Gå til innhold

Damer- hvordan får dere napp på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går dere frem for å få dere napp på byen, blir du ofte avvist? 

Anonymous poster hash: 88397...e15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakker med folk, smiler hele tiden og fokuserer på å ha det moro. Får napp hver gang jeg er på byen, men benytter meg ytterst sjeldent av det.

Anonymous poster hash: 83e1c...df9
AnonymBruker
Skrevet

Blir som oftest sjekket opp av noen uten å gjøre en stor innsats for det. Er generelt glad og sosial når jeg er på byen, og er mest opptatt av å ha det gøy med de jeg er med. Men hvis jeg en sjelden gang sjekker opp noen selv går jeg vanligvis bort til dem og bare begynner å prate. Funker fint! 

Anonymous poster hash: 14f75...1ab
AnonymBruker
Skrevet

Snakker med folk, smiler hele tiden og fokuserer på å ha det moro. Får napp hver gang jeg er på byen, men benytter meg ytterst sjeldent av det.

Anonymous poster hash: 83e1c...df9

Samme som dette.

Bare å stille seg i baren så kommer det menn.

Smiler, ler og bruker sjarm. Flørter. Får en del oppmerksomhet, gøy å flørte, men går hjem alene.

Blir aldri avvist, syns det er for enkelt å sjekke opp menn.

Gøy med en utfordring, elsker å flørte og se om de blir interessert. De blir som regel det.

Anonymous poster hash: 54997...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går inn. 

Det er overhodet ikke vanskelig å få "napp" for en kvinne som er ute på byen. Det er selvsagt lettere jo mer attraktiv man er, men utover kvelden betyr vel ikke dette noe særlig vil jeg tro. Nå finner jeg meg aldri noe på byen eller har engangsligg uansett. 

Anonymous poster hash: 8a4a7...cdb
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme som dette.

Bare å stille seg i baren så kommer det menn.

Smiler, ler og bruker sjarm. Flørter. Får en del oppmerksomhet, gøy å flørte, men går hjem alene.

Blir aldri avvist, syns det er for enkelt å sjekke opp menn.

Gøy med en utfordring, elsker å flørte og se om de blir interessert. De blir som regel det.

Anonymous poster hash: 54997...8a8

Hvordan er det du avviser dem til slutt da? Det er dette jeg har litt problemer med. Jeg regner med at du gjør det på en galant måte ut ifra hvordan du skriver. 

Anonymous poster hash: 8a4a7...cdb

AnonymBruker
Skrevet

kløft. 

Det er svaret. Kløft min venn, kløft. Jo dypere, jo mer sikler de. 

og alkohol, masse alkohol. 

Anonymous poster hash: c3ad0...7f9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så ofte, sjeldent jeg tar med fiskestanga på byen.

Anonymous poster hash: f5a26...36d
AnonymBruker
Skrevet

De trenger ikke gjøre noen innsats ...sminke seg og smile litt så er det som regel i boks det. 

Hadde de prøvd seg og vært menn for noen helger så tror jeg raskt at de er sjeleglad for å være kvinnfolk,

spesielt i denne kulturen. Noe de sikkert er allerede uten å trenge å være menn da :)

Anonymous poster hash: 1aab9...413
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går inn.  Det er overhodet ikke vanskelig å få "napp" for en kvinne som er ute på byen. Det er selvsagt lettere jo mer attraktiv man er, men utover kvelden betyr vel ikke dette noe særlig vil jeg tro. Nå finner jeg meg aldri noe på byen eller har engangsligg uansett.  Anonymous poster hash: 8a4a7...cdb

Får du ofte napp med noen du vil skal bite på?

Anonymous poster hash: d1168...374

AnonymBruker
Skrevet

kløft. 

Det er svaret. Kløft min venn, kløft. Jo dypere, jo mer sikler de. 

og alkohol, masse alkohol. 

Anonymous poster hash: c3ad0...7f9

Nja, jeg går alltid i vanlige tskjorter eller gensere, også høyhalset genser og blir ALLTID sjekket opp fordet. Jeg søker ikke menn, unngår øyekontakt osv men de "renner" alltid inn.

For å svare TS, er du mann som lurer, eller dame som ønsker tips? Uansett, det beste er å være seg selv og ikke være redd for å komme i prat. Er ikke noen spesielle triks, men å smile og være hyggelig er en fordel. For å vise tydelig at du ønsker "napp" kan det også lønne seg å berøre litt på armen og flørte tydelig. Spørre om hvordan type jenter han liker, så sier han deg, og saken er i boks.

Anonymous poster hash: 0235c...bbf

Gjest Tingelinling
Skrevet

Man trenger ikke å smile eller ha kløft engang. Menn som har ølbrillene på, er åpne for det meste. I alle fall for den kommende natten. Etter den første natten, må man prestere litt mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye øyekontakt og passe på å ikke være omringet av venner til enhver tid, for da tør ingen å komme bort.

Anonymous poster hash: f0aea...dc7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Freaky people.....

AnonymBruker
Skrevet

Freaky people.....

:klo:

Anonymous poster hash: ecac5...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Og mange kvinner mener at de har det minst like vanskelig som menn med å finne seg en partner  :skratte:

Anonymous poster hash: 21f07...58a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ingenting. Det holder at jeg ikke har baller mellom beina. Jeg er ikke så interessert i menn på byen så det bryr meg ikke om de sjekker meg opp eller ikke. 

De trenger ikke gjøre noen innsats ...sminke seg og smile litt så er det som regel i boks det. 

Hadde de prøvd seg og vært menn for noen helger så tror jeg raskt at de er sjeleglad for å være kvinnfolk,

spesielt i denne kulturen. Noe de sikkert er allerede uten å trenge å være menn da :)

Anonymous poster hash: 1aab9...413

Jeg hadde likt det om jeg fikk være i fred når jeg gikk ut på byen. Ikke interessert i menn med ølbriller på som skal lufte pikken sin i det hele tatt. 

Tror kanskje du bør innse at menn og kvinner har et fundamentalt ulikt forhold til uforpliktende sex. 

Anonymous poster hash: 9931e...6c3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og mange kvinner mener at de har det minst like vanskelig som menn med å finne seg en partner  :skratte:

Det er ikke på byen man finner seg kjæreste..Oppmerksomhet og kanskje sex, men ikke alle kvinner er like gira på det..

Anonymous poster hash: 9931e...6c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel ikke de som har svart i denne tråden.

Anonymous poster hash: ecac5...6fb

Skrevet

Gjør ikke en dritt. Er mennene som kommer til meg, men jeg er aldri interessert. Driver ikke med sånt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...