Gå til innhold

Litt hjelp ang vippeextensions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vurderer å prøve ut vippeextensions. 

Men, de gangene jeg har brukt falske helremse vipper og punktvipper. Har jeg våknet neste dag fordi vippene enten er helt bøyd og ødelagte eller rett og slett falt av. Grunnen er fordi jeg ligger med trynet trykt ned i puta om natten tydeligvis.. Og er da redd for at jeg ødelegger vippeextensionsene etter bare en eller to netter, nettopp fordi jeg SKAL ligge med trynet ned i puta. :fnise: Om det er bortkastet penger. Noen her som sover som meg og har vippeextensions eller kan fortelle meg hva de tror vil skje?

Setter pris på all hjelp og råd :blomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest stina94
Skrevet

Jeg bruker også sove som deg, og jeg har nettopp hatt vippeexstensions, og anbefaler det virkelig ikke! Tror den eneste grunnen til at folk går med det er fordi alle dine naturlige forsvinner og du må fylle på for å ha vipper. Jeg var veldig forsiktig i starten og sov bare på ryggen for å ikke ødelegge de, men ga opp etterhvert og de ble ikke like fine når jeg lå med trynet nedi puta nei.. Dessuten er de bare i veien, du kan ikke tørke ansiktet ordentlig etter en dusj osv. Jeg ønsket bare at de skulle falle av, og ønsket jeg ikke hadde gjort det. Har mistet nesten alle naturlige øyevipper nå også, da jeg ble så lei tilslutt at jeg "rev" dem av.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker også sove som deg, og jeg har nettopp hatt vippeexstensions, og anbefaler det virkelig ikke! Tror den eneste grunnen til at folk går med det er fordi alle dine naturlige forsvinner og du må fylle på for å ha vipper. Jeg var veldig forsiktig i starten og sov bare på ryggen for å ikke ødelegge de, men ga opp etterhvert og de ble ikke like fine når jeg lå med trynet nedi puta nei.. Dessuten er de bare i veien, du kan ikke tørke ansiktet ordentlig etter en dusj osv. Jeg ønsket bare at de skulle falle av, og ønsket jeg ikke hadde gjort det. Har mistet nesten alle naturlige øyevipper nå også, da jeg ble så lei tilslutt at jeg "rev" dem av.

Samme her. Har hatt det i ett par måneder. Man er så forsiktig i begynnelsen når det er et fint resultat, men så får man aldri gnidd seg i øynene, føler man ikke får fjernet sminke ordentlig, i dusjen så svir det med shampo og lim fra vippene(?), og man kan fortsatt ikke gni, vippene står til alle kanter etter en runde i senga, ens egne vipper blir lengre og man kjenner der løsvippene er festet (liten kul) og man bare må pelle og det ender ikke før man har dratt av både egne og de falske, det blir mellomrom, man må bruke vippebørste. Det blir ikke veldig fint til slutt. Har dratt ut så mange i kveld (ikke smart, men akk så tilfredstilende) Men fant ut nå at det er veldig fint med løsvipper bare i kanten av øyet, får litt cateyes-look. Heldigvis vokser øyevipper ut temmelig fort! :)

Sover alltid på høyre side med ansiktet ned i puta og ser merkbart forskjell etter et par uker bare.

Anonymous poster hash: 85570...763

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine vippeextensions! Har hatt og fylt på i 2-3 mnd. Ikke merket at jeg har mistet noe særlig av mine egne vipper. De påsatte holder seg fine lenge, selv om jeg ligger godt nedi puta. Synes det er helt genialt å slippe å sminke øynene! Vet det er noen som reagerer på limet som brukes, men det har ikke jeg merket. Kommer til å fortsette, det er absolutt verdt hver krone! :)

Anonymous poster hash: e879a...d50

Skrevet

Jeg har vippeextensions, og ligger med hodet ned i puta hele tiden, mine har ihvertfall ikke blitt ødelagt av det :)

Skrevet

Hei, og tusen takk for svar dere! Jeg ser det er delte og forskjellige meninger her. Så jeg får fundere på dette litt til  :laugh: Tenker bare om det er noe vits å kaste bort nesten 1000 kr, hvis jeg våkner neste dag og vippene ligger strødd i senga.... 

Takk alle. snille er dere  :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...