Gå til innhold

Dere gutter som vil ha forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om dere kunne vært sammen med en jente som ofte kan bli syk?

Ble akkurat dumpa av min samboer fordi han synes jeg er kjip å være sammen med fordi jeg ikke kan gå ut på byen hver helg eller løpe på fjellet hver dag. Har vært i ulykke, men er så og si frisk fra det nå. Men nå har jeg blitt syk igjen og hvis legen har rett er det en ganske alvorlig sykdom, men blir sikkert snart frisk.

Jeg er veldig glad i å lage en god middag eller spise ute eller gå på kino eller svømming eller noe slikt. Og nå når jeg ikke kan trene mye er jeg utrolig glad i å gå turer.

Jeg elsker altså å finne på ting, men ble utrolig lei meg av dette med han jeg var sammen med og lurer på om dere andre gutter er enig i det han sa. Han slo opp etter jeg hadde vært hjemme en kveld mens han var ute på fest pga at jeg hadde så sterke menstruasjonssmerter at jeg holdt på å besvime. Jeg er redd jeg alltid kommer til å være redd for at andre vil gjøre det samme mot meg senere..

Anonymous poster hash: fadfa...a57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slå fra deg sånne latterlige tanker og vær glad du er kvitt en slik dust. Selvfølgelig kan vi være glad i ei jente selv selv om hun iblant er syk!

Anonymous poster hash: e5ac5...676
  • Liker 14
Skrevet

Tullete spørsmål. Om det ikke skulle mer til for at han dumpet deg så er du bedre uten

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ME og lurer på det samme. For jeg ligger i senga på mørkt rom 20 av 30 dager i måneden og har fått høre før fra gutter som har likt meg at det blir vanskelig å være sammen da når jeg kan ses så sjeldent og ikke kan være med på ferier eller utflukter... :( Eneste jeg kan gjøre er å se tv i sofaen eller være med på biltur i max 30 minutter (før jeg må legge meg i mørkt rom igjen, og der tåler jeg hverken lyd eller berøring) det er greit som kjærestepar det, men ikke HVER gang...... Tror at jeg aldri kommer til å få kjæreste.... :( :(

Anonymous poster hash: 76a85...b6b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ME og lurer på det samme. For jeg ligger i senga på mørkt rom 20 av 30 dager i måneden og har fått høre før fra gutter som har likt meg at det blir vanskelig å være sammen da når jeg kan ses så sjeldent og ikke kan være med på ferier eller utflukter... :( Eneste jeg kan gjøre er å se tv i sofaen eller være med på biltur i max 30 minutter (før jeg må legge meg i mørkt rom igjen, og der tåler jeg hverken lyd eller berøring) det er greit som kjærestepar det, men ikke HVER gang...... Tror at jeg aldri kommer til å få kjæreste.... :( :(

Det høres litt mer ekstremt ut enn TS sin situasjon. Jeg skal ærlig innrømme at jeg tror du kommer til å slite med å få deg en mann som er noe å spare på, dessverre.

Anonymous poster hash: 40449...343

• Liker 3
Skrevet

Hei TS!

Jeg er ei jente, eller, er vel i grunnen en voksen kvinne/dame nå  :fnise: - som sliter en del med sykdom. Har problemer med luftveiene, har en hel haug med allergier og intoleranser, sliter med en del migrene, får også kraftige menssmerter slik du beskriver og bruker mye krefter på å holde gående en vanlig hverdag som jeg har inntrykk av at "vanlige" mennesker håndterer helt fint. Jeg går altså på jobb og studerer som andre men må hvile mye når jeg har fri eller porsjonere veldig på kreftene.

Har tross dette helt fint greid å ha kjæreste og de har alltid vært forståelsesfulle:) Så lenge man er blid, positiv, har litt stå-på-vilje (mener ikke at du skal presse deg her altså) og gir fyren sin litt spillerom til å finne på annet når han vil, har jeg inntrykk av at gutta generelt takler det fint! Kjæresten min får jo en del tid til å gjøre sine greier, henge med venner, treffe sin familie osv. og det har jeg fått høre han synes er flott selv om han gjerne aller helst vil ha mest mulig tid med meg. Man går i det minste ikke lei hverandre!

Ikke mist håpet!:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn en mann med ME. Neida, du trenger jo ikke det, men han vil forstå. 

Det finnes noen for alle der ute, det er det du må tenke på. Og du : ikke ha fokus på det du ikke har, men det du har. Du har sikkert mange andre bra sider.

Samme gjelder deg ts!

Anonymous poster hash: 2953c...6e9

• Liker 2
Skrevet

Å finne en kjæreste er vel ikke umulig, men antakelig mer utfordrende for personer som er for syke til å delta på en normal måte i diverse aktiviteter. Du må vel hvertfall se deg om etter en rolig fyr som kanskje foretrekker sofaen foran treningssenteret, eller en tur langs stranda foran seiltur.

Vil påstå det er naturlig at en svært aktiv person fort kjeder seg sammen med en inaktiv person. Jeg hadde samme greia med eksen, han var veldig ofte utmattet og sliten, ville helst legge seg rundt kl 21 selv i helgene, klaget mye på smerter og ubehag. Selv er jeg svært aktiv, både friluftsmenneske og treningsmenneske. Til slutt så jeg ikke poenget med å ha kjæreste når jeg uansett endte opp på alle aktiviteter alene eller med venner.

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem for meg. Hadde slitt mer med å være sammen med en som på død og live måtte være i ultraaktivitet hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe i mot det tror jeg. TS høres vel kanskje for aktiv ut for å passe med meg :-P. Jeg er en usosial kar med PC som hobby, så en stasjonær dame med behov for mye alenetid ville nok passet meg fint, men så er jo ikke jeg akkurat drømmemannen for de fleste heller :hallo:.

AnonymBruker
Skrevet

Å finne en kjæreste er vel ikke umulig, men antakelig mer utfordrende for personer som er for syke til å delta på en normal måte i diverse aktiviteter. Du må vel hvertfall se deg om etter en rolig fyr som kanskje foretrekker sofaen foran treningssenteret, eller en tur langs stranda foran seiltur.

Vil påstå det er naturlig at en svært aktiv person fort kjeder seg sammen med en inaktiv person. Jeg hadde samme greia med eksen, han var veldig ofte utmattet og sliten, ville helst legge seg rundt kl 21 selv i helgene, klaget mye på smerter og ubehag. Selv er jeg svært aktiv, både friluftsmenneske og treningsmenneske. Til slutt så jeg ikke poenget med å ha kjæreste når jeg uansett endte opp på alle aktiviteter alene eller med venner.

Jeg er jo en aktiv person. Jeg svømmer, går turer, seiler gjerne (har drevet med dette tidligere) og gjør mye annet. Men det går bare ikke an at jeg skal dra på byen hver helg (ikke er jeg interessert i det heller) eller for øyeblikket trene hardt. Jeg kan godt gå på fjellturer dog, men ikke hver dag det heller fordi jeg faktisk er syk. Nå for tiden gjør jeg ikke noe annet enn å sove fordi jeg er så syk, men dette vil gå over så fort jeg får diagnose og behandling. 

Jeg leter ikke etter en kjæreste som jeg skal gjøre alt med uansett. F.eks er jeg svært glad i å strikke, hekle og sy, men forventer ikke akkurat at de jeg er sammen med skal interessere seg for det eller gjøre det sammen med meg. Så jeg gjør gjerne ting alene og hadde ikke orket en mann som var så tafatt at han ikke engang klarte å ta seg en treningstur på egenhånd. 

-Ts

AnonymBruker
Skrevet

Han var jo bare en idiot. Drit i han.

Anonymous poster hash: 5dc99...b7a
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det skal være noe problem og få kjæreste. Han var nok bare en idiot, som brukte det som grunn. Han var sikkert bare lei.

Jeg er selv kronisk syk. Men jeg går tur i skogen, reiser, går på cafe, trener iblant og er med på en del. Men jeg orker ikke fult kjør hver dag. Jeg må og få slappe av. Men de fleste menn vil jo være med å slappe av litt i senga, så blir det både sex og avslapping.

Har aldri opplevd at en mann ikke synes jeg er aktiv nok. Og jeg har vært sammen med 2 treningsnarkomaner. Men de har jo gjerne ønsket å trene stort sett alene. Har gjerne bare gått tur i skogen med de en gang i uken.

Anonymous poster hash: 3a45d...10a
Gjest Cartman
Skrevet

Kommer an på. Mange syke fisker sympati, noe som blir slitsomt i lengden. Hvis du har et avslappet forhold til sykdommen og oppfører deg normalt, så vil de fleste menn være der for deg. Menn kan være beskyttende ovenfor syke kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer som forrige taler helt ann på hvordan du er når du er syk. Jeg har en kompis, med en kjæreste som krever at han holder seg hjemme hver gang hun er syk, uansett hvor lite syk hun er. Når jeg er syk får jeg nesten dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min, og prøver å gjøre det "godt igjen" ved senere anledninger :)

Anonymous poster hash: 37d2b...7a4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvordan du er når du er syk. Syter du, klager, krever at en skal være hjemme 100% av tiden osv er det dømt til å mislykkes. Dessverre mange som gjør det, blant annet en tidligere samboer. Tok livet av meg på sikt.

Anonymous poster hash: 5f278...05e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvordan du er når du er syk. Syter du, klager, krever at en skal være hjemme 100% av tiden osv er det dømt til å mislykkes. Dessverre mange som gjør det, blant annet en tidligere samboer. Tok livet av meg på sikt.

Anonymous poster hash: 5f278...05e

Hvor har jeg sagt at jeg gjør det? Jeg var i ulykke og da kjørte han meg selvsagt til sykehuset og var hos meg en del mens jeg var innlagt. Det er normalt for kjærester å gjøre. Han hentet meg også fra sykehuset da jeg ble utskrevet, og han kjørte meg på kontroll et par ganger i uken de neste ukene, men han hadde uansett fri de dagene så det var ikke noe problem. Han tok seg aldri fri for min del, og jeg kunne alltid bestilt taxi i stedet for å bli kjørt, men det er i grunn ikke vits det da. 

Det var også hans valg å hjelpe meg den første tiden i stedet for hjemmesykepleie. Jeg krevde ikke noe som helst, men som sagt er det vanlig at kjærester hjelper hverandre. 

Jeg hjalp også han da han var syk. 

-TS

Gjest BethD
Skrevet

Om han ikke tåler såpass, så tror jeg han hadde dumpet deg til slutt for en annen grunn!

Høres ikke ut som en mann i mine ører!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...