AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 En venninne skal gifte seg senere i sommer. Vi er ikke veldig nære, men har hatt mye kontakt i det siste og jeg setter pris på vennskapet vårt. De skal kun ha bryllup med nærmeste familie, og jeg er ikke invitert. Likevel ønsker jeg å gi dem en liten oppmerksomhet på den store dagen. Er det noen som har tips til en liten gave jeg kan gi, eller en formening om hvilket beløp jeg bør legge meg på? Jeg vil ikke gi noe stort siden vi ikke er SÅ nære og jeg ikke har råd til å bruke hundrevis av kroner på bryllupsgave. Likevel vil jeg gi noe som de husker at de fikk av meg. Anonymous poster hash: 61ff1...b7c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Nei, det har de ikke. Anonymous poster hash: 61ff1...b7c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 2-300 krAnonymous poster hash: 7cb21...127
Amens Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Lyshus fra kähler. Kjempeflotte med lys i. Jeg synes og de er flotte, men med mindre ts er sikker på at de vil like dem, så ville jeg styrt unna. Jeg har fått mye nips gjennom årene og mye har gått i søpla. Om du vet at de liker vin eller noe slikt, så kan du kjøpe det. Billetter til en opplevelse kanskje? Det er vanskelig å kjøpe ting som ikke er så dyrt når man ikke kjenner personen så godt.
Gjest O.G. Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 Jeg synes og de er flotte, men med mindre ts er sikker på at de vil like dem, så ville jeg styrt unna. Jeg har fått mye nips gjennom årene og mye har gått i søpla. Om du vet at de liker vin eller noe slikt, så kan du kjøpe det. Billetter til en opplevelse kanskje? Det er vanskelig å kjøpe ting som ikke er så dyrt når man ikke kjenner personen så godt. Det kan fort bli for kostbart når man ikke er invitert.
Blosa Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Jeg synes og de er flotte, men med mindre ts er sikker på at de vil like dem, så ville jeg styrt unna. Jeg har fått mye nips gjennom årene og mye har gått i søpla. Om du vet at de liker vin eller noe slikt, så kan du kjøpe det. Billetter til en opplevelse kanskje? Det er vanskelig å kjøpe ting som ikke er så dyrt når man ikke kjenner personen så godt. De kan sikkert få en byttelapp 😊👍🏻
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #9 Skrevet 12. juli 2015 Det kan fort bli for kostbart når man ikke er invitert. Må jo ikke være så dyrt. Gavekort på kino, teater e.l for eksempel Anonymous poster hash: d2af9...198
Gjest Margit Spat Skrevet 12. juli 2015 #10 Skrevet 12. juli 2015 Når det gjelder beløp, tror jeg at jeg ville lagt meg på 250-300 kroner. Forhåpentligvis nok til at man kan finne på en liten oppmerksomhet, men ikke så mye at brudeparet blir "brydd", siden de sikkert ikke forventer noe som helst. Hvis det var meg, ville jeg tatt meg en tur innom Vinmonopolet og spurt etter en vin som tåler å lagres i f.eks 5 eller 10 år. Da kan de kose seg med den på bryllupsdagen om x antall år, og det kan du jo skrive som en hilsning på kortet
strawberry Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 Før jeg leste de andre svarene her tenkte jeg også at passelig pris er maks 300.
Gjest O.G. Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 (endret) Må jo ikke være så dyrt. Gavekort på kino, teater e.l for eksempel Anonymous poster hash: d2af9...198 Som hurtig blir 300-700kr. Endret 12. juli 2015 av O.G.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Lyshus fra kähler. Kjempeflotte med lys i. Interiørting bør man være forsiktig med å gi andre i presang. Vi damer har ofte sterke meninger på det området.
Wilma- Skrevet 12. juli 2015 #14 Skrevet 12. juli 2015 Når det gjelder beløp, tror jeg at jeg ville lagt meg på 250-300 kroner. Forhåpentligvis nok til at man kan finne på en liten oppmerksomhet, men ikke så mye at brudeparet blir "brydd", siden de sikkert ikke forventer noe som helst. Hvis det var meg, ville jeg tatt meg en tur innom Vinmonopolet og spurt etter en vin som tåler å lagres i f.eks 5 eller 10 år. Da kan de kose seg med den på bryllupsdagen om x antall år, og det kan du jo skrive som en hilsning på kortet For en utrolig god idè! Den skal jeg spare og bruke siden
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #15 Skrevet 12. juli 2015 Tusen takk for svar! Før jeg lagde denne tråden tenkte jeg 2-300 kroner selv, og ville bare se om det var helt på jordet eller ok. Vin eller annen alkohol er ikke aktuelt, da brudgommen ikke drikker alkohol. Billetter til en opplevelse blir fort dyrt, siden det må være til to personer. Jeg har litt lyst å kjøpe noe som de bruker og husker at de fikk av meg. Jeg har jo vært hjemme hos dem mange ganger og ser sånn omtrent hva de liker, men man risikerer jo likevel å bomme helt. Har heldigvis noen uker igjen å lete! Anonymous poster hash: 61ff1...b7c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #16 Skrevet 13. juli 2015 Bor du i Oslo? Isåfall ville jeg tatt meg en tur innom det renseriet som ligger i Sørkedalsveien (rett over gaten for KPMG), der selger de, av alle ting, de utrolig søte "Metal Morphosis"-figurene. Google hvis du ikke vet hva det er. Figurene finnes i mange varianter, men et av dem forestiller et brudepar. Det er garantert en gave som blir husket! Det varierer hva de har på lager, så man bør være ute i god tid hvis de må bestille.Anonymous poster hash: 1f6f5...ff5
Gjest Margit Spat Skrevet 13. juli 2015 #17 Skrevet 13. juli 2015 Har de hage? I så fall kan de jo få et epletre, en solbærbusk e.l. Den tar seg kanskje ikke så flott ut på et gavebord, men det er en gave som varer, blir husket og som må pleies for å vokse og leve, akkurat som kjærligheten
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #18 Skrevet 13. juli 2015 Willow tree-figur? Synes disse er kjenpe søte og ganske klassiske.. http://www.willowtree.noAnonymous poster hash: ca20c...23c
Nattis33 Skrevet 18. juli 2015 #19 Skrevet 18. juli 2015 Omaggio-vasene er jo utrolig populære for tiden og finnes I flere farger og fra 199 kr og oppover. Veldig søte. Vi fikk flere sånne I ulike str til bryllupet vårt forrige lørdag 😊
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #20 Skrevet 19. juli 2015 Willow tree-figur? Synes disse er kjenpe søte og ganske klassiske..http://www.willowtree.noAnonymous poster hash: ca20c...23c Sorry, men disse hadde gått rett i søpla hvis jeg hadde fått dem. Ikke alle har den smaken, og langt fra alle setter pris på en religiøs pyntegjenstand. Omaggio-vasene er jo utrolig populære for tiden og finnes I flere farger og fra 199 kr og oppover. Veldig søte. Vi fikk flere sånne I ulike str til bryllupet vårt forrige lørdag Jeg har aldri skjønt greia med dem. De er kjedelige og ikke særlig fine. Jeg fikk en slik en, og jeg har vurdert å gi vasen videre... Dessverre fikk jeg det fra broren min og samboeren hans og de hadde nok lagt merke til om jeg ikke hadde vasen fremme siden de kjøpte vase til meg etter at de la merke til at jeg ikke hadde vase... Jeg hadde aldri i verden kjøpt den selv og jeg hadde i alle fall ikke kjøpt det til noen med mindre de ønsket seg det. Men idéen om å gi et tre i gave likte jeg. Det hadde jeg satt pris på, hvis det ikke hadde vært for at jeg kjøpte et gammelt hus med fult utvokst frukthage. Hadde faktisk for mange frukttrær og andre trær og hugget dem ned for å få litt mer luft i hagen. Og idéen om en vinflaske som kan lagres likte jeg også. Anonymous poster hash: cea33...4f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå