AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Sitter å ser på compliations av dårlige auditions... Er det falsk? Er det virkelig folk der ute som virkelig tror de kan å synge, når de absolutt ikke kan det? Jeg ser ikke på det for å være slem mot de.. men digger reaksjonene og kommentarene til Simon Cowell. Ser denne nå. En av 10 jeg har sett de siste timene Anonymous poster hash: 31195...1a4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Jeg tror ikke det er avtalt. Jeg tror heller at det er noen av deltakerne som tuller Anonymous poster hash: 5b166...8d7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Dessverre er det helt sant... Har vært publikum og du har bare lyst til å synke langt nedi gulvet når disse kommer på scenen. Ørene blør omtrent, og du blir veldig flau på deres vegne... Anonymous poster hash: 98bda...c18
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Alle deltakerne som synger foran dommerne har gått gjennom opptil flere runder med pre-auditions først. Det er sikkert flere titalls tusen som melder seg på, bare en brøkdel kommer så langt som å få synge/opptre foran dommerne. Jeg har hørt rykter om at noen elendige deltakere virkelig blir rost opp i skyene på pre-audition, slik at fallhøyden blir enda større når de virkelige dommerne slakter dem. Sikkert spesielt de som virker som de kan reagere voldsomt sterkt på et avslag. Anonymous poster hash: 2e99f...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå