Gå til innhold

x factor/america's got talent - tull og fake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter å ser på compliations av dårlige auditions... Er det falsk? Er det virkelig folk der ute som virkelig tror de kan å synge, når de absolutt ikke kan det?

Jeg ser ikke på det for å være slem mot de.. men digger reaksjonene og kommentarene til Simon Cowell.  :fnise:

Ser denne nå. En av 10 jeg har sett de siste timene  :fnise:

Anonymous poster hash: 31195...1a4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er avtalt. Jeg tror heller at det er noen av deltakerne som tuller

Anonymous poster hash: 5b166...8d7
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er det helt sant... Har vært publikum og du har bare lyst til å synke langt nedi gulvet når disse kommer på scenen. Ørene blør omtrent, og du blir veldig flau på deres vegne...

Anonymous poster hash: 98bda...c18
  • 5 uker senere...
Skrevet

Alle deltakerne som synger foran dommerne har gått gjennom opptil flere runder med pre-auditions først.  Det er sikkert flere titalls tusen som melder seg på, bare en brøkdel kommer så langt som å få synge/opptre foran dommerne.

Jeg har hørt rykter om at noen elendige deltakere virkelig blir rost opp i skyene på pre-audition, slik at fallhøyden blir enda større når de virkelige dommerne slakter dem.  Sikkert spesielt de som virker som de kan reagere voldsomt sterkt på et avslag.

Anonymous poster hash: 2e99f...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...