Gå til innhold

Når to damer som er venninner meg hverandre liker deg.

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Har havnet i en litt skinkig situasjon og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg liker hun ene av dem og vi har vært med hverandre og flørtet en del. Hun andre har tatt en del initiativ til samtaler og har spurt meg ut, men jeg takket pent nei for jeg har ikke lyst å ødelegge ting med hun jeg liker. Burde jeg si noe til hun jeg liker at venninnen spurte meg ut? eller er det best å ikke  si noe? Jeg er litt redd for at hun jeg liker vil backe ut dersom hun finner ut at venninnen hennes liker meg også. Samtidig vet jeg ikke hvor mye de snakker sammen, kan jo hende hun vet det allerede. Bløøhh..

Endret av Minesveiper
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du bør si det, særlig når det ikke er noe seriøst mellom deg og hun du liker. Hvorfor tenker du på å si det i det hele tatt egentlig? Du ble spurt ut, og du sa nei. Hva er det å fortelle? At det er venninnen hennes? Det er jo opp til venninnen selv å fortelle. 

Anonymous poster hash: 16307...7a4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Skinkig?"😂

Anonymous poster hash: 45cf0...a4a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fortell til hun som tar initiativ til samtaler at du ikke er interessert, i tilfelle hun ikke tok hintet da du sa nei til å bli med ut?

Du trenger ikke si noe til hun andre, hva er poenget med det..

Anonymous poster hash: ebb13...024
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du har ikke plikt til å si noe. Men du kan jo ta det litt rolig/sakte med hun du er interessert i, av hensyn til venninnen.

Anonymous poster hash: d7f6f...6b4
Gjest BethD
Skrevet

Du trenger ikke si noe.. det er jo ikke så mye å si egentlg heller.. har jo ikke skjedd noe,og det er jo ikke seriøst mellom deg og hun du liker....=)

Skrevet

Paranoia alert: 

Du bør også vurdere muligheten for at de snakker sammen om deg.

• Liker 2
Skrevet

Paranoia alert: 

Du bør også vurdere muligheten for at de snakker sammen om deg.

Jeg tenkte det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte det samme.

Jeg og venninnene mine snakka sammen om en gutt vi alle syntes var vanvittig pen her for en del år siden. Alle forsøkte nok å få litt oppmerksomhet, men da han fattet interesse for meg mistet alle de andre interessen :)

Anonymous poster hash: 1d042...dec

Skrevet

Jeg og venninnene mine snakka sammen om en gutt vi alle syntes var vanvittig pen her for en del år siden. Alle forsøkte nok å få litt oppmerksomhet, men da han fattet interesse for meg mistet alle de andre interessen :)

Anonymous poster hash: 1d042...dec

Og?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fortell til hun som tar initiativ til samtaler at du ikke er interessert, i tilfelle hun ikke tok hintet da du sa nei til å bli med ut?

Du trenger ikke si noe til hun andre, hva er poenget med det..

Anonymous poster hash: ebb13...024

Hvorfor i alle dager skal han si helt uten videre til jenta han allerede har avvist at "Nei, du, jeg er ikke interessert i deg". Det forstod hun jo utmerket godt selv, og jeg tviler på at hun trenger enda en kommentar på akkurat dette. Hvis noen hadde gjort dette med meg hadde jeg virkelig betvilt de sosiale antennene hans. 

Anonymous poster hash: 16307...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de er gode venninder vet de nok om hvem den andre har crush på. Kanskje den enevenninden har mast på å få deg med å finne på noe, fordi hun prøver å spleise deg og hun andre? Altså maser om å bli med på fest f.eks, fordi hunvet at der vil du møte venninden også?
En venninde av meg som kjente en jeg likte maste alltid på han for at han skulle bli med på ting hvor jeg "tilfeldigvis" også var sånn at vi kunne bli bedre kjent.

Hvis de to jentene ikke kjenner hverandre så nært så kan det jo være at begge liker deg, men det er ikke nødvendig da å si til hun ene at en bekjent av henne også liker deg.  Men det er rimelig å si til hun som liker deg men som ikke du liker at "beklager jeg er interessert i en annen for tiden".

Anonymous poster hash: e7923...269
AnonymBruker
Skrevet

Har havnet i en litt skinkig situasjon og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg liker hun ene av dem og vi har vært med hverandre og flørtet en del. Hun andre har tatt en del initiativ til samtaler og har spurt meg ut, men jeg takket pent nei for jeg har ikke lyst å ødelegge ting med hun jeg liker. Burde jeg si noe til hun jeg liker at venninnen spurte meg ut? eller er det best å ikke si noe? Jeg er litt redd for at hun jeg liker vil backe ut dersom hun finner ut at venninnen hennes liker meg også. Samtidig vet jeg ikke hvor mye de snakker sammen, kan jo hende hun vet det allerede. Bløøhh..

Hehe. Kanskje det var en av disse shittestene man hører så mye om her på kg.

Anonymous poster hash: a23ee...067

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...