14 Skrevet 12. juli 2015 Takk for svar! Synes det er litt uhøflig selv. Det var jo han som spurte om kaffedate, og så ender det med st jeg blir sittende og vente på svar. Hvis man ikke vil eller kan likevel, er det ikke verre enn å si det vel? Dette er en sunn, godt utdannet mann i tredveårene med ett barn, som virket veldig ålreit. Kanskje normal høflighet ikke gjelder på Tinder... 😟Anonymous poster hash: 228cf...28d Nettopp! Han burde sagt ifra hvis noe kom i veien eller han av andre grunner har ombestemt seg. Det er alminnelig folkeskikk.Anonymous poster hash: 12479...bca 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #15 Skrevet 12. juli 2015 Jeg ser det. Men jeg er jo litt i samme situasjon, og jeg tok meg først ganske nær av den lunkne responsen blant flere der inne. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke vil ta det innover meg. Basert på tilbakemeldinger jeg har fått i det virkelige liv så vet jeg jo at jeg ikke er lite attraktiv. Og man blir mer attraktiv av å ha selvtillit og ikke være avhengig av hvilken respons man får fra en mann. Jeg synes du skal ta makten og tenke at den mannen på Tinder som får muligheten til å bli kjent med deg er heldig, uansett om han ikke skulle ha vett/mot nok til å benytte sjansen.Anonymous poster hash: 78bb5...c6e Godt å høre at vi er flere i samme situasjon i alle fall. 😊 Jeg skal se om jeg klarer å tenke sånn som deg. Hvis jeg beholder Tinder, dukker det kanskje opp noe ordentlig bra etter hvert. Så får jeg bare slette han som ikke gidder å svare mer. 😊Anonymous poster hash: 228cf...28d
Ellen_35 Skrevet 12. juli 2015 #16 Skrevet 12. juli 2015 Huff, trodde ikke jeg skulle komme dit at Tinder ville påvirke selvtilliten min. Jeg har fått massevis av matcher og chattet litt med et par menn jeg har fått god tone med. En av dem spurte om jeg ville ta en kaffe en dag, og vi skulle prøve å møtes i på torsdag. Men så trakk han seg plutselig unna og det ble ikke noe av. Nå har jeg ikke hørt noe mer. Føler også responsen fra andre er lunken. Jeg har hatt litt lyst til å gå på date med et par av disse mennene og må innrømme at jeg føler meg mindre attraktiv når de ikke viser mer interesse. Jeg er voksen, så det er litt flaut å innrømme at Tinder påvirker meg sånn. Noen som kan snakke litt fornuft til meg? Anonymous poster hash: 228cf...28d tinder er et kjøttmarked. du vet ikke hvor "tøs" personen du snakker med er. møt folk på gamlemåten så får du sanse hvordan personen egentlig er. dropp tinder folkens!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #17 Skrevet 13. juli 2015 Jeg snakket med en søt, interessant dame, praten fløt lett, før hun plutselig bare slettet meg. Hadde ikke kommet så langt som til å avtale tid eller sted, men begge var interessert i å møtes. Skikkelig kjipt. Skjønner deg godt, TS. Har hatt hell på Tinder tidligere, men tror folk er mer useriøse der inne nå om sommeren enn ellers. Det er sikkert flere som bare vil ha noe for en uke eller to, og plutselig finner de noe deiligere de helle vil kose seg med i noen uker. Anonymous poster hash: 2d02b...78d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #18 Skrevet 13. juli 2015 Jeg snakket med en søt, interessant dame, praten fløt lett, før hun plutselig bare slettet meg. Hadde ikke kommet så langt som til å avtale tid eller sted, men begge var interessert i å møtes. Skikkelig kjipt. Skjønner deg godt, TS. Har hatt hell på Tinder tidligere, men tror folk er mer useriøse der inne nå om sommeren enn ellers. Det er sikkert flere som bare vil ha noe for en uke eller to, og plutselig finner de noe deiligere de helle vil kose seg med i noen uker. Anonymous poster hash: 2d02b...78d Hun slettet ikke Tinder da? Hvis du har henne på facebook og/eller snapchat kan du spørre henne hva som skjer? Til TS: vet hvordan du har det, tror ikke man skal ta tinder seriøst i det hele tatt og ihvertfall ikke personlig ville satset mer på "ordentlige" datingsider hvis jeg var ute etter noe mer enn å matche og si hei.Anonymous poster hash: cad44...f9c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #19 Skrevet 13. juli 2015 Huff, trodde ikke jeg skulle komme dit at Tinder ville påvirke selvtilliten min. Jeg har fått massevis av matcher og chattet litt med et par menn jeg har fått god tone med. En av dem spurte om jeg ville ta en kaffe en dag, og vi skulle prøve å møtes i på torsdag. Men så trakk han seg plutselig unna og det ble ikke noe av. Nå har jeg ikke hørt noe mer. Føler også responsen fra andre er lunken. Jeg har hatt litt lyst til å gå på date med et par av disse mennene og må innrømme at jeg føler meg mindre attraktiv når de ikke viser mer interesse. Jeg er voksen, så det er litt flaut å innrømme at Tinder påvirker meg sånn. Noen som kan snakke litt fornuft til meg? Anonymous poster hash: 228cf...28d Fyren har tydeligvis ikke folkeskikk når han ikke kan si fra, så vær takknemlig for at du slapp å bli involvert med en sånn type. Er han seriøs, og verdt å samle på, vil han ta hensyn til deg og bry seg om hvordan du har det. Anonymous poster hash: 96cb8...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå