AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Hei, tidligere var jeg ganske overvektig etter å ha sittet mye i ro... Hadde mye fett på den nedre delen av kroppen, men jeg gikk ned til 75 kg og har holdt den vekta i over 1 år men har lagt på meg 5 kg muskler (186 cm) men jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min, føler at rumpa fortsatt er for stor og jeg har lyst å gjøre den mindre, fordi jeg føler meg nesten kvinnelig.. overkroppen er omtrent skrapa, og jeg skjønner at jeg får lårmuskler av sykling, og jeg føler meg jo veldig tynn, men når jeg ser på TDF blir jeg nesten deppa da alle sammen virker bedre proposjonert enn meg, motsatt tilfelle ser jeg på mosjonister. Det jeg da lurer på er om lange seige økter kommer til å gi meg mindre rumpemuskler etterhvert, må jeg gå mer ned i vekt for å få mindre lår? Går jo fint an å ha lårmuskler men samtidig flat rumpe, eller i det minste muskler på innsida av låra. Eller er det bare jeg som innbiller meg ting? Til info, så er midjen min rundt 85-90 cm, lår 60 cm på det breieste, 46 cm nederst ved overgang til leggen, legger 40 cm på det tjukkeste. Anonymous poster hash: 34b8e...a8d
Gjest stina94 Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Ikke tren bort rumpa di, skulle ønske flere menn hadde "stor" rumpe, det er vakkert!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Ikke tren bort rumpa di, skulle ønske flere menn hadde "stor" rumpe, det er vakkert! Haha okei. Men jeg tror ikke den er avgjørende på hvilken kjæreste jeg ender opp med eller ei, her handler det om personlig preferanse og hvordan jeg vil se ut selv. Hvis jeg hadde gått ned 10 kg til ville den nok forsvunnet, er vel nødt til det, men da blir jeg seende ut som en anorektiker. Nuvel, tror de fleste er uenig med deg, og selv om jeg egentlig ser like mange kvinner med liten/flat rumpe som menn, føler jeg meg fortsatt uvel Så ille er den ikke, målte den til ca. 96 cm, men så har jeg en svai i korsryggen også som gjør at den, spesielt i underbukse, stikker for mye ut... Anonymous poster hash: 34b8e...a8d
Gjest stina94 Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Haha okei. Men jeg tror ikke den er avgjørende på hvilken kjæreste jeg ender opp med eller ei, her handler det om personlig preferanse og hvordan jeg vil se ut selv. Hvis jeg hadde gått ned 10 kg til ville den nok forsvunnet, er vel nødt til det, men da blir jeg seende ut som en anorektiker. Nuvel, tror de fleste er uenig med deg, og selv om jeg egentlig ser like mange kvinner med liten/flat rumpe som menn, føler jeg meg fortsatt uvel Så ille er den ikke, målte den til ca. 96 cm, men så har jeg en svai i korsryggen også som gjør at den, spesielt i underbukse, stikker for mye ut... Anonymous poster hash: 34b8e...a8d Ja det er sant at det går på personlig preferanse, du skrev at du fint kunne ha lårmuskler men flat rumpe, men vil bare si at jeg iallefall syns det er flottere med en rumpe som ikke er flat :-) Men hva du skal gjøre for å få den mindre vet jeg desverre ikke, å gå ned i vekt vil nok sikkert hjelpe ja! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå