AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Hvordan snakker dere om følelser med daten eller den dere holder på med? Jeg er så redd for at jeg skal snakke om følelsene mine for "direkte" eller at jeg bare hinter og at han ikke forstår hva jeg vil frem til. For når man dater, så vil man jo på et tidspunkt (og flere tidspunkt senere i datingen) snakke om følelser. Det er jo viktig å vite hva den andre tenker. Er det noe å bygge videre på? Er han interessert på den måten eller den måten? Vil han ta et skritt videre eller vil han fortsette i samme tempo og "se det an"? Det er disse spørsmålene jeg gjerne vil ha svar på, men ikke helt vet hvordan jeg skal stille. Når stiller man slike spørsmål? Bør man forberede han? Spørre direkte? Hva om man får et tvetydig svar? Som dere forstår så er ikke jeg en mester i å prate om følelser akkurat..... Håper noen her kan hjelpe meg litt Jeg har vel fått bekreftet at han er interessert, da vi har møtt hverandre jevnlig og vi begge tar kontakt på meldinger/ringes. Men jeg trenger mer bekreftende svar på hva han tenker VIDERE Anonymous poster hash: 91886...6f6
Gjest Reza08 Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Du får finne ut av hans standpunkt med tanke på hva han vil fremover. Derfra kan du anse om du synes det er noe poeng i å gå inn på dette temaet. Er han en type som du føler tiltro til, kan du etter hvert åpne deg litt.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Jeg prøver alltid etter en viss periode å si ting som "Hva drømmer du om å gjøre?" "Hoppe i fallskjerm" kanskje han svarer, så sier jeg "Jeg også! Kunne du tenkt deg å hatt meg med på det i fremtiden sånn helt seriøst?", eller ta opp emner som f.eks reise og si "Dit kunne jeg tenkt meg å dra, men det er dyrt så det tar tid å spare opp, men ville jo blitt billigere med en reisepartner. Tror du at vi hadde gått bra sammen på reise eller tror du det ville blitt kræsj og stress?" for å gjøre meg en viss formening om han ser for seg å gjøre noe med meg i lang fremtid eller ikke.. Om det har blitt ordentlig seriøst (5 mnd tid med hyppig dating) syntes jeg ikke det er vanskelig å si rett ut mens vi ligger i sengen eller spiser middag at "jeg liker deg veldig godt, mange spør hva som skjer med oss, så tror du vi er kjærester eller ikke?" hvis han kommer opp med noen unnskyldning som at det kom brått på eller lignende (etter så lang tid) så avslutter jeg datingforholdet og bruker tiden min på noen som faktisk ser for seg noe langvarig. Anonymous poster hash: 5855a...e92 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Jeg tror det er veldig viktig å snakke om følelser tidlig. Det trenger ikke være ála "liker du meg?" "hva tenker du om dette?", men jeg tror det er lurt å fortelle hva man er ute etter, at man koser seg i den andres selskap og spille med åpne kort. Anonymous poster hash: 04be1...8d8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Jeg er ikke redd for å snakke om følelser, og skjønner ikke hvorfor folk er det heller. Altså, hvorfor skal man gidde å bruke tid på noen som ikke er på vei i samme retning som deg selv? Hvis en mann blir skremt av at jeg snakker om følelser, er han uansett ikke en mann for meg. Det viser at han er redd/ ikke klar for forpliktelser. Anonymous poster hash: 28858...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå