AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Jeg bestilte sofa på lørdag. Leveringstiden på sofaen er 8uker. Nå tror jeg at jeg har ombestemt meg angående hvilken farge på trekket jeg vil ha. Det gikk litt fort for meg, og beslutningen ble dessverre tatt litt på sparket... Er det sannsynlig at jeg kan få endret dette om jeg ringer i morgen? Skal ha samme stoff, prisen blir derfor lik, men det er fargen jeg angrer på.Anonymous poster hash: e0075...c77
SiMa Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Jeg bestilte sofa på lørdag. Leveringstiden på sofaen er 8uker. Nå tror jeg at jeg har ombestemt meg angående hvilken farge på trekket jeg vil ha. Det gikk litt fort for meg, og beslutningen ble dessverre tatt litt på sparket... Er det sannsynlig at jeg kan få endret dette om jeg ringer i morgen? Skal ha samme stoff, prisen blir derfor lik, men det er fargen jeg angrer på.Anonymous poster hash: e0075...c77 Sannsynligvis går det bra om du ringer med en gang butikken åpner i morgen. Det er bare å ringe og høre, det verste som skjer er at de sier nei.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Bohus. Anonymous poster hash: e0075...c77
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Jeg bestilte sofa på lørdag. Leveringstiden på sofaen er 8uker. Nå tror jeg at jeg har ombestemt meg angående hvilken farge på trekket jeg vil ha. Det gikk litt fort for meg, og beslutningen ble dessverre tatt litt på sparket... Er det sannsynlig at jeg kan få endret dette om jeg ringer i morgen? Skal ha samme stoff, prisen blir derfor lik, men det er fargen jeg angrer på.Anonymous poster hash: e0075...c77 Jeg fikk gjort det hos skeidar. Sikkert ikke noe problem så lenge den ikke er i produksjon enda.Anonymous poster hash: c3bf9...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå